Kilométrage
107 461 km
Transmission
Boîte automatique
Année
08/1996
Carburant
Essence
Puissance
47 kW (64 CH)
Vendeur
Professionnel
Données de base
- Carrosserie
- Cabriolet
- État
- Occasion
- Transmission
- Arrière
- Sièges
- 2
- Portes
- 2
- N° d'annonce
- L-766-TJ
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 107 461 km
- Année
- 08/1996
- Contrôle technique
- 07/2026
- Propriétaires préc.
- 1
- Carnet d'entretien
- Oui
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 47 kW (64 CH)
- Transmission
- Boîte automatique
- Cylindrée
- 657 cm³
- Vitesses
- 3
- Cylindres
- 3
- Poids à vide
- 600 kg
Consommation énergétique
- Classe d'émission
- Euro 2
- Carburant
- Essence
- Émissions de CO2
- 0 g/km (mixte)
Equipement
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Gris
- Couleur originale
- Grijs metallic
- Type de peinture
- Métallisé
- La couleur de l'intérieur
- Noir
- Intérieur
- Tissu
Description
Zoekt u nou écht iets unieks? Of bijvoorbeeld een Japanner met een hoog cult-gehalte? Dan is de Suzuki Cappuccino voor u een auto om zéker even te overwegen. De Cappuccino is een voor de Japanse markt gebouwde roadster met hardtop, die dankzij zijn kleine formaat en motorisering binnen de daar geldende 'Kei-car'-reglementen past. Hierdoor is de auto in Japan tegen een zeer laag belastingtarief te rijden. De Cappuccino is in nette staat, heeft geen vreemde schades. Wel is het voertuig gedeeltelijk overgespoten, maar we hebben geen ongevalschade geconstateerd. Vermoedelijk ging dit dus enkel om optisch herstel.
Wat krijgt u er dan voor terug? Een zeer compacte, maar sportief ogende én rijdende cabriolet die tevens gebouwd is voor de strenge Aziatische winters; dankzij de hardtop kunt u geruisloos dicht rijden. Ook beschikt hij over een airconditioning, deze blaast IJSKOUDE LUCHT. De Cappuccino betreft een cabriolet met een hardtop, deze kunt u vrij gemakkelijk verwijderen.
De Cappuccino die hier staat betreft een Japanse import met aanwezige historie. Tevens is dit een AUTOMAAT, dit is UNIEK! In Nederland zijn er naast deze auto geen automaten te koop, grijp dus uw kans! Wij leveren de Cappuccino rijklaar aan u af, dus inclusief onderhoudsbeurt, volle tank, nieuwe APK en een complete poetsbeurt.
Meer informatie
Modelreeks: mei 1994 - nov. 1995
Laadvermogen: 210 kg
GVW: 810 kg
Wielbasis: 206 cm
Acceleratie (0-100): 8,0 s
Topsnelheid: 140 km/u
Aantal sleutels: 2
BTW/marge: BTW niet verrekenbaar voor ondernemers (margeregeling)
Motorrijtuigenbelasting: € 41 - € 45 per kwartaal
Aanvullende opties en accessoires
Exterieur
Infotainment
Interieur
Wat krijgt u er dan voor terug? Een zeer compacte, maar sportief ogende én rijdende cabriolet die tevens gebouwd is voor de strenge Aziatische winters; dankzij de hardtop kunt u geruisloos dicht rijden. Ook beschikt hij over een airconditioning, deze blaast IJSKOUDE LUCHT. De Cappuccino betreft een cabriolet met een hardtop, deze kunt u vrij gemakkelijk verwijderen.
De Cappuccino die hier staat betreft een Japanse import met aanwezige historie. Tevens is dit een AUTOMAAT, dit is UNIEK! In Nederland zijn er naast deze auto geen automaten te koop, grijp dus uw kans! Wij leveren de Cappuccino rijklaar aan u af, dus inclusief onderhoudsbeurt, volle tank, nieuwe APK en een complete poetsbeurt.
Meer informatie
Modelreeks: mei 1994 - nov. 1995
Laadvermogen: 210 kg
GVW: 810 kg
Wielbasis: 206 cm
Acceleratie (0-100): 8,0 s
Topsnelheid: 140 km/u
Aantal sleutels: 2
BTW/marge: BTW niet verrekenbaar voor ondernemers (margeregeling)
Motorrijtuigenbelasting: € 41 - € 45 per kwartaal
Aanvullende opties en accessoires
Exterieur
- Hardtop
Infotainment
- Audio-installatie
- Radio zonder CD-speler
Interieur
- Houtinleg interieur
Vendeur
ProfessionnelInterlocuteurAfdeling verkoop
- TVA déductible
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.