detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
386 000 km
Transmission
Boîte manuelle
Année
09/1996
Carburant
Diesel
Puissance
75 kW (102 CH)
Vendeur
Particuliers
Données de base
- Carrosserie
- Utilitaire
- État
- Occasion
- Type de moteur
- Avant
- Sièges
- 5
- Portes
- 4
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 386 000 km
- Année
- 09/1996
- Contrôle technique
- 08/2024
- Dernier contrôle technique
- 12/2023
- Véhicule non fumeur
- Oui
- Récent changement de la courroie de distribution
- 08/2020
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 75 kW (102 CH)
- Transmission
- Boîte manuelle
- Cylindrée
- 2 461 cm³
- Vitesses
- 5
- Cylindres
- 5
- Poids à vide
- 1 910 kg
Consommation énergétique
- Carburant
- Diesel
- Classe d'émission
- Euro 2
Equipement
- Confort
- Rétroviseurs latéraux électriques
- Sièges arrières 1/3 - 2/3
- Toit ouvrant
- Vitres électriques
- Volant en cuir
- Divertissement / Médias
- CD
- Radio
- Soundsystem
- USB
- Sécurité
- ABS
- Airbag avant
- Airbag conducteur
- Airbag passager
- Direction assistée
- Verrouillage centralisé
- Autres
- Attache remorque
- Auvent
- Jantes alliage (17")
- Kit de dépannage
- Pneus été
- Roue de secours
- Sièges sport
- Séparateur pour coffre
- Éclairage d'ambiance
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Gris
- Type de peinture
- Métallisé
- La couleur de l'intérieur
- Noir
- Intérieur
- Cuir partiel
Description
Mooie, complete VW T4 Westfalia.
Vele maanden ben ik met mijn hond met deze camper Europa door getrokken. Hij heeft me nog nooit in de steek gelaten. Niet in de bergen tot alle weersomstandigheden.
Nu moet ik hem wegens privé omstandigheden helaas weg doen. Aangezien ik hem helemaal aan het opknappen was ter voorbereiding op een grote lange reis is er enorm veel vernieuwd en vervangen. Ook veel preventief. Ik vertrouw hem nog vele reizen toe.
Wat nog open staat is soms moeizaam starten bij koude start.
Helaas is het voor mij niet mogelijk om te laten verhelpen. Maar het is altijd simpel op te lossen door even wat remreiniger in te sprayen. Dan start hij altijd meteen. Wanneer de motor warm is, sowieso geen probleem meer. Geen haast, maar wel soms even onhandig. Eenmaal gestart ervaar je en erg krachtige bus.
Hij slaat nooit af, loopt perfect stationair en de turbo voel je in bijna alle versnellingen. Berg en dal is voor hem een koud kunstje. Soms even een of twee versnellingkjes terug, maar hij beklimt ze allemaal.
Meeste foto's zijn recent. Sommigen een jaar of iets langer. Maar hij ziet er precies zo uit. Van binnen zijn pas gemaakte foto's.
Toen ik hem kocht was hij net volledig op carrosserie in orde gemaakt. Geen zorgen dus voor rottende balken of iets dergelijks. Het is zoeken naar onschuldige roestplekjes. Hij is toen ook opnieuw in de lak gezet. Dit zal ongeveer 3 jaar geleden gebeurd zijn.
Sporen zijn er uiteraard, maar minimaal. Alleen een plekje op bumper wat dichtgemaakt is. Hij rijdt erg sterk en zeer betrouwbaar.
Gekeurd in Juli 2023.
Hij is goed onderhouden en onlangs nog voorzien van veel nieuwe onderdelen. compleet onderhoudsboekje is niet aanwezig, maar ik heb wel alle facturen. Veel staat ook geregistreerd qua vervanging, zoals distributieriem.
Onderdelen recent vervangen:
- Accu 12 volt 110 ah 860A ULTRA 30% (2023)
- 1 nieuwe reserve accu, zelfde type
- Distributieriemen bij 320.000 km.
- Remklauwen 2022
- Kachelmotor 2022
- Startmotor (Dec 2023)
- Bekabeling startmotor (Dec 2023)
- Div slangen vervangen 2022
- Remsystemen: blokken, zadels, vloeistof.( 2023)
- Diverse relais 2022
- Brandstofslang 2022
- Oliekoeler 2022
- Trillings-demper/poelie krukas 2022
- Retourslangen injectoren 2022
- Veer vervangen 2023
- Nieuwe banden voor 2023
- Kogelhoes stuur 2023
- Remkrachtverdeler goed gezet 2023
- Koppeling nagekeken en vast gezet 2023
- Van binnen opgeknapt en gerepareerd 2023
- Motor en injectoren gereinigd 2023
- krukas
- Drukmeter
Een paar dingen zijn er nog te doen:
- Achter ruiterwisser motortje vervangen.
- Rails van schuifdeur moet van binnen aangeschroefd worden.
- Kraantje moet nieuwe knop op. Hij doet het nog wel.
- Brandstofpomp
Wat er onder andere allemaal aanwezig is:
- Oventje
- Kacheltje (op gasflesje)
- Watertank
- Huishoud-accu voor 1,5 dag offgrid
- Slaapgelegenheid op hefdak + 2 persoons bed.
- Totaal 4 slaapplaatsen
- Koelkast, bovenlader
- Luifel vast aan de camper
- Evt. bestek en div spullen over te nemen
- Aansluiting voor netstroom op camping
- Trekhaak
- Aanrecht met wasbak en kookgelegenheid
- Tafeltje tussen de bank en de stoelen.
