detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
302 043 km
Transmission
Boîte manuelle
Année
11/1994
Carburant
Essence
Puissance
166 kW (226 CH)
Vendeur
Particuliers
Données de base
- Carrosserie
- Berline
- État
- Occasion
- Type de moteur
- Avant
- Sièges
- 5
- Portes
- 4
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 302 043 km
- Année
- 11/1994
- Contrôle technique
- 04/2024
- Véhicule non fumeur
- Oui
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 166 kW (226 CH)
- Transmission
- Boîte manuelle
- Cylindrée
- 2 319 cm³
- Vitesses
- 5
- Cylindres
- 5
- Poids à vide
- 1 480 kg
Consommation énergétique
- Carburant
- Essence
- Classe d'émission
- Euro 1
Equipement
- Confort
- Accoudoir
- Chauffage auxiliaire
- Climatisation
- Climatisation automatique, bi-zone
- Régulateur de vitesse
- Rétroviseurs latéraux électriques
- Siège à réglage lombaire
- Sièges arrières 1/3 - 2/3
- Sièges chauffants
- Toit ouvrant
- Vitres électriques
- Volant en cuir
- Divertissement / Médias
- Radio
- Soundsystem
- Sécurité
- ABS
- Airbag arrière
- Airbag conducteur
- Airbag passager
- Alarme
- Anti-démarrage
- Anti-patinage
- Direction assistée
- Feux anti-brouillard
- Isofix
- Verrouillage centralisé
- Verrouillage centralisé avec télécommande
- Autres
- Déflecteur
- Pack Sport
- Pneus été
- Porte-bagages
- Pot catalytique
- Roue de secours
- Sièges sport
- Suspension sport
- Trappe à ski
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Jaune
- La couleur de l'intérieur
- Noir
- Intérieur
- Alcantara
Description
Volvo 850 T-5R sedan handbak Cream Yellow. Een van de meest zeldzame en gewilde uitvoeringen: Handgeschakeld en geel! Auto verkeerd in uitstekende ongerestaureerde staat.
Anderhalf jaar geleden heb ik deze auto gekocht van een liefhebber die hem zelf uit Zweden heeft gehaald in 2018. Hij had al veel aan de auto gedaan om hem in topstaat te krijgen van kleine interieurdeeltjes tot over laten spuiten van schermen.
Vervolgens heb ik de auto nog een extra stap vooruit gegeven door haar te verwennen met een grote beurt, complete remmerij vervangen (schijven, blokken, slangen en gereviseerde klauwen). Daarnaast heb ik ook de wielen laten reviseren bij de velgendoctor en in nieuwe Pirelli banden laten wikkelen. Daarnaast zijn er een aantal verouderde sensoren vervangen (temperatuur, nokkenas en krukas-positie sensor). Dit alles zorgt voor een erg betrouwbare en fijn rijdende bolide.
Verder is de auto compleet in orginele staat, niet getuned (ook niet geweest) en er is ook niet aan de vering gerommeld. Wel heeft hij 2 bijzondere opties die vrijwel alleen in Zweden verkijgbaar waren, namelijk een rijcomputer (om de rit- en kilometer registratie bij te houden) en een standkachel voor de extreem koude Zweedse winters.
De vraagprijs is 21.850,- een goede inverstering voor de toekomst, een sedan met handbak in deze kleurstelling wordt steeds schaarser vooral in ongerestaureerde staat, dus deze auto gaat alleen maar meer waard worden.
Graag alleen bieden naast de auto, dus bij interesse doe even een belletje of mailtje voor een afspraak.
Anderhalf jaar geleden heb ik deze auto gekocht van een liefhebber die hem zelf uit Zweden heeft gehaald in 2018. Hij had al veel aan de auto gedaan om hem in topstaat te krijgen van kleine interieurdeeltjes tot over laten spuiten van schermen.
Vervolgens heb ik de auto nog een extra stap vooruit gegeven door haar te verwennen met een grote beurt, complete remmerij vervangen (schijven, blokken, slangen en gereviseerde klauwen). Daarnaast heb ik ook de wielen laten reviseren bij de velgendoctor en in nieuwe Pirelli banden laten wikkelen. Daarnaast zijn er een aantal verouderde sensoren vervangen (temperatuur, nokkenas en krukas-positie sensor). Dit alles zorgt voor een erg betrouwbare en fijn rijdende bolide.
Verder is de auto compleet in orginele staat, niet getuned (ook niet geweest) en er is ook niet aan de vering gerommeld. Wel heeft hij 2 bijzondere opties die vrijwel alleen in Zweden verkijgbaar waren, namelijk een rijcomputer (om de rit- en kilometer registratie bij te houden) en een standkachel voor de extreem koude Zweedse winters.
De vraagprijs is 21.850,- een goede inverstering voor de toekomst, een sedan met handbak in deze kleurstelling wordt steeds schaarser vooral in ongerestaureerde staat, dus deze auto gaat alleen maar meer waard worden.
Graag alleen bieden naast de auto, dus bij interesse doe even een belletje of mailtje voor een afspraak.
Leasing
detailpage.leasing.title null
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 7.203,99
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Keine Angabe
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- Keine Angabe
- detailpage.leasing.total
- € 7.203,99
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 10.000 km
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 48 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 219,-
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.moreKmCosts
- € 0,0000
- detailpage.leasing.reducedKmPayment
- € 0,0000
- detailpage.leasing.finalInstallment
- € 25.532,61
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage Volkswagen Leasing GmbH / Gifhorner Str. 57 / 38112 Braunschweig
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
ParticuliersInterlocuteur
- TVA déductible
- Vous trouverez de plus amples informations sur la consommation de carburant et les émissions de CO2 des voitures neuves dans la banque de données TECHNICAR sur le site de la FEBIAC à l'adresse: www.febiac.be.
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.