detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
50 469 km
Transmission
Boîte manuelle
Année
02/2007
Carburant
Essence
Puissance
85 kW (116 CH)
Vendeur
Particuliers
Données de base
- Carrosserie
- Tourer
- État
- Occasion
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 50 469 km
- Année
- 02/2007
- Propriétaires préc.
- 2
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 85 kW (116 CH)
- Transmission
- Boîte manuelle
- Cylindrée
- 1 050 cm³
- Vitesses
- 6
- Cylindres
- 3
- Poids à vide
- 195 kg
Consommation énergétique
- Carburant
- Essence
Equipement
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Noir
- Type de peinture
- Autres
Description
Ik verkoop mijn Triumph Tiger 1050. Ik heb de motor nu iets meer dan een jaar, maar verkoop hem omdat ik er geen plek meer voor heb door verhuizing.
Ik ben de 3e eigenaar van de motor. De motor heeft 50469km. De vorige eigenaar heeft de kleppen laten stellen, de voorvork en achtervering vervangen voor aftermarket vering en een custom zadel laten maken. De remleidingen zijn van staal en er zit een USB-lader op het stuur met 2 poorten.
Ook heeft de motor een versnelling-indicator, maar deze heb ik ontkoppeld. Deze bleek langzaam de accu leeg te trekken wanneer de motor geparkeerd stond.
De motor rijd en schakelt goed. Hij loopt stationair netjes en ik heb nooit problemen gehad tijdens het rijden.
De motor start alleen als het stuur naar links staat. De garage heeft hier al twee keer naar gekeken, waarbij ze de kabelboom ook hebben gecontroleerd, maar kunnen niet vinden waarom dit gebeurd.
Verder heeft de motor geen kwalen.
Op de foto’s is wat schade te zien aan de kappen en wat krasjes op de koplamp.
De motor wordt verkocht inclusief quad-lock mount en Abus schijfremslot. Deze zijn ook te zien op de foto’s.
Ik ben de 3e eigenaar van de motor. De motor heeft 50469km. De vorige eigenaar heeft de kleppen laten stellen, de voorvork en achtervering vervangen voor aftermarket vering en een custom zadel laten maken. De remleidingen zijn van staal en er zit een USB-lader op het stuur met 2 poorten.
Ook heeft de motor een versnelling-indicator, maar deze heb ik ontkoppeld. Deze bleek langzaam de accu leeg te trekken wanneer de motor geparkeerd stond.
De motor rijd en schakelt goed. Hij loopt stationair netjes en ik heb nooit problemen gehad tijdens het rijden.
De motor start alleen als het stuur naar links staat. De garage heeft hier al twee keer naar gekeken, waarbij ze de kabelboom ook hebben gecontroleerd, maar kunnen niet vinden waarom dit gebeurd.
Verder heeft de motor geen kwalen.
Op de foto’s is wat schade te zien aan de kappen en wat krasjes op de koplamp.
De motor wordt verkocht inclusief quad-lock mount en Abus schijfremslot. Deze zijn ook te zien op de foto’s.
Leasing
Vendeur
ParticuliersInterlocuteur
- TVA déductible
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.