detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
156 734 km
Transmission
Boîte manuelle
Année
02/1980
Carburant
Essence
Puissance
-
Vendeur
Professionnel
Données de base
- Carrosserie
- Cabriolet
- État
- Ancêtre
- Portes
- 2
- N° d'annonce
- SB-BD-32
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 156 734 km
- Année
- 02/1980
- Propriétaires préc.
- 4
Caractéristiques Techniques
- Transmission
- Boîte manuelle
- Cylindrée
- 2 000 cm³
- Vitesses
- 5
- Cylindres
- 4
- Poids à vide
- 1 025 kg
Consommation énergétique
- Carburant
- Super 95
- Émissions de CO22
- 0 g/km (mixte)
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Bleu
- Couleur originale
- Blauw metallic
- Type de peinture
- Métallisé
- La couleur de l'intérieur
- Brun
- Intérieur
- Autres
Description
See for information in English down below
Triumph TR7 1980
- Rijk aan documentatie.
- Zeer goed rijdende conditie.
- Metallic blauw & beige bekleding.
- Koffer-rek & tonneau-cover.
De Triumph TR7, gelanceerd in 1974, was een compacte sportwagen die bekend stond om zijn opvallende wigvormige ontwerp, dat sterk afweek van zijn voorgangers. Het werd geproduceerd door British Leyland en was voorzien van een 2,0-liter viercilinder-motor die prima prestaties leverde. De productie eindigde in 1981, en de TR7 wordt herinnerd als een interessante maar controversiële toevoeging aan de Triumph-geschiedenis, met een korte levensduur en wisselende populariteit onder autoliefhebbers.
Deze origineel Amerikaans geleverde Triumph TR7 uit 1980 is de ideale tour-auto. Deze TR7 kwam per boot aan in Rotterdam en werd op 13 augustus 1997 voor het eerst op Nederlands kenteken geregistreerd. Onder de motorkap schuilt een 2.0 liter 4-cilinder die gekoppeld is aan een handgeschakelde 5-versnellingsbak.
Hij rijdt geweldig en schakelt moeiteloos, waardoor elke rit een waar genot is. De prachtige blauw metallic lak, gecombineerd met het stijlvolle bruine interieur wat er in 1996 nieuw is ingekomen. en de donkerblauwe soft-top, maakt deze auto tot een echte eye catcher.
Het beige tapijt en deurpanelen voegen een vleugje klasse toe. Het zwarte dashboard is voorzien van een reeks meters, waaronder temperatuur, tijd, toeren, benzine, volt en snelheid. Deze TR7 wordt geleverd met een tonneau-cover, een reservewiel in de kofferbak en een chroom koffer-rek achterop. De pop-up koplampen maken het plaatje compleet.
Deze auto is goed onderhouden en wordt geleverd met een compleet pakket aan documentatie, waaronder een tellerrapport, diverse keuringen, facturen van Triumph specialist Nico Baas en papieren van de import uit Amerika.
Dit is jouw kans om een stukje autogeschiedenis in handen te krijgen. Geniet binnenkort nog van onvergetelijke ritten in deze tijdloze klassieker!
Triumph TR7 1980
- Rich in documentation.
- Very good driving condition.
- Metallic blue & beige upholstery.
- Trunk rack & tonneau cover.
The Triumph TR7, launched in 1974, was a compact sports car known for its distinctive wedge-shaped design, which differed greatly from its predecessors. It was produced by British Leyland and featured a 2.0-litre four-cylinder engine that delivered fine performance. Production ended in 1981, and the TR7 is remembered as an interesting but controversial addition to Triumph history, with a short lifespan and varying popularity among car enthusiasts.
This original 1980 American-delivered Triumph TR7 is the ideal touring car. This TR7 arrived in Rotterdam by boat and was first registered on Dutch registration on 13 August 1997. Under the bonnet is a 2.0-litre 4-cylinder mated to a 5-speed manual transmission.
It drives great and shifts effortlessly, making every drive a real pleasure. The beautiful blue metallic paint, combined with the stylish brown interior which was newly put in in 1996. and the dark blue soft-top, makes this car a real eye-catcher.
The beige carpet and door panels add a touch of class. The black dashboard features an array of gauges, including temperature, time, revs, petrol, volts and speed. This TR7 comes with a tonneau cover, a spare wheel in the boot and a chrome trunk rack at the back. The pop-up headlights complete the picture.
This car has been well maintained and comes with a complete package of documentation, including a counter report, various inspections, invoices from Triumph specialist Nico Baas and papers from the import from America.
This is your chance to get your hands on a piece of automotive history. Enjoy unforgettable rides in this timeless classic soon!
Meer informatie
Modelreeks: 1978 - 2024
Tellerstand: 97.390 mijlen
Interieur: Bruin, Skai
Emissieklasse: Euro 0
BTW/marge: BTW niet verrekenbaar voor ondernemers (margeregeling)
Motorrijtuigenbelasting: geen
Triumph TR7 1980
- Rijk aan documentatie.
