detailpage.leasing.tip.text
Peugeot 308GTi by Sport
€ 16 900
Pas d'information
Attention, emprunter de l'argent coûte aussi de l'argent.
Kilométrage
113 500 km
Transmission
Boîte manuelle
Année
02/2017
Carburant
Essence
Puissance
200 kW (272 CH)
Vendeur
Particuliers
Données de base
- Carrosserie
- Berline
- État
- Occasion
- Sièges
- 5
- Portes
- 5
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 113 500 km
- Année
- 02/2017
- Dernier contrôle technique
- 08/2024
- Propriétaires préc.
- 2
- Carnet d'entretien
- Oui
- Véhicule non fumeur
- Oui
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 200 kW (272 CH)
- Transmission
- Boîte manuelle
- Cylindrée
- 1 598 cm³
- Vitesses
- 6
- Cylindres
- 4
- Poids à vide
- 1 395 kg
Consommation énergétique
- Carburant
- Essence
- Consommation de carburant
6,0 l/100 km (mixte)
- Émissions de CO2
- 139 g/km (mixte)
Equipement
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Noir
- Type de peinture
- Métallisé
- La couleur de l'intérieur
- Noir
- Intérieur
- Cuir partiel
Description
Peugeot 308 GTI
Peugeot 308 GTI BPS in Perla zwart.
Eerste inschrijving 02-2017.
113.500 km, licht oplopend.
By Peugeot Sport uitvoering (grotere remmen, sperdif, 19” velgen en meer vermogen).
1600 benzine met 272 pk. Volledig origineel.
Euro 6.
Enigste aanpassing is een ABC uitlaatklep voor een sportiever, zeker niet overdreven, geluid.
Deze is makkelijk demonteerbaar.
Dealer onderhouden en volledige historiek aanwezig.
Nooit op bespaard. Hieronder wat recente details:
• Groot onderhoud (Alle filters, bougies, boiteolie) gehad op 109.000 km 8/24
• Batterij is ook met dit onderhoud vervangen
• !! Alle remmen (blokken+schijven v+a en remklauwen v) op 107.000 km 5/24 !!
• 4 Michelin Pilot Sport 5 banden op 106.000 km 01/24
• Schokdempers vooraan op 111.700 km
• 4 nieuwe (versterkte) bobijnen op 113.000 km
• Reservewiel in koffer (op originele alu velg + Pilot Sport 5 band !!)
• Set originele stoffen & rubberen matten + koffermat
Altijd onder carport geslapen en steeds met de hand gewassen.
In mei 2023 is de lak professioneel gepolijst.
Zeer mooie staat, enkel wat normale gebruikssporen (zoals wat steenslag op motorkap).
Jaarlijkse rijtaks = +- 300 euro
Eenmalige inschrijving (BIV) = +- 400 euro
Vraagprijs 16.900 euro, licht bespreekbaar.
Van liefhebber voor liefhebber.
Staat zeker niet in de weg maar mag plaats maken voor een break met trekhaak.
Wordt bij overeenkomst gekeurd voor verkoop.
Ook het aankomend onderhoud wordt nog uitgevoerd bij de Peugeot garage.
Peugeot 308 GTI BPS in Perla zwart.
Eerste inschrijving 02-2017.
113.500 km, licht oplopend.
By Peugeot Sport uitvoering (grotere remmen, sperdif, 19” velgen en meer vermogen).
1600 benzine met 272 pk. Volledig origineel.
Euro 6.
Enigste aanpassing is een ABC uitlaatklep voor een sportiever, zeker niet overdreven, geluid.
Deze is makkelijk demonteerbaar.
Dealer onderhouden en volledige historiek aanwezig.
Nooit op bespaard. Hieronder wat recente details:
• Groot onderhoud (Alle filters, bougies, boiteolie) gehad op 109.000 km 8/24
• Batterij is ook met dit onderhoud vervangen
• !! Alle remmen (blokken+schijven v+a en remklauwen v) op 107.000 km 5/24 !!
• 4 Michelin Pilot Sport 5 banden op 106.000 km 01/24
• Schokdempers vooraan op 111.700 km
• 4 nieuwe (versterkte) bobijnen op 113.000 km
• Reservewiel in koffer (op originele alu velg + Pilot Sport 5 band !!)
• Set originele stoffen & rubberen matten + koffermat
Altijd onder carport geslapen en steeds met de hand gewassen.
In mei 2023 is de lak professioneel gepolijst.
Zeer mooie staat, enkel wat normale gebruikssporen (zoals wat steenslag op motorkap).
Jaarlijkse rijtaks = +- 300 euro
Eenmalige inschrijving (BIV) = +- 400 euro
Vraagprijs 16.900 euro, licht bespreekbaar.
Van liefhebber voor liefhebber.
Staat zeker niet in de weg maar mag plaats maken voor een break met trekhaak.
Wordt bij overeenkomst gekeurd voor verkoop.
Ook het aankomend onderhoud wordt nog uitgevoerd bij de Peugeot garage.
Evaluation de prix
Leasing
Vendeur
Particuliers- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.