detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
293 000 km
Transmission
Boîte automatique
Année
04/1998
Carburant
Essence
Puissance
106 kW (144 CH)
Vendeur
Particuliers
Données de base
- Carrosserie
- Break
- État
- Occasion
- Sièges
- 5
- Portes
- 4
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 293 000 km
- Année
- 04/1998
- Contrôle technique
- 06/2024
- Dernier contrôle technique
- 05/2024
- Carnet d'entretien
- Oui
- Véhicule non fumeur
- Oui
- Récent changement de la courroie de distribution
- 04/2024
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 106 kW (144 CH)
- Transmission
- Boîte automatique
- Cylindrée
- 2 435 cm³
- Vitesses
- 4
- Cylindres
- 5
- Poids à vide
- 1 455 kg
Consommation énergétique
- Classe d'émission
- Euro 2
- Carburant
- Essence
- Consommation de carburant
10,3 l/100 km (mixte)
- Émissions de CO2
- 245 g/km (mixte)
Equipement
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Bleu
- Type de peinture
- Autres
- La couleur de l'intérieur
- Noir
- Intérieur
- Cuir
Description
Wegens mogelijke aanschaf van een auto, natuurlijk ook een