detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
253 000 km
Transmission
Boîte manuelle
Année
01/1988
Carburant
Essence
Puissance
69 kW (94 CH)
Vendeur
Particuliers
Données de base
- Carrosserie
- Berline
- État
- Occasion
- Sièges
- 5
- Portes
- 4
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 253 000 km
- Année
- 01/1988
- Dernier contrôle technique
- 07/2025
- Récent changement de la courroie de distribution
- 03/2025
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 69 kW (94 CH)
- Transmission
- Boîte manuelle
- Cylindrée
- 1 721 cm³
- Vitesses
- 5
- Cylindres
- 4
Consommation énergétique
- Carburant
- Essence
Equipement
Couleur et Garnissage Intérieur
- Type de peinture
- Autres
Description
Prachtige Renault 21 gts met 253000km’s
Pas geïmporteerd vanuit Spanje, is dus volledig roestvrij en origineel.
Gebruikt om vanuit Spanje mee naar Antwerpen te rijden, heeft ie probleemloos gedaan
Heeft een 1.7 benzinemotor met carburateur. Deze loopt prachtig. Distributie is 4000km geleden vervangen door de dealer. Heeft ook 1000kms geleden een groot onderhoud gehad, facturen zijn aanwezig.
Heeft een manuele 5 versnellingsbak. Ideaal voor op de snelweg. Dat doet ie zeer comfortabel en stil.
Ook de onderkant is perfect, is nergens op gelast of roest te vinden.
Ophangen is in zeer goede staat, geen rare geluiden, rubbers zijn perfect.
Interieur in prachtige staat. Op de foto’s staan nog een paar dingetjes niet in orde, dat is allemaal hersteld.
De carrosserie is mooi, maar niet perfect. Lak is prachtig, helemaal gepolierd, maar hier en daar wel een krasje of een deukje, normaal voor een auto van deze leeftijd.
Staat op zeer goede zomerbanden, Michelins en Yokohama’s
Auto staat momenteel nog op Spaanse papieren, ik kan hem invoeren en laten keuren, zodat je hem meteen kan inschrijven, dan kost de wagen €4500, als ik hem met de Spaanse papieren verkoop, dan kan er natuurlijk wat van de prijs.
Kortom, een eerlijke wagen, volledig gebruiksklaar. Voor wie een mooie en zuinige oldtimer zoekt.
Pas geïmporteerd vanuit Spanje, is dus volledig roestvrij en origineel.
Gebruikt om vanuit Spanje mee naar Antwerpen te rijden, heeft ie probleemloos gedaan
Heeft een 1.7 benzinemotor met carburateur. Deze loopt prachtig. Distributie is 4000km geleden vervangen door de dealer. Heeft ook 1000kms geleden een groot onderhoud gehad, facturen zijn aanwezig.
Heeft een manuele 5 versnellingsbak. Ideaal voor op de snelweg. Dat doet ie zeer comfortabel en stil.
Ook de onderkant is perfect, is nergens op gelast of roest te vinden.
Ophangen is in zeer goede staat, geen rare geluiden, rubbers zijn perfect.
Interieur in prachtige staat. Op de foto’s staan nog een paar dingetjes niet in orde, dat is allemaal hersteld.
De carrosserie is mooi, maar niet perfect. Lak is prachtig, helemaal gepolierd, maar hier en daar wel een krasje of een deukje, normaal voor een auto van deze leeftijd.
Staat op zeer goede zomerbanden, Michelins en Yokohama’s
Auto staat momenteel nog op Spaanse papieren, ik kan hem invoeren en laten keuren, zodat je hem meteen kan inschrijven, dan kost de wagen €4500, als ik hem met de Spaanse papieren verkoop, dan kan er natuurlijk wat van de prijs.
Kortom, een eerlijke wagen, volledig gebruiksklaar. Voor wie een mooie en zuinige oldtimer zoekt.
Evaluation de prix
Aucune information de prix pertinente pour les véhicules construits en 1994 et avant ne peut être affichée, car un trop grand nombre de facteurs différents influence la valeur.
Leasing
Vendeur
ParticuliersInterlocuteur
- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.