detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
117 417 km
Transmission
Boîte manuelle
Année
08/2009
Carburant
Essence
Puissance
148 kW (201 CH)
Vendeur
Particuliers
Données de base
- Carrosserie
- Berline
- État
- Occasion
- Transmission
- Avant
- Sièges
- 5
- Portes
- 3
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 117 417 km
- Année
- 08/2009
- Véhicule non fumeur
- Oui
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 148 kW (201 CH)
- Transmission
- Boîte manuelle
- Cylindrée
- 1 998 cm³
- Vitesses
- 6
- Cylindres
- 4
- Poids à vide
- 1 279 kg
Consommation énergétique
- Classe d'émission
- Euro 5
- Carburant
- Essence
- Consommation de carburant
8,2 l/100 km (mixte)
Equipement
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Blanc
- La couleur de l'intérieur
- Noir
- Intérieur
- Tissu
Description
Hierbij verkoop ik mijn Renault Clio RS Cup tracktool met 117.417km op de klok.
Zelf heb ik hem nu 3 jaar in mijn bezit en heb ik er 4.813,2km mee gereden.
Voornamelijk was dit naar de Nürburgring en ook eens een uurtje Zolder. De auto werd nooit op een aanhangwagen gezet dus de meeste kilometers zijn eigenlijk afkomstig van autosnelweggebruik van en naar het circuit. Hierdoor is hij ook straatlegaal gebleven.
Enkele wijzigingen die er zijn gebeurd:
-De auto heeft een gestript interieur maar het interieur is wel nog aanwezig en krijg je er dus bij.
-Extra set velgen/banden.
-Versnellingsbak is versterkt bij een gespecialiseerd bedrijf en er is een Blackline LSD bij gemonteerd.
-2 OMP racestoelen
-Ferodo DS2500 remblokken met OEM Brembo schijven
-Bilstein ophanging
Ik doe hem eigenlijk gewoon weg omdat ik er niet echt tijd voor heb.
De auto is meer een tracktool dus verwacht wel geen nieuwstaat aub, dit wil niet zeggen dat de auto afgeleefd is, maar ikzelf heb hem bewust ook niet in nieuwstaat gekocht met oog op circuitgebruik. Natuurlijk is het onderhoud er wel altijd aan gebeurd (Olie, filters,...).
Voor verdere vragen mag je me gerust contacteren.
Zelf heb ik hem nu 3 jaar in mijn bezit en heb ik er 4.813,2km mee gereden.
Voornamelijk was dit naar de Nürburgring en ook eens een uurtje Zolder. De auto werd nooit op een aanhangwagen gezet dus de meeste kilometers zijn eigenlijk afkomstig van autosnelweggebruik van en naar het circuit. Hierdoor is hij ook straatlegaal gebleven.
Enkele wijzigingen die er zijn gebeurd:
-De auto heeft een gestript interieur maar het interieur is wel nog aanwezig en krijg je er dus bij.
-Extra set velgen/banden.
-Versnellingsbak is versterkt bij een gespecialiseerd bedrijf en er is een Blackline LSD bij gemonteerd.
-2 OMP racestoelen
-Ferodo DS2500 remblokken met OEM Brembo schijven
-Bilstein ophanging
Ik doe hem eigenlijk gewoon weg omdat ik er niet echt tijd voor heb.
De auto is meer een tracktool dus verwacht wel geen nieuwstaat aub, dit wil niet zeggen dat de auto afgeleefd is, maar ikzelf heb hem bewust ook niet in nieuwstaat gekocht met oog op circuitgebruik. Natuurlijk is het onderhoud er wel altijd aan gebeurd (Olie, filters,...).
Voor verdere vragen mag je me gerust contacteren.
Evaluation de prix
Leasing
Vendeur
Particuliers- TVA déductible
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.