detailpage.leasing.tip.text
Volkswagen T2
€ 37 000,-
Pas d'information
Attention, emprunter de l'argent coûte aussi de l'argent.
Kilométrage
38 000 km
Transmission
Boîte manuelle
Année
09/1990
Carburant
Essence
Puissance
50 kW (68 CH)
Vendeur
Particuliers
Données de base
- Carrosserie
- Autres
- État
- Occasion
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 38 000 km
- Année
- 09/1990
- Propriétaires préc.
- 1
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 50 kW (68 CH)
- Transmission
- Boîte manuelle
- Cylindrée
- 1 600 cm³
- Vitesses
- 4
- Cylindres
- 4
Consommation énergétique
- Carburant
- Essence
Equipement
- Confort
- Chauffage auxiliaire
- Sellerie cuir
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Rouge
- Type de peinture
- Métallisé
- La couleur de l'intérieur
- Beige
- Intérieur
- Cuir
Description
Bij deze verkoop ik mijn geliefde 15-raams Volkswagen T2 busje. Het is in een perfecte staat en het rijdt als een droom.
De oude motor is een jaar geleden vervangen naar een nieuwe gereviseerde 1600cc motor, alsook de versnellingsbak en de remmen werden gereviseerd. 38000 km op de teller, maar de gereviseerde motor heeft maar ongeveer 3000 km gelopen. Alle nodige facturen hiervan zijn aanwezig en aantoonbaar.
De bus start zoals een moderne auto, altijd perfect onderhouden geweest. Recent een nieuwe uitlaat van vintagespeed geïnstalleerd.
Nergens een plekje roest te bespeuren, onderkant is keihard. Dit dankzij de volledig gelakte onderkant.
Ik heb het busje zelf omgebouwd tot een campertje, een uitklapbaar bed, standverwarming op diesel, een ijskast en een gasvuur is allemaal aanwezig. De bus beschik ook over gezellige warme leds in het interieur.
Alle huishoudapparatuur werkt op een aparte batterij dewelke werd weggewerkt onder het bed. Zonder opladen kan je ongeveer 4 dagen gebruik maken van de batterij. Onder de bus werd een oplaadstekker verwerkt dewelke de huishoudbatterij en startbatterij kan opladen aan het stopcontact.
Meerdere 220v stopcontact aanwezig in de bus, gsm of laptop opladen is dus geen probleem.
De standverwarming werkt op een aparte dieseltank. De bus warmt zeer snel op, mede dankzij de volledige isolatie van armaflex.
Heel veel foto’s van de ombouw en de revisies zijn beschikbaar, bij interesse kan ik u deze steeds laten zien.
Tijdens de restauratie en ombouw werden kosten nog moeite gespaard, de bus kan nog tientallen jaren mee op reis.
De bus bekijken kan in Aartselaar, dit na afspraak. Heeft u interesse of verdere vragen, aarzel dan niet om contact op te nemen!
Met vriendelijke groeten,
Sam Stynen
De oude motor is een jaar geleden vervangen naar een nieuwe gereviseerde 1600cc motor, alsook de versnellingsbak en de remmen werden gereviseerd. 38000 km op de teller, maar de gereviseerde motor heeft maar ongeveer 3000 km gelopen. Alle nodige facturen hiervan zijn aanwezig en aantoonbaar.
De bus start zoals een moderne auto, altijd perfect onderhouden geweest. Recent een nieuwe uitlaat van vintagespeed geïnstalleerd.
Nergens een plekje roest te bespeuren, onderkant is keihard. Dit dankzij de volledig gelakte onderkant.
Ik heb het busje zelf omgebouwd tot een campertje, een uitklapbaar bed, standverwarming op diesel, een ijskast en een gasvuur is allemaal aanwezig. De bus beschik ook over gezellige warme leds in het interieur.
Alle huishoudapparatuur werkt op een aparte batterij dewelke werd weggewerkt onder het bed. Zonder opladen kan je ongeveer 4 dagen gebruik maken van de batterij. Onder de bus werd een oplaadstekker verwerkt dewelke de huishoudbatterij en startbatterij kan opladen aan het stopcontact.
Meerdere 220v stopcontact aanwezig in de bus, gsm of laptop opladen is dus geen probleem.
De standverwarming werkt op een aparte dieseltank. De bus warmt zeer snel op, mede dankzij de volledige isolatie van armaflex.
Heel veel foto’s van de ombouw en de revisies zijn beschikbaar, bij interesse kan ik u deze steeds laten zien.
Tijdens de restauratie en ombouw werden kosten nog moeite gespaard, de bus kan nog tientallen jaren mee op reis.
De bus bekijken kan in Aartselaar, dit na afspraak. Heeft u interesse of verdere vragen, aarzel dan niet om contact op te nemen!
Met vriendelijke groeten,
Sam Stynen
Evaluation de prix
Aucune information de prix pertinente pour les véhicules construits en 1994 et avant ne peut être affichée, car un trop grand nombre de facteurs différents influence la valeur.
Leasing
detailpage.leasing.title null
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Enthalten
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- Enthalten
- detailpage.leasing.total
- € 0,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.totalLeaseAmount
- € 27.360,48
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 10.000 km
- detailpage.leasing.leasingFactor
- 1,08
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 48 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 570,01
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.moreKmCosts
- € 0,0840
- detailpage.leasing.reducedKmPayment
- € 0,0370
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage Audi Bank/Leasing Zweigniederlassungen der Volkswagen Bank GmbH, Gifhorner Straße 57, 38112 Braunschweig
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
ParticuliersInterlocuteur
- TVA déductible
- Vous trouverez de plus amples informations sur la consommation de carburant et les émissions de CO2 des voitures neuves dans la banque de données TECHNICAR sur le site de la FEBIAC à l'adresse: www.febiac.be.
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.