detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
254 000 km
Transmission
Boîte manuelle
Année
01/2000
Carburant
Essence
Puissance
160 kW (218 CH)
Vendeur
Particuliers
Données de base
- Carrosserie
- Berline
- État
- Occasion
- Sièges
- 5
- Portes
- 4
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 254 000 km
- Année
- 01/2000
- Contrôle technique
- 03/2025
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 160 kW (218 CH)
- Transmission
- Boîte manuelle
- Cylindrée
- 1 994 cm³
- Vitesses
- 5
- Cylindres
- 4
- Poids à vide
- 1 230 kg
Consommation énergétique
- Carburant
- Essence
- Consommation de carburant
10,1 l/100 km (mixte)
- Émissions de CO2
- 239 g/km (mixte)
- Classe d'émission
- Euro 2
Equipement
- Confort
- Vitres électriques
- Divertissement / Médias
- MP3
- Radio
- Sécurité
- Anti-démarrage
- Direction assistée
- Feux anti-brouillard
- Verrouillage centralisé
- Verrouillage centralisé avec télécommande
- Autres
- Déflecteur
- Jantes alliage
- Pack Sport
- Pot catalytique
- Roue de secours
- Sièges sport
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Gris
- Type de peinture
- Autres
Description
Bij deze bied ik aan een Subaru Impreza GT Turbo.
Origineel Nederlandse auto.
Heeft weinig eigenaren gehad. Ik heb hem overgenomen van een automonteur die de auto 5 jaar in bezit heeft gehad en ook altijd goed bijgehouden.
Boekjes zijn aanwezig en netjes afgestempeld.
Motor lekt geen olie en verbruikt ook geen olie!
Motorisch dus nog in een goede staat.
Is voorzien van een chip + HKS Hi power catback systeem.
Verders is de auto in een originele staat op het stuur en de velgen na.
Auto staat op A-tech velgen met zeer goede Toyo Proxis banden met nog tussen de 6/7 mm profiel.
Helaas heeft de auto bij het tankklepje een klein deukje, deze zal er waarschijnlijk gemakkelijk uit te halen zijn.
Auto heeft net een nieuwe APK gekregen, deze is geldig tm 29-03-2025 (is hier probleemloos doorheen gekomen)
Mochten er nog vragen zijn kunt u mij altijd een berichtje sturen.
Graag niet bellen maar whatsappen op: 0648396795
Origineel Nederlandse auto.
Heeft weinig eigenaren gehad. Ik heb hem overgenomen van een automonteur die de auto 5 jaar in bezit heeft gehad en ook altijd goed bijgehouden.
Boekjes zijn aanwezig en netjes afgestempeld.
Motor lekt geen olie en verbruikt ook geen olie!
Motorisch dus nog in een goede staat.
Is voorzien van een chip + HKS Hi power catback systeem.
Verders is de auto in een originele staat op het stuur en de velgen na.
Auto staat op A-tech velgen met zeer goede Toyo Proxis banden met nog tussen de 6/7 mm profiel.
Helaas heeft de auto bij het tankklepje een klein deukje, deze zal er waarschijnlijk gemakkelijk uit te halen zijn.
Auto heeft net een nieuwe APK gekregen, deze is geldig tm 29-03-2025 (is hier probleemloos doorheen gekomen)
Mochten er nog vragen zijn kunt u mij altijd een berichtje sturen.
Graag niet bellen maar whatsappen op: 0648396795
Leasing
detailpage.leasing.title null
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Keine Angabe
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- Keine Angabe
- detailpage.leasing.total
- € 0,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 10.000 km
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 36 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 638,-
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.moreKmCosts
- € 0,0000
- detailpage.leasing.reducedKmPayment
- € 0,0000
- detailpage.leasing.finalInstallment
- € 33.547,91
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage Volkswagen Leasing GmbH / Gifhorner Str. 57 / 38112 Braunschweig
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
Particuliers- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.