detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
187 000 km
Transmission
Boîte manuelle
Année
03/1990
Carburant
Essence
Puissance
150 kW (204 CH)
Vendeur
Particuliers
Données de base
- Carrosserie
- Coupé
- État
- Occasion
- Transmission
- 4x4
- Portes
- 3
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 187 000 km
- Année
- 03/1990
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 150 kW (204 CH)
- Transmission
- Boîte manuelle
- Cylindrée
- 2 000 cm³
- Vitesses
- 5
- Cylindres
- 4
- Poids à vide
- 1 400 kg
Consommation énergétique
- Carburant
- Essence
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Rouge
- Type de peinture
- Autres
- La couleur de l'intérieur
- Gris
- Intérieur
- Tissu
Description
Toyota celica Turbo4wd widebody van 1990 met 187000km
Periodecorrect aangepast naar een groep A hommage... Onlangs gesigneerd geweest door Nicky Grist.
Uitgerust met de zeer zeldzame TTE oz cronos in combo met een D2 ophangingsset, shortshifter (eigenbouw), remmerij gereviseerd, nieuwe wiellagers, naaf, cardanzakken, waterpomp, distririem, spanners, rollers en turboleidingen. Verder een "nieuwere" ontsteking, delco, kabels & irridiumbougies.
276pk/387Nm koppel (ori: 204pk/275Nm)
Turbo aangepast (standaarddruk), mapsensor, uitlaat (volledige 3" lijn in inox), inlaat, blowoff, hittetape rondom, downpipe hittebehandeld.
Standaard ecu & turbodruk, dus geen gepruts of problemen en geen verknipte kabelboom.
Zeldzaam origineel belgisch geleverde wagen, correct zoals het zijn moet, geen zonnedak & de lichtste uitvoering... Gva en typeplaatje present.
Achterlichten/tussenplaat zijn facelift maar de originele liggen op het schap.. originele zeldzame turbovelgen zijn aanwezig, alsook de originele (en 2 andere) turbo(s), originele veerpoten, nog een cilinderkop, inlaat, uitlaatcollector, injectoren, bumpers, dichtingen, radiator enzovoort.
Uiteindelijk geen afgeleefd hok.. compleet en origineel interieur, geen gaten voor turbodrukmeters of al die zever, zelfs de originele radio en werkende antenne.
Toyota handleidingen, mapje, folders, stickers etc allemaal aanwezig.
Gt four, gt4, subaru impreza, lancer evo, sunny gtir, mazda gtr, cosworth, sierra, escort, celica, pulsar, legacy, clio 16v, integrale, williams
Periodecorrect aangepast naar een groep A hommage... Onlangs gesigneerd geweest door Nicky Grist.
Uitgerust met de zeer zeldzame TTE oz cronos in combo met een D2 ophangingsset, shortshifter (eigenbouw), remmerij gereviseerd, nieuwe wiellagers, naaf, cardanzakken, waterpomp, distririem, spanners, rollers en turboleidingen. Verder een "nieuwere" ontsteking, delco, kabels & irridiumbougies.
276pk/387Nm koppel (ori: 204pk/275Nm)
Turbo aangepast (standaarddruk), mapsensor, uitlaat (volledige 3" lijn in inox), inlaat, blowoff, hittetape rondom, downpipe hittebehandeld.
Standaard ecu & turbodruk, dus geen gepruts of problemen en geen verknipte kabelboom.
Zeldzaam origineel belgisch geleverde wagen, correct zoals het zijn moet, geen zonnedak & de lichtste uitvoering... Gva en typeplaatje present.
Achterlichten/tussenplaat zijn facelift maar de originele liggen op het schap.. originele zeldzame turbovelgen zijn aanwezig, alsook de originele (en 2 andere) turbo(s), originele veerpoten, nog een cilinderkop, inlaat, uitlaatcollector, injectoren, bumpers, dichtingen, radiator enzovoort.
Uiteindelijk geen afgeleefd hok.. compleet en origineel interieur, geen gaten voor turbodrukmeters of al die zever, zelfs de originele radio en werkende antenne.
Toyota handleidingen, mapje, folders, stickers etc allemaal aanwezig.
Gt four, gt4, subaru impreza, lancer evo, sunny gtir, mazda gtr, cosworth, sierra, escort, celica, pulsar, legacy, clio 16v, integrale, williams
Evaluation de prix
Aucune information de prix pertinente pour les véhicules construits en 1994 et avant ne peut être affichée, car un trop grand nombre de facteurs différents influence la valeur.
Leasing
Vendeur
Particuliers- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.