Volkswagen T5 TransporterPick-up (Doka) | CNG (bi-fuel) **uniek**
€ 12 950
Pas d'information
A discuter
*Plus d’info et fiche produit sur axa.be. Confort Auto est l’assurance auto d’AXA Belgium.
Kilométrage
164 000 km
Transmission
Boîte manuelle
Année
07/2013
Carburant
Essence
Puissance
85 kW (116 CH)
Vendeur
Particuliers
Données de base
- Carrosserie
- Utilitaire
- Type de véhicule
- Occasion
- Transmission
- Avant
- Sièges
- 6
- Portes
- 4
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 164 000 km
- Année
- 07/2013
- Contrôle technique
- 01/2026
- Propriétaires préc.
- 1
- Véhicule non fumeur
- Oui
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 85 kW (116 CH)
- Transmission
- Boîte manuelle
- Cylindrée
- 1 984 cm³
- Vitesses
- 5
- Cylindres
- 4
- Poids à vide
- 2 850 kg
Consommation énergétique
- Classe d'émission
- Euro 4
- Label d'émission
- 4 (Vert)
- Carburant
- Essence
- Consommation de carburant
10,5 kg/100 km (mixte)
Equipement
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Rouge
- Type de peinture
- Métallisé
- La couleur de l'intérieur
- Gris
- Intérieur
- Tissu
Description
Wij zijn voor onze geliefde Transporter busop zoek naar een kenner-liefhebber die de uniciteit en veelzijdigheid van deze constructie op waarde weet te schatten.
Het betreft een voormalige bedrijfswagen die in 2013 af fabriek als chassis + opbouw (witte cabine) in NL aan een hoveniersbedrijf geleverd werd, vervolgens rood-metallic gespoten, voorzien van een Prins CNG-installatie en een hoveniersbak met kiepfunctie. Zij deden onderhoud aan hun eigen wagenpark.
Wij hebben de wagen van VW Dealer Pouw gekocht en in België ingevoerd. De hoveniersbak is vervangen door een VAG basis platform waarop handvervaardigde laadkleppen gemonteerd zijn. Vervolgens heeft homologatie plaatsgevonden en
is de wagen in maart 2021 op Belgisch kenteken gekomen.
Hoewel het een bedrijfswagen betreft is de uitruisting luxe te noemen. De motor loopt zowel op benzine [E95] als aardgas-CNG soepel en stil. Uitstoot (CO2) is extreem laag te noemen. Gecombineerde actie-radius bedraagt ruim 1.000km.
De wagen is geen trekpaard, maar heeft in ons gezin ruim 4 jaar gediend als "manusje-van-alles".
Verder hebben wij op maat een stalen frame laten maken, afgewerkt met platen/isolatie waarmee wij met een vast gemonteerde daktent op vakantie gaan. De hele constructie kan met 2 personen op/van een bok geschoven worden en vastgebout. Deze unit is evt. tegen meerprijs over te nemen. (zie foto's) Aanvullend, de auto wordt vrijwel dagelijks gebruikt en kent de gebruikelijke sporen. N.B. sinds de genoemde conversie in 2021 zijn er een aantal niet-essentiële electrische mankementen die met een vervangende Canbus module te verhelpen zouden moeten zijn. E.e.a. licht ik graag telefonisch of naast de wagen toe.
Tenslotte, de genoemde prijs is een indicatie en is bespeekbaar. Een kans op een volledig unieke Transporter als deze komt niet iedere dag voorbij..
Bel gerust of stuur een bericht.
Groetend,
Fabian & Fleur
Het betreft een voormalige bedrijfswagen die in 2013 af fabriek als chassis + opbouw (witte cabine) in NL aan een hoveniersbedrijf geleverd werd, vervolgens rood-metallic gespoten, voorzien van een Prins CNG-installatie en een hoveniersbak met kiepfunctie. Zij deden onderhoud aan hun eigen wagenpark.
Wij hebben de wagen van VW Dealer Pouw gekocht en in België ingevoerd. De hoveniersbak is vervangen door een VAG basis platform waarop handvervaardigde laadkleppen gemonteerd zijn. Vervolgens heeft homologatie plaatsgevonden en
is de wagen in maart 2021 op Belgisch kenteken gekomen.
Hoewel het een bedrijfswagen betreft is de uitruisting luxe te noemen. De motor loopt zowel op benzine [E95] als aardgas-CNG soepel en stil. Uitstoot (CO2) is extreem laag te noemen. Gecombineerde actie-radius bedraagt ruim 1.000km.
De wagen is geen trekpaard, maar heeft in ons gezin ruim 4 jaar gediend als "manusje-van-alles".
Verder hebben wij op maat een stalen frame laten maken, afgewerkt met platen/isolatie waarmee wij met een vast gemonteerde daktent op vakantie gaan. De hele constructie kan met 2 personen op/van een bok geschoven worden en vastgebout. Deze unit is evt. tegen meerprijs over te nemen. (zie foto's) Aanvullend, de auto wordt vrijwel dagelijks gebruikt en kent de gebruikelijke sporen. N.B. sinds de genoemde conversie in 2021 zijn er een aantal niet-essentiële electrische mankementen die met een vervangende Canbus module te verhelpen zouden moeten zijn. E.e.a. licht ik graag telefonisch of naast de wagen toe.
Tenslotte, de genoemde prijs is een indicatie en is bespeekbaar. Een kans op een volledig unieke Transporter als deze komt niet iedere dag voorbij..
Bel gerust of stuur een bericht.
Groetend,
Fabian & Fleur
Evaluation de prix
Actuellement, aucune information de prix n'existe pour ce véhicule.
Assurance
Découvrez votre prix en 5 minutes
Une assistance 24/7
Roulez peu, payez moins
*Plus d’info et fiche produit sur axa.be. Confort Auto est lassurance Auto d’AXA Belgium.
Vendeur
ParticuliersInterlocuteur
- TVA déductible
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.
Plus de détails
Offres
- Page d'accueil
- Chercher
- Volkswagen
- T5 Transporter
- Volkswagen T5 Transporter Pick-up (Doka) | CNG (bi-fuel) **uniek**

