detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
129 800 km
Transmission
Boîte manuelle
Année
09/1989
Carburant
Essence
Puissance
77 kW (105 CH)
Vendeur
Particuliers
Données de base
- Carrosserie
- Citadine
- État
- Occasion
- Type de moteur
- Avant
- Sièges
- 5
- Portes
- 2
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 129 800 km
- Année
- 09/1989
- Contrôle technique
- 07/2024
- Dernier contrôle technique
- 02/2024
- Propriétaires préc.
- 3
- Véhicule non fumeur
- Oui
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 77 kW (105 CH)
- Transmission
- Boîte manuelle
- Cylindrée
- 1 600 cm³
- Vitesses
- 5
- Cylindres
- 4
- Poids à vide
- 850 kg
Consommation énergétique
- Carburant
- Essence
Equipement
- Confort
- Climatisation
- Vitres électriques
- Sécurité
- ABS
- Feux anti-brouillard
- Verrouillage centralisé
- Autres
- Jantes alliage (14")
- Pack Sport
- Pneus été
- Roue de secours
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Gris
- Type de peinture
- Métallisé
- La couleur de l'intérieur
- Noir
- Intérieur
- Tissu
Description
Ik verkoop mijn 205 GTI met 1.6 motor en airconditiong.
Hij heeft 129.800KM gereden en loopt erg goed. Ik heb hem gekocht in Madrid van de zoon van de eerste eigenaar. Die heeft hem eigenlijk nauwelijks gebruikt en dus heb ik de auto grondig ( laten ) aanpakken.
Zo zijn natuurlijk alle vloeistoffen en filters vervangen, zijn alle rubbers in het onderstel zoals stabilisatorstang rubbers, rubbers in de ophanging etc. vervangen en zijn ook de remmen compleet gereviseerd ( Schijven, remleidingen etc ) Daarnaast is de mass airflow meter vervangen door 205Totaal.
De airco opnieuw gevuld, de heater core vervangen en de kachelventilator vervangen.
De airco wordt nu weer ijskoud, de verwarming weer lekker warm!
Verder heb ik een set originele 14' GTI velgen laten opknappen en er een nieuwe set Vredestein Sportrac 5 omheen gelegd. Deze set is nu zo'n 500KM oud. Ik heb ook een set 15' 1.9 GTI velgen bij de auto.
Voor een klein beetje modern comfort zit er ook een Continental radio in mèt Bluetooth functie voor het bellen en je Spotify afspeellijst. Verder heb ik het interieur ook een keer grondig gereinigd.
De 205 is nergens doorgeroest. Omdat hij zijn complete leven in Madrid heeft geleefd is hij helemaal hard.
Het project vond ik erg leuk maar ik kom helaas te weinig aan rijden met de GTI toe door werk. Daarnaast heb ik andere klassiekers die ook aandacht en liefde nodig hebben.
Hij is niet in concoursstaat en heeft echt wel een plekje en een krasje. Dat wil ik niet verbergen. Maar voor een auto uit '89 staat hij er super bij. Daarnaast rijdt hij zoals een GTI hoort te rijden met 850KG en 105PK!
Ik hoop dat de GTI naar iemand gaat die er enorm veel plezier aan gaat beleven.
Hij heeft 129.800KM gereden en loopt erg goed. Ik heb hem gekocht in Madrid van de zoon van de eerste eigenaar. Die heeft hem eigenlijk nauwelijks gebruikt en dus heb ik de auto grondig ( laten ) aanpakken.
Zo zijn natuurlijk alle vloeistoffen en filters vervangen, zijn alle rubbers in het onderstel zoals stabilisatorstang rubbers, rubbers in de ophanging etc. vervangen en zijn ook de remmen compleet gereviseerd ( Schijven, remleidingen etc ) Daarnaast is de mass airflow meter vervangen door 205Totaal.
De airco opnieuw gevuld, de heater core vervangen en de kachelventilator vervangen.
De airco wordt nu weer ijskoud, de verwarming weer lekker warm!
Verder heb ik een set originele 14' GTI velgen laten opknappen en er een nieuwe set Vredestein Sportrac 5 omheen gelegd. Deze set is nu zo'n 500KM oud. Ik heb ook een set 15' 1.9 GTI velgen bij de auto.
Voor een klein beetje modern comfort zit er ook een Continental radio in mèt Bluetooth functie voor het bellen en je Spotify afspeellijst. Verder heb ik het interieur ook een keer grondig gereinigd.
De 205 is nergens doorgeroest. Omdat hij zijn complete leven in Madrid heeft geleefd is hij helemaal hard.
Het project vond ik erg leuk maar ik kom helaas te weinig aan rijden met de GTI toe door werk. Daarnaast heb ik andere klassiekers die ook aandacht en liefde nodig hebben.
Hij is niet in concoursstaat en heeft echt wel een plekje en een krasje. Dat wil ik niet verbergen. Maar voor een auto uit '89 staat hij er super bij. Daarnaast rijdt hij zoals een GTI hoort te rijden met 850KG en 105PK!
Ik hoop dat de GTI naar iemand gaat die er enorm veel plezier aan gaat beleven.
Leasing
detailpage.leasing.title null
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- € 990,-
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- € 0,-
- detailpage.leasing.total
- € 990,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.totalLeaseAmount
- € 14.352,-
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 10.000 km
- detailpage.leasing.leasingFactor
- 0,92
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 48 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 299,-
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.moreKmCosts
- € 0,0797
- detailpage.leasing.reducedKmPayment
- € 0,0321
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage Volkswagen Leasing GmbH, Gifhorner Straße 57, 38112 Braunschweig
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
Particuliers- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.