detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
5 500 km
Transmission
Boîte manuelle
Année
01/1992
Carburant
Essence
Puissance
71 kW (97 CH)
Vendeur
Particuliers
Données de base
- Carrosserie
- Naked Bike
- État
- Occasion
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 5 500 km
- Année
- 01/1992
- Dernier contrôle technique
- 03/2025
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 71 kW (97 CH)
- Transmission
- Boîte manuelle
- Cylindrée
- 885 cm³
- Vitesses
- 6
- Cylindres
- 3
- Poids à vide
- 2 117 kg
Consommation énergétique
- Carburant
- Essence
- Consommation de carburant
10,0 l/100 km (mixte)
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Vert
Description
Van origine een watergekoelde 900 cc Triumph Trophy uit 1992. Deze is in 2016 professioneel verbouwd door Wrench Kings en dit voorjaar volledig nagekeken en rijklaar gemaakt. (Zie laatste foto voor de orginele Triumph).
De drie cyclinders rijden heerlijk! Het grote voordeel is dat de motor zowel onderin als bovenin de toeren power heeft (twee cylinders hebben koppel onderin en vier cyclinders beginnen pas echt vooruit te komen bij hoge toeren). De tank die op je motor is van een Suzuki GS550, deze is aangepast omdat de orginele tank nogal breedt was en niet in het ontwerp past.
Op de motor voor verbouwing stond iets meer dan 50.000 km op de teller en hij is altijd in onderhoud geweest bij een dealer in Nijmegen. Hij is toen technisch nagekenen, heeft een grote beurt gehad en er is een nieuwe nokkenas ketting in je blok gezet en de bobines zijn vervangen. Daarnaast is hij afgelopen maand volledig nagekeken en rijklaar gemaakt.
Van de originele motor is niet zo heel veel meer over, maar tegelijkertijd een heleboel nog wel. Hieronder een lijstje met de originele delen van de motor:
· Voorvork, remmen en wiel (wel nieuwe remblokken voor en achter)
· Motor blok, carburateurs en versnellingsbak
· Hoofdframe, balhoofd
· Startmotor en elektronica (inclusief de controls op het stuur)
· Achterbrug, achterwiel, achterrem, ketting en tandwielen
De motor in dit nieuwe prachtige jasje heeft in totaal 4590 km gereden.
De drie cyclinders rijden heerlijk! Het grote voordeel is dat de motor zowel onderin als bovenin de toeren power heeft (twee cylinders hebben koppel onderin en vier cyclinders beginnen pas echt vooruit te komen bij hoge toeren). De tank die op je motor is van een Suzuki GS550, deze is aangepast omdat de orginele tank nogal breedt was en niet in het ontwerp past.
Op de motor voor verbouwing stond iets meer dan 50.000 km op de teller en hij is altijd in onderhoud geweest bij een dealer in Nijmegen. Hij is toen technisch nagekenen, heeft een grote beurt gehad en er is een nieuwe nokkenas ketting in je blok gezet en de bobines zijn vervangen. Daarnaast is hij afgelopen maand volledig nagekeken en rijklaar gemaakt.
Van de originele motor is niet zo heel veel meer over, maar tegelijkertijd een heleboel nog wel. Hieronder een lijstje met de originele delen van de motor:
· Voorvork, remmen en wiel (wel nieuwe remblokken voor en achter)
· Motor blok, carburateurs en versnellingsbak
· Hoofdframe, balhoofd
· Startmotor en elektronica (inclusief de controls op het stuur)
· Achterbrug, achterwiel, achterrem, ketting en tandwielen
De motor in dit nieuwe prachtige jasje heeft in totaal 4590 km gereden.
Leasing
Vendeur
ParticuliersInterlocuteur
- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.