Kilométrage
287 271 km
Transmission
Boîte manuelle
Année
07/1993
Carburant
Essence
Puissance
185 kW (252 CH)
Vendeur
Professionnel
Données de base
- Carrosserie
- Coupé
- État
- Ancêtre
- Transmission
- Arrière
- Portes
- 2
- N° d'annonce
- 93-NT-JK
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 287 271 km
- Année
- 07/1993
- Contrôle technique
- 04/2026
- Propriétaires préc.
- 3
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 185 kW (252 CH)
- Transmission
- Boîte manuelle
- Cylindrée
- 3 600 cm³
- Cylindres
- 6
- Poids à vide
- 1 331 kg
Consommation énergétique
- Classe d'émission
- Euro 1
- Carburant
- Essence
- Émissions de CO2
- 0 g/km (mixte)
Equipement
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Bleu
- Couleur originale
- Blauw
- Type de peinture
- Métallisé
- Intérieur
- Cuir
Description
Deze Porsche 964 Carrera 2 Coupe wordt geveild via de site van The Collectables. Bieden kan alleen via de site. De genoemde prijs is een indicatie van de verwachte opbrengst
Coupé, achterwiel aangedreven, handgeschakeld, geen schuifdak, de fraaie kleur Midnightblue Metallic en als kers op de taart, de code M220, oftewel het optionele sperdifferentieel. Bijna een RS-specificatie maar dan wel met het comfort van een werkende(!) airco, normale stoelen, stuurbekrachtiging en een airbag! Gebouwd in september 1992 en voor het eerst toegelaten in juli 1993. Zover we kunnen nagaan eerst ingezet als company car bij Porsche dealer Verellen in België en ook tot 2002 onderhouden bij Belgische Porsche dealers. In 2004 is de 964 naar Nederland gekomen met naar schatting zo’n 80.000km. Een auto die is gebruikt waarvoor hij is gemaakt. Er is door 2 Porschespecialisten uitgebreid aan gesleuteld de afgelopen jaren. Buiten het normale onderhoud zijn diverse zaken aangepakt zoals uitlaat, airco, onderstel etc. Een exemplaar dat niet is verbouwd en in keurige originele staat is.
De veiling sluit op 3 juli om 20.00u. Voor meer informatie en bieden: https://thecollectables.nl/porsche-911-964-carrera-2-coupe-2
Meer informatie
Modelreeks: aug. 1988 - sep. 1994
Laadvermogen: 359 kg
GVW: 1.690 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 500 kg)
Wielbasis: 227 cm
Acceleratie (0-100): 5,7 s
Topsnelheid: 260 km/u
BTW/marge: BTW niet verrekenbaar voor ondernemers (margeregeling)
Motorrijtuigenbelasting: € 192 - € 211 per kwartaal
Coupé, achterwiel aangedreven, handgeschakeld, geen schuifdak, de fraaie kleur Midnightblue Metallic en als kers op de taart, de code M220, oftewel het optionele sperdifferentieel. Bijna een RS-specificatie maar dan wel met het comfort van een werkende(!) airco, normale stoelen, stuurbekrachtiging en een airbag! Gebouwd in september 1992 en voor het eerst toegelaten in juli 1993. Zover we kunnen nagaan eerst ingezet als company car bij Porsche dealer Verellen in België en ook tot 2002 onderhouden bij Belgische Porsche dealers. In 2004 is de 964 naar Nederland gekomen met naar schatting zo’n 80.000km. Een auto die is gebruikt waarvoor hij is gemaakt. Er is door 2 Porschespecialisten uitgebreid aan gesleuteld de afgelopen jaren. Buiten het normale onderhoud zijn diverse zaken aangepakt zoals uitlaat, airco, onderstel etc. Een exemplaar dat niet is verbouwd en in keurige originele staat is.
De veiling sluit op 3 juli om 20.00u. Voor meer informatie en bieden: https://thecollectables.nl/porsche-911-964-carrera-2-coupe-2
Meer informatie
Modelreeks: aug. 1988 - sep. 1994
Laadvermogen: 359 kg
GVW: 1.690 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 500 kg)
Wielbasis: 227 cm
Acceleratie (0-100): 5,7 s
Topsnelheid: 260 km/u
BTW/marge: BTW niet verrekenbaar voor ondernemers (margeregeling)
Motorrijtuigenbelasting: € 192 - € 211 per kwartaal
Vendeur
ProfessionnelThe Collectables
Vendeur sur AutoScout24 depuis 2023InterlocuteurHans Winter
- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.