detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
120 000 km
Autonomie en électrique
300 km
Année
06/1978
Carburant
Electrique
Puissance
180 kW (245 CH)
Vendeur
Particuliers
Données de base
- Carrosserie
- SUV/4x4/Pick-Up
- État
- Occasion
- Type de moteur
- Arrière
- Sièges
- 2
- Portes
- 2
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 120 000 km
- Année
- 06/1978
- Véhicule non fumeur
- Oui
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 180 kW (245 CH)
- Transmission
- Boîte automatique
Consommation énergétique
- Autres sources d'énergie
- Électrique
- Autonomie en électrique
- 300 km
- Propriété batterie
- Incluse
- Temps de charge de 10 % à 80 %
- 15 mn
- Émissions de CO2
- 0 g/km (comb.)
Equipement
- Confort
- Sièges électriques
- Divertissement / Médias
- Chargeur smartphone à induction
- USB
- Autres
- Attache remorque
- Ecran tactile
- Jantes alliage (15")
- Sièges sport
- Séparateur pour coffre
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Bleu
- La couleur de l'intérieur
- Bleu
- Intérieur
- Tissu
Description
100% elektrische Volkswagen t2 pick-up met Tesla Model 3 drivetrain en longrange-batterypack ! De Bus is afgelopen maand RDW gekeurd dus alles is straks kloppend op kenteken !
-245PK Tesla model 3 motor op de achterwielen !
-75 kWh accu pack met 11kwh 3 fase lader en DC-Supercharging ! ( dus binnen 15-20 minuten langs de snelweg bij fastned en de tesla supercharger laat je zo weer 80% bij )
-3000 Watt 220volt AC inboard inverter ( dus je kan je boormachines / laders / elektrische pomp etc net wat je nodig )
-Wegenbelasting vrij !!
-verzekering oldtimer tegen taxatie waarde dus ook zelf te bepalen
-Range van regio 300/350km+ ben nog aan het testen en ligt er heel erg aan of je netjes 100 rijdt of 140km/u cruised
-nieuwe matten custom made
-porsche 911 voorstoelen
-Ipad display
-Trekhaak
-nieuwe voorruit met rubbers en diverse onderdelen natuurlijk geupgrade en vernieuwd
-gewicht van 1600 Kg dus dik 200kg lichter dan een tesla Model 3 ;-) Het battery-pack ligt achterin de back waardoor de laadruimte onder nog helemaal leeg is. Achterin een alu-behuizing met latjes custom gemaakt zodat je de laadbak ook nog goed kan gebruiken.. Technisch is de bus in goede staat , de Rat-look is smaak verschillend , maar de bus is zeker hard en paar hele kleine plekjes met stukje roest. Mocht je willen kan de bus eventueel wel gespoten worden en kunnen er dingen als een dakrek enz gemaakt worden ! Alles is bijna mogelijk in overleg !
Kortom ben je opzoek naar echt iets speciaals wat super smooth rijdt ,echt super snel maar toch voor elk klein ritje kan pakken. Geen gezeur qua onderhoud voor een oude auto maar wel de looks en feel van een heerlijke oldskool vw bus !
Perfect voor een ondernemer of vw liefhebber ! prachtige werkbus voor dagelijks gebruik , en elke porsche die je tegenkomt trek je eruit !
Waarom zet ik hem te koop... Ik twijfel nog steeds of ik hem wel verkoop maar ik heb ook weer 5 nieuwe ideen voor andere ombouw projecten en wil ook even voelen of er interesse is voor dit soort voertuigen! Ik kan er ook nog een paar bouwen ? Dus ook even kijken of er animo is.
bij vragen bel of mail...
-245PK Tesla model 3 motor op de achterwielen !
-75 kWh accu pack met 11kwh 3 fase lader en DC-Supercharging ! ( dus binnen 15-20 minuten langs de snelweg bij fastned en de tesla supercharger laat je zo weer 80% bij )
-3000 Watt 220volt AC inboard inverter ( dus je kan je boormachines / laders / elektrische pomp etc net wat je nodig )
-Wegenbelasting vrij !!
-verzekering oldtimer tegen taxatie waarde dus ook zelf te bepalen
-Range van regio 300/350km+ ben nog aan het testen en ligt er heel erg aan of je netjes 100 rijdt of 140km/u cruised
-nieuwe matten custom made
-porsche 911 voorstoelen
-Ipad display
-Trekhaak
-nieuwe voorruit met rubbers en diverse onderdelen natuurlijk geupgrade en vernieuwd
-gewicht van 1600 Kg dus dik 200kg lichter dan een tesla Model 3 ;-) Het battery-pack ligt achterin de back waardoor de laadruimte onder nog helemaal leeg is. Achterin een alu-behuizing met latjes custom gemaakt zodat je de laadbak ook nog goed kan gebruiken.. Technisch is de bus in goede staat , de Rat-look is smaak verschillend , maar de bus is zeker hard en paar hele kleine plekjes met stukje roest. Mocht je willen kan de bus eventueel wel gespoten worden en kunnen er dingen als een dakrek enz gemaakt worden ! Alles is bijna mogelijk in overleg !
Kortom ben je opzoek naar echt iets speciaals wat super smooth rijdt ,echt super snel maar toch voor elk klein ritje kan pakken. Geen gezeur qua onderhoud voor een oude auto maar wel de looks en feel van een heerlijke oldskool vw bus !
Perfect voor een ondernemer of vw liefhebber ! prachtige werkbus voor dagelijks gebruik , en elke porsche die je tegenkomt trek je eruit !
Waarom zet ik hem te koop... Ik twijfel nog steeds of ik hem wel verkoop maar ik heb ook weer 5 nieuwe ideen voor andere ombouw projecten en wil ook even voelen of er interesse is voor dit soort voertuigen! Ik kan er ook nog een paar bouwen ? Dus ook even kijken of er animo is.
bij vragen bel of mail...
Leasing
detailpage.leasing.title null
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Keine Angabe
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- Keine Angabe
- detailpage.leasing.total
- € 0,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 10.000 km
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 24 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 229,-
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.moreKmCosts
- € 0,0000
- detailpage.leasing.reducedKmPayment
- € 0,0000
- detailpage.leasing.finalInstallment
- € 0,-
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage Volkswagen Leasing GmbH / Gifhorner Str. 57 / 38112 Braunschweig
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
ParticuliersInterlocuteur
- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.