detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
77 150 km
Transmission
Boîte manuelle
Année
10/1988
Carburant
Essence
Puissance
48 kW (65 CH)
Vendeur
Particuliers
Données de base
- Carrosserie
- Citadine
- État
- Occasion
- Transmission
- Avant
- Sièges
- 5
- Portes
- 4
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 77 150 km
- Année
- 10/1988
- Contrôle technique
- 09/2026
- Véhicule non fumeur
- Oui
- Récent changement de la courroie de distribution
- 11/2023
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 48 kW (65 CH)
- Transmission
- Boîte manuelle
- Cylindrée
- 1 360 cm³
- Vitesses
- 5
- Cylindres
- 4
- Poids à vide
- 780 kg
Consommation énergétique
- Carburant
- Essence
Equipement
- Divertissement / Médias
- Radio
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Gris
- Type de peinture
- Métallisé
- La couleur de l'intérieur
- Gris
- Intérieur
- Tissu
Description
Weer zo'n pareltje!
Deze Peugeot 205 1.4 GR uit 1988 met slechts 77.080 kilometers op de teller is in werkelijk schitterende staat.
Oorspronkelijk is deze auto geleverd in België en is in 2017 door een Franse klassieker specialist naar Nederland gehaald. Hier heeft ze nog vijf jaar in opslag gestaan voordat het Nederlandse kenteken werd aangevraagd.
Vervolgens is ze verkocht aan een Peugeot liefhebber welke de auto uitsluitend voor plezier ritjes heeft gebruikt en waar ze droog in een garagebox heeft mogen overnachten.
Alles aan deze auto is in uitzonderlijk goede staat. De auto voelt en rijdt ontzettend degelijk. Voorzien van pittige 1.4 TU motor met carburateur en handchoke. Deze draait soepel en stil z'n rondjes. Optisch is het exterieur in echte top staat, het interieur geldt hetzelfde voor. Geen grote beschadigingen, slechts lichte gebruikerssporen wat eigenlijk vrij bijzonder is voor een auto van deze leeftijd.
Net 77.000 km op de teller, wat neerkomt op ongeveer 2000 km per jaar. Een absurd lage kilometerstand dus gezien de leeftijd van de auto.
Bij de auto zijn de boekjes aanwezig, hierin de originele garantiekaart en het afgestempelde dealeronderhoud. Een kopie van de Belgische Carpass toont de kilometerstand aan. Tevens zijn diverse onderhoudsfacturen van de vorige eigenaar aanwezig en uiteraard de originele reservesleutel.
Eind 2023 heeft de 205 groot onderhoud mogen genieten waarbij de koppakking, klepseals en distributieriem zijn vervangen. Dit was bij een kilometerstand van 71.424 km.
Ook is de accu recent vervangen en staat de auto op hagelnieuwe banden.
De APK is geldig tot 28 september 2026.
De laatste tijd zijn de prijzen van 205'jes hard aan het stijgen. Waar we dit voorheen vooral zagen bij de snelle uitvoeringen zoals de GTi/CTi en de actiemodellen zijn nu ook de "normale" uitvoeringen van de 205 snel in populariteit aan het winnen. De kans om een mooie 205 te bemachtigen wordt dus snel kleiner.
Heeft u interesse in deze fantastische 205 neem dan vooral contact met mij op via e-mail of Whatsapp.
Het betreft hier een auto van 37 jaar oud daarom wordt deze verkocht zonder garantie.
Deze Peugeot 205 1.4 GR uit 1988 met slechts 77.080 kilometers op de teller is in werkelijk schitterende staat.
Oorspronkelijk is deze auto geleverd in België en is in 2017 door een Franse klassieker specialist naar Nederland gehaald. Hier heeft ze nog vijf jaar in opslag gestaan voordat het Nederlandse kenteken werd aangevraagd.
Vervolgens is ze verkocht aan een Peugeot liefhebber welke de auto uitsluitend voor plezier ritjes heeft gebruikt en waar ze droog in een garagebox heeft mogen overnachten.
Alles aan deze auto is in uitzonderlijk goede staat. De auto voelt en rijdt ontzettend degelijk. Voorzien van pittige 1.4 TU motor met carburateur en handchoke. Deze draait soepel en stil z'n rondjes. Optisch is het exterieur in echte top staat, het interieur geldt hetzelfde voor. Geen grote beschadigingen, slechts lichte gebruikerssporen wat eigenlijk vrij bijzonder is voor een auto van deze leeftijd.
Net 77.000 km op de teller, wat neerkomt op ongeveer 2000 km per jaar. Een absurd lage kilometerstand dus gezien de leeftijd van de auto.
Bij de auto zijn de boekjes aanwezig, hierin de originele garantiekaart en het afgestempelde dealeronderhoud. Een kopie van de Belgische Carpass toont de kilometerstand aan. Tevens zijn diverse onderhoudsfacturen van de vorige eigenaar aanwezig en uiteraard de originele reservesleutel.
Eind 2023 heeft de 205 groot onderhoud mogen genieten waarbij de koppakking, klepseals en distributieriem zijn vervangen. Dit was bij een kilometerstand van 71.424 km.
Ook is de accu recent vervangen en staat de auto op hagelnieuwe banden.
De APK is geldig tot 28 september 2026.
De laatste tijd zijn de prijzen van 205'jes hard aan het stijgen. Waar we dit voorheen vooral zagen bij de snelle uitvoeringen zoals de GTi/CTi en de actiemodellen zijn nu ook de "normale" uitvoeringen van de 205 snel in populariteit aan het winnen. De kans om een mooie 205 te bemachtigen wordt dus snel kleiner.
Heeft u interesse in deze fantastische 205 neem dan vooral contact met mij op via e-mail of Whatsapp.
Het betreft hier een auto van 37 jaar oud daarom wordt deze verkocht zonder garantie.
Leasing
detailpage.leasing.title null
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Keine Angabe
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- Keine Angabe
- detailpage.leasing.total
- € 0,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 10.000 km
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 36 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 566,-
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.finalInstallment
- € 17.694,18
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage Volkswagen Leasing GmbH / Gifhorner Str. 57 / 38112 Braunschweig
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
ParticuliersInterlocuteur
- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.