detailpage.leasing.tip.text
SEAT Ibiza1.5 TSI DSG 7 (Renting overname kan ook)
€ 23 000
Très bon prix
Attention, emprunter de l'argent coûte aussi de l'argent.
*Plus d’info et fiche produit sur axa.be. Confort Auto est l’assurance auto d’AXA Belgium.
Kilométrage
30 000 km
Transmission
Boîte automatique
Année
02/2024
Carburant
Essence
Puissance
110 kW (150 CH)
Vendeur
Particuliers
Financement
à partir de € 419,-par mois
Attention, emprunter de l'argent coûte aussi de l'argent.
Données de base
- Carrosserie
- Berline
- État
- Occasion
- Sièges
- 5
- Portes
- 5
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 30 000 km
- Année
- 02/2024
- Contrôle technique
- 05/2025
- Dernier contrôle technique
- 05/2025
- Propriétaires préc.
- 1
- Carnet d'entretien
- Oui
- Véhicule non fumeur
- Oui
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 110 kW (150 CH)
- Transmission
- Boîte automatique
- Cylindrée
- 1 498 cm³
- Vitesses
- 7
- Cylindres
- 4
- Poids à vide
- 1 238 kg
Consommation énergétique
- Classe d'émission
- Euro 6d
- Carburant
- Essence
- Consommation de carburant
5,6 l/100 km (mixte)
- Émissions de CO2
- 128 g/km (mixte)
Equipement
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Argent
- Type de peinture
- Métallisé
- La couleur de l'intérieur
- Noir
- Intérieur
- Alcantara
Description
Seat Ibiza 2024 1.5 TSI DSG7 – Sportief en Zuinig
--GEEN EXPORT, laatste prijs--
Te koop aangeboden: mijn Seat Ibiza FR 1.5 TSI DSG7 uit 2024. De auto heeft een krachtige 150 pk motor in combinatie met een 7-traps DSG-automaat, wat zorgt voor een sportieve en comfortabele rijervaring. De wagen is in uitstekende staat, dealer onderhouden en direct klaar voor gebruik. Dit wagen heb ik zelf geconfigureerd bij de dealer.
Ik heb de auto altijd met zorg behandeld. Het onderhoud is netjes uitgevoerd bij elke 15.000 kilometer. In de eerste 3.000 kilometer heb ik de motor niet boven de 3.000 toeren laten komen, zodat de motor goed kon inlopen. Daarnaast ben ik altijd zorgvuldig geweest met het gebruik van de DSG-automaat, en zet ik de wagen correct in ‘P’ volgens de aanbevolen werkwijze. diffuser vervangen wegens dat ik fake uitlaten niet mooi vindt. Wagen binnenin nooit gerookt.
De Ibiza rijdt soepel, heeft een sportieve uitstraling en combineert rijplezier met zuinigheid – ideaal voor zowel dagelijks gebruik als langere ritten.
De auto wordt verkocht omdat ik binnenkort een bedrijfswagen krijg.
Mailen of SMS 0487393841.
--GEEN EXPORT, laatste prijs--
Te koop aangeboden: mijn Seat Ibiza FR 1.5 TSI DSG7 uit 2024. De auto heeft een krachtige 150 pk motor in combinatie met een 7-traps DSG-automaat, wat zorgt voor een sportieve en comfortabele rijervaring. De wagen is in uitstekende staat, dealer onderhouden en direct klaar voor gebruik. Dit wagen heb ik zelf geconfigureerd bij de dealer.
Ik heb de auto altijd met zorg behandeld. Het onderhoud is netjes uitgevoerd bij elke 15.000 kilometer. In de eerste 3.000 kilometer heb ik de motor niet boven de 3.000 toeren laten komen, zodat de motor goed kon inlopen. Daarnaast ben ik altijd zorgvuldig geweest met het gebruik van de DSG-automaat, en zet ik de wagen correct in ‘P’ volgens de aanbevolen werkwijze. diffuser vervangen wegens dat ik fake uitlaten niet mooi vindt. Wagen binnenin nooit gerookt.
De Ibiza rijdt soepel, heeft een sportieve uitstraling en combineert rijplezier met zuinigheid – ideaal voor zowel dagelijks gebruik als langere ritten.
De auto wordt verkocht omdat ik binnenkort een bedrijfswagen krijg.
Mailen of SMS 0487393841.
Evaluation de prix
Leasing
Assurance
Découvrez votre prix en 3 minutes
Une assistance 24/7
Roulez peu, payez moins
*Plus d’info et fiche produit sur axa.be. Confort Auto est lassurance Auto d’AXA Belgium.
Vendeur
Particuliers- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.