- Middenconsole aansluitingen/laatjes
- Gasfles
- Diverse inboedel in overleg
ER IS GEEN AIRCO AANWEZIG
Technische gegevens:
- VW Transporter grijs, Westfalia campermodel
- 2.5 Tdi motor
- Bouwjaar 1996
- Toegestane en technische max massa 2730 kg
- Vermogen 75 kW
- Maximum massa geremd trekgewicht 1820 kg
- Maximum ongeremd trekgewicht 700 kg
Vele maanden ben ik met mijn hond met deze camper Europa door getrokken. Hij heeft me nog nooit in de steek gelaten. Niet in de bergen tot alle weersomstandigheden.
Nu moet ik hem wegens privé omstandigheden helaas weg doen. Aangezien ik hem helemaal aan het opknappen was ter voorbereiding op een grote lange reis is er enorm veel vernieuwd en vervangen. Ook veel preventief. Ik vertrouw hem nog vele reizen toe.
Wat nog open staat is soms moeizaam starten bij koude start.
Helaas is het voor mij niet mogelijk om te laten verhelpen. Maar het is altijd simpel op te lossen door even wat remreiniger in te sprayen. Dan start hij altijd meteen. Wanneer de motor warm is, sowieso geen probleem meer. Geen haast, maar wel soms even onhandig. Eenmaal gestart ervaar je en erg krachtige bus.
Hij slaat nooit af, loopt perfect stationair en de turbo voel je in bijna alle versnellingen. Berg en dal is voor hem een koud kunstje. Soms even een of twee versnellingkjes terug, maar hij beklimt ze allemaal.
Meeste foto's zijn recent. Sommigen een jaar of iets langer. Maar hij ziet er precies zo uit. Van binnen zijn pas gemaakte foto's.
Toen ik hem kocht was hij net volledig op carrosserie in orde gemaakt. Geen zorgen dus voor rottende balken of iets dergelijks. Het is zoeken naar onschuldige roestplekjes. Hij is toen ook opnieuw in de lak gezet. Dit zal ongeveer 3 jaar geleden gebeurd zijn.
Sporen zijn er uiteraard, maar minimaal. Alleen een plekje op bumper wat dichtgemaakt is. Hij rijdt erg sterk en zeer betrouwbaar.
Gekeurd in Juli 2023.
Hij is goed onderhouden en onlangs nog voorzien van veel nieuwe onderdelen. compleet onderhoudsboekje is niet aanwezig, maar ik heb wel alle facturen. Veel staat ook geregistreerd qua vervanging, zoals distributieriem.
Onderdelen recent vervangen:
- Accu 12 volt 110 ah 860A ULTRA 30% (2023)
- 1 nieuwe reserve accu, zelfde type
- Distributieriemen bij 320.000 km.
- Remklauwen 2022
- Kachelmotor 2022
- Startmotor (Dec 2023)
- Bekabeling startmotor (Dec 2023)
- Div slangen vervangen 2022
- Remsystemen: blokken, zadels, vloeistof.( 2023)
- Diverse relais 2022
- Brandstofslang 2022
- Oliekoeler 2022
- Trillings-demper/poelie krukas 2022
- Retourslangen injectoren 2022
- Veer vervangen 2023
- Nieuwe banden voor 2023
- Kogelhoes stuur 2023
- Remkrachtverdeler goed gezet 2023
- Koppeling nagekeken en vast gezet 2023
- Van binnen opgeknapt en gerepareerd 2023
- Motor en injectoren gereinigd 2023
- krukas
- Drukmeter
Een paar dingen zijn er nog te doen:
- Achter ruiterwisser motortje vervangen.
- Rails van schuifdeur moet van binnen aangeschroefd worden.
- Kraantje moet nieuwe knop op. Hij doet het nog wel.
- Brandstofpomp
Wat er onder andere allemaal aanwezig is:
- Oventje
- Kacheltje (op gasflesje)
- Watertank
- Huishoud-accu voor 1,5 dag offgrid
- Slaapgelegenheid op hefdak + 2 persoons bed.
- Totaal 4 slaapplaatsen
- Koelkast, bovenlader
- Luifel vast aan de camper
- Evt. bestek en div spullen over te nemen
- Aansluiting voor netstroom op camping
- Trekhaak
- Aanrecht met wasbak en kookgelegenheid
- Tafeltje tussen de bank en de stoelen.
- Middenconsole aansluitingen/laatjes
- Gasfles
- Diverse inboedel in overleg
ER IS GEEN AIRCO AANWEZIG
Technische gegevens:
- VW Transporter grijs, Westfalia campermodel
- 2.5 Tdi motor
- Bouwjaar 1996
- Toegestane en technische max massa 2730 kg
- Vermogen 75 kW
- Maximum massa geremd trekgewicht 1820 kg
- Maximum ongeremd trekgewicht 700 kg
Leasing
detailpage.leasing.title null
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 3.000,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Enthalten
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- Enthalten
- detailpage.leasing.total
- € 3.000,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.totalLeaseAmount
- € 15.600,-
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 10.000 km
- detailpage.leasing.leasingFactor
- 2,24
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 36 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 350,-
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.moreKmCosts
- € 0,0000
- detailpage.leasing.reducedKmPayment
- € 0,0000
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage Bank Deutsches Kraftfahrzeuggewerbe GmbH, Fuhlsbüttler Straße 437, 22309 Hamburg
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
Particuliers- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.