Kilométrage
133 028 km
Transmission
Semi-automatique
Année
07/2005
Carburant
Essence
Puissance
46 kW (63 CH)
Vendeur
Professionnel
Données de base
- Carrosserie
- Citadine
- État
- Occasion
- Transmission
- Avant
- Sièges
- 4
- Portes
- 4
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 133 028 km
- Année
- 07/2005
- Contrôle technique
- 09/2025
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 46 kW (63 CH)
- Transmission
- Semi-automatique
- Cylindrée
- 658 cm³
- Cylindres
- 4
- Poids à vide
- 878 kg
Consommation énergétique
- Classe d'émission
- Euro 4
- Carburant
- Essence
- Émissions de CO2
- 124 g/km (mixte)
Equipement
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Noir
- Type de peinture
- Métallisé
- La couleur de l'intérieur
- Bleu
Description
Praktische info:
Bouwjaar: 2005
Kilometerstand: 133.028
Motor: EN07 DOHC 4-cil. Supercharged met Sportshift 7-traps automaat.
De aandrijflijn in deze auto is de nieuwste in een lange reeks Subaru 4-cilinder kei-carmotoren en is voorzien van dubbele bovenliggende nokkenassen. Variabele kleptiming is niet aanwezig, maar de supercharger zorgt voor het piekvermogen.
Met Sportshift kunt u kiezen uit zeven vaste overbrengingsverhoudingen en dankzij de op het dashboard gemonteerde schakelpook voelt het alsof u in een kleine rallyauto rijdt.
Hij verbruikt premium/98 brandstof. Gelukkig heb je er niet te veel van nodig. Het is een leuke auto op een mooie dag, en nog leuker bij slecht weer. De vierwielaandrijving zorgt ervoor dat je zelfs op slechte binnenwegen nog grip hebt.
Hij haalt gemiddeld zo'n 15 km/l, rond de 17 op zijn best en rond de 12,5 als je echt een zware voet hebt. Van 0 naar 100 zou minder dan 10 seconden moeten duren, wat hem tot een van de snellere auto's van dit formaat maakt.
Het ontwerp was van Andreas Zapatinas en het was de eerste auto die dit design voor Subaru kreeg. Later volgde de WRX Impreza die hetzelfe design ontving.
Dit exemplaar heeft de vernieuwde "Custom" voorkant.
Bouwjaar: 2005
Kilometerstand: 133.028
Motor: EN07 DOHC 4-cil. Supercharged met Sportshift 7-traps automaat.
De aandrijflijn in deze auto is de nieuwste in een lange reeks Subaru 4-cilinder kei-carmotoren en is voorzien van dubbele bovenliggende nokkenassen. Variabele kleptiming is niet aanwezig, maar de supercharger zorgt voor het piekvermogen.
Met Sportshift kunt u kiezen uit zeven vaste overbrengingsverhoudingen en dankzij de op het dashboard gemonteerde schakelpook voelt het alsof u in een kleine rallyauto rijdt.
Hij verbruikt premium/98 brandstof. Gelukkig heb je er niet te veel van nodig. Het is een leuke auto op een mooie dag, en nog leuker bij slecht weer. De vierwielaandrijving zorgt ervoor dat je zelfs op slechte binnenwegen nog grip hebt.
Hij haalt gemiddeld zo'n 15 km/l, rond de 17 op zijn best en rond de 12,5 als je echt een zware voet hebt. Van 0 naar 100 zou minder dan 10 seconden moeten duren, wat hem tot een van de snellere auto's van dit formaat maakt.
Het ontwerp was van Andreas Zapatinas en het was de eerste auto die dit design voor Subaru kreeg. Later volgde de WRX Impreza die hetzelfe design ontving.
Dit exemplaar heeft de vernieuwde "Custom" voorkant.
Vendeur
ProfessionnelFDT Sportscars
Vendeur sur AutoScout24 depuis 2020InterlocuteurAfdeling Verkoop
- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.