detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
141 550 km
Transmission
Boîte manuelle
Année
08/1987
Carburant
Essence
Puissance
85 kW (116 CH)
Vendeur
Particuliers
Données de base
- Carrosserie
- Coupé
- État
- Occasion
- Transmission
- Arrière
- Sièges
- 2
- Portes
- 2
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 141 550 km
- Année
- 08/1987
- Contrôle technique
- 11/2026
- Dernier contrôle technique
- 10/2020
- Propriétaires préc.
- 1
- Carnet d'entretien
- Oui
- Véhicule non fumeur
- Oui
- Récent changement de la courroie de distribution
- 10/2016
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 85 kW (116 CH)
- Transmission
- Boîte manuelle
- Cylindrée
- 1 576 cm³
- Vitesses
- 5
- Cylindres
- 4
- Poids à vide
- 940 kg
Consommation énergétique
- Classe d'émission
- Euro 4
- Carburant
- Essence
Equipement
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Noir
- Type de peinture
- Métallisé
- La couleur de l'intérieur
- Gris
- Intérieur
- Velours
Description
Ongekend nette Toyota MR2 1.6 TWIN CAM T.BAR aangeboden.
Deze prachtige auto, in tegenwoordig zeldzame uitvoering is praktisch in nieuw staat!
Zelf de bekleding ruikt nog nieuw!
Ongerestaureerd en in originele fabrieksstaat.
Deze auto is altijd super goed verzorgd, dealer onderhouden en heeft altijd in een verwarmde garage gestaan.
De vorige eigenaar heeft hem nieuw in 1987 in Duitsland gekocht en de hele geschiedenis is gedocumenteerd en aanwezig.
Er zijn 4 originele sleutels bij.
De eerste! lak is recentelijk professioneel geglascoat (STC +HPC PRP) met een super mooi resultaat en dus goed voor jaren lange bescherming.
Het is echt een feest om in deze auto te rijden en hij beschikt ook nog over een extra aan te zetten sportstand.
De bovenramen zijn eenvoudig te verwijderen zodat je cabrio kan rijden!
De anti-zonnepanelen kunnen desgewenst onder de dakramen geplaatst worden en deze verkeren natuurlijk ook in nieuw staat. De ramen zijn getint.
APK t/m 11-2026.
De bodem is goed hard en vrij van roest, net zo als de wielkasten en het koetswerk, geen corrosie!
Ook geen lekkende olie.
Technisch gezien in perfecte staat.
Distributie riem vervangen bij 137.830 km.
Het is een unieke kans om deze gave, nette en betrouwbare auto te bemachtigen!
Het is daarbij ook nog een goede investering ( taxatie rapport aanwezig).
Graag alleen serieuze reacties.
Deze prachtige auto, in tegenwoordig zeldzame uitvoering is praktisch in nieuw staat!
Zelf de bekleding ruikt nog nieuw!
Ongerestaureerd en in originele fabrieksstaat.
Deze auto is altijd super goed verzorgd, dealer onderhouden en heeft altijd in een verwarmde garage gestaan.
De vorige eigenaar heeft hem nieuw in 1987 in Duitsland gekocht en de hele geschiedenis is gedocumenteerd en aanwezig.
Er zijn 4 originele sleutels bij.
De eerste! lak is recentelijk professioneel geglascoat (STC +HPC PRP) met een super mooi resultaat en dus goed voor jaren lange bescherming.
Het is echt een feest om in deze auto te rijden en hij beschikt ook nog over een extra aan te zetten sportstand.
De bovenramen zijn eenvoudig te verwijderen zodat je cabrio kan rijden!
De anti-zonnepanelen kunnen desgewenst onder de dakramen geplaatst worden en deze verkeren natuurlijk ook in nieuw staat. De ramen zijn getint.
APK t/m 11-2026.
De bodem is goed hard en vrij van roest, net zo als de wielkasten en het koetswerk, geen corrosie!
Ook geen lekkende olie.
Technisch gezien in perfecte staat.
Distributie riem vervangen bij 137.830 km.
Het is een unieke kans om deze gave, nette en betrouwbare auto te bemachtigen!
Het is daarbij ook nog een goede investering ( taxatie rapport aanwezig).
Graag alleen serieuze reacties.
Leasing
Vendeur
ParticuliersInterlocuteur
- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.