- Zeer goed rijdende conditie.
- Metallic blauw & beige bekleding.
- Koffer-rek & tonneau-cover.
De Triumph TR7, gelanceerd in 1974, was een compacte sportwagen die bekend stond om zijn opvallende wigvormige ontwerp, dat sterk afweek van zijn voorgangers. Het werd geproduceerd door British Leyland en was voorzien van een 2,0-liter viercilinder-motor die prima prestaties leverde. De productie eindigde in 1981, en de TR7 wordt herinnerd als een interessante maar controversiële toevoeging aan de Triumph-geschiedenis, met een korte levensduur en wisselende populariteit onder autoliefhebbers.
Deze origineel Amerikaans geleverde Triumph TR7 uit 1980 is de ideale tour-auto. Deze TR7 kwam per boot aan in Rotterdam en werd op 13 augustus 1997 voor het eerst op Nederlands kenteken geregistreerd. Onder de motorkap schuilt een 2.0 liter 4-cilinder die gekoppeld is aan een handgeschakelde 5-versnellingsbak.
Hij rijdt geweldig en schakelt moeiteloos, waardoor elke rit een waar genot is. De prachtige blauw metallic lak, gecombineerd met het stijlvolle bruine interieur wat er in 1996 nieuw is ingekomen. en de donkerblauwe soft-top, maakt deze auto tot een echte eye catcher.
Het beige tapijt en deurpanelen voegen een vleugje klasse toe. Het zwarte dashboard is voorzien van een reeks meters, waaronder temperatuur, tijd, toeren, benzine, volt en snelheid. Deze TR7 wordt geleverd met een tonneau-cover, een reservewiel in de kofferbak en een chroom koffer-rek achterop. De pop-up koplampen maken het plaatje compleet.
Deze auto is goed onderhouden en wordt geleverd met een compleet pakket aan documentatie, waaronder een tellerrapport, diverse keuringen, facturen van Triumph specialist Nico Baas en papieren van de import uit Amerika.
Dit is jouw kans om een stukje autogeschiedenis in handen te krijgen. Geniet binnenkort nog van onvergetelijke ritten in deze tijdloze klassieker!
Triumph TR7 1980
- Rich in documentation.
- Very good driving condition.
- Metallic blue & beige upholstery.
- Trunk rack & tonneau cover.
The Triumph TR7, launched in 1974, was a compact sports car known for its distinctive wedge-shaped design, which differed greatly from its predecessors. It was produced by British Leyland and featured a 2.0-litre four-cylinder engine that delivered fine performance. Production ended in 1981, and the TR7 is remembered as an interesting but controversial addition to Triumph history, with a short lifespan and varying popularity among car enthusiasts.
This original 1980 American-delivered Triumph TR7 is the ideal touring car. This TR7 arrived in Rotterdam by boat and was first registered on Dutch registration on 13 August 1997. Under the bonnet is a 2.0-litre 4-cylinder mated to a 5-speed manual transmission.
It drives great and shifts effortlessly, making every drive a real pleasure. The beautiful blue metallic paint, combined with the stylish brown interior which was newly put in in 1996. and the dark blue soft-top, makes this car a real eye-catcher.
The beige carpet and door panels add a touch of class. The black dashboard features an array of gauges, including temperature, time, revs, petrol, volts and speed. This TR7 comes with a tonneau cover, a spare wheel in the boot and a chrome trunk rack at the back. The pop-up headlights complete the picture.
This car has been well maintained and comes with a complete package of documentation, including a counter report, various inspections, invoices from Triumph specialist Nico Baas and papers from the import from America.
This is your chance to get your hands on a piece of automotive history. Enjoy unforgettable rides in this timeless classic soon!
Meer informatie
Modelreeks: 1978 - 2024
Tellerstand: 97.390 mijlen
Interieur: Bruin, Skai
Emissieklasse: Euro 0
BTW/marge: BTW niet verrekenbaar voor ondernemers (margeregeling)
Motorrijtuigenbelasting: geen
Leasing
detailpage.leasing.title Carrosso
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 7.194,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Keine Angabe
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- Keine Angabe
- detailpage.leasing.total
- € 7.194,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 0 km
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 36 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 301,-
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.reducedKmPayment
- € 0,0000
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage Volkswagen Leasing GmbH, Gifhorner Str. 57, 38112 Braunschweig
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
ProfessionnelCarrosso
Vendeur sur AutoScout24 depuis 2021InterlocuteurAfdeling Verkoop
- TVA déductible
- Vous trouverez de plus amples informations sur la consommation de carburant et les émissions de CO2 des voitures neuves dans la banque de données TECHNICAR sur le site de la FEBIAC à l'adresse: www.febiac.be.
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.