detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
49 500 km
Transmission
Boîte manuelle
Année
11/1993
Carburant
Essence
Puissance
34 kW (46 CH)
Vendeur
Particuliers
Données de base
- Carrosserie
- Naked Bike
- État
- Occasion
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 49 500 km
- Année
- 11/1993
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 34 kW (46 CH)
- Transmission
- Boîte manuelle
- Cylindrée
- 500 cm³
- Vitesses
- 6
- Cylindres
- 2
- Poids à vide
- 183 kg
Consommation énergétique
- Carburant
- Essence
- Consommation de carburant
5,0 l/100 km (mixte)
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Rouge
Description
Suzuki GS500E, 1993,
recent compleet onderhouden,
A2 Rijbewijs, 34 kW,
GS 500 zeer mooi
Er is uitgebreid onderhoud aan de motor uitgevoerd.
De motor start en loopt goed, rijdt prima en remt goed.
Vermogen 34 kW, dus ook geschikt voor de beginnende bestuurder met A2 rijbewijs en code 80
Deze motor is bekend om zijn prettige rijeigenschappen en fijn stuurgedrag, hij is zeer zuinig in verbruik.
Uitgevoerde werkzaamheden:
- Carburateurs gereinigd.
- Carburateurs gesynchroniseerd.
- De O-ringen in de inlaatspruitstukken zijn vervangen
- Motorolie en oliefilter vervangen.
- Bougies vervangen.
- Bougiekabels vervangen, doppen zijn prima.
- Luchtfilter vervangen
- Kleppen gesteld.
- Remolie voor en achter nieuw.
- Nieuwe benzineslangen geplaatst.
- Nieuwe accu.
- Ketting en tandwielen nieuw.
- Prolink van de vering gesmeerd.
- Vele bouten en moeren zijn vervangen door originele Suzuki delen die opnieuw zijn verzinkt.
Verdere staat:
- Voorband en achterband zijn zeer goed.
- Compressie gemeten, is 9.3 en 9.5 bar,dit is zeer goed
- Originele uitlaat, tegenwoordig belangrijk i.v.m. geluid
- Alles werkt zoals het hoort. 34KW op kenteken
- Met het zwarte motorblok, dit is de deugdelijke versie, is anders bij de zilverkleurige blokken.
Kortom: Een fijne, en hele mooie motor voor nog veel rijplezier, het is opstappen en rijden.
Waarom te koop: Ik herstel als hobby motoren, vaak langslapers, tot ze technisch en optisch in goede staat zijn, ik hou me niet bezig met schademotoren. Deze motor mag plaats maken voor een nieuw project, daar heb ik ruimte voor nodig.
recent compleet onderhouden,
A2 Rijbewijs, 34 kW,
GS 500 zeer mooi
Er is uitgebreid onderhoud aan de motor uitgevoerd.
De motor start en loopt goed, rijdt prima en remt goed.
Vermogen 34 kW, dus ook geschikt voor de beginnende bestuurder met A2 rijbewijs en code 80
Deze motor is bekend om zijn prettige rijeigenschappen en fijn stuurgedrag, hij is zeer zuinig in verbruik.
Uitgevoerde werkzaamheden:
- Carburateurs gereinigd.
- Carburateurs gesynchroniseerd.
- De O-ringen in de inlaatspruitstukken zijn vervangen
- Motorolie en oliefilter vervangen.
- Bougies vervangen.
- Bougiekabels vervangen, doppen zijn prima.
- Luchtfilter vervangen
- Kleppen gesteld.
- Remolie voor en achter nieuw.
- Nieuwe benzineslangen geplaatst.
- Nieuwe accu.
- Ketting en tandwielen nieuw.
- Prolink van de vering gesmeerd.
- Vele bouten en moeren zijn vervangen door originele Suzuki delen die opnieuw zijn verzinkt.
Verdere staat:
- Voorband en achterband zijn zeer goed.
- Compressie gemeten, is 9.3 en 9.5 bar,dit is zeer goed
- Originele uitlaat, tegenwoordig belangrijk i.v.m. geluid
- Alles werkt zoals het hoort. 34KW op kenteken
- Met het zwarte motorblok, dit is de deugdelijke versie, is anders bij de zilverkleurige blokken.
Kortom: Een fijne, en hele mooie motor voor nog veel rijplezier, het is opstappen en rijden.
Waarom te koop: Ik herstel als hobby motoren, vaak langslapers, tot ze technisch en optisch in goede staat zijn, ik hou me niet bezig met schademotoren. Deze motor mag plaats maken voor een nieuw project, daar heb ik ruimte voor nodig.
Leasing
Vendeur
ParticuliersInterlocuteur
- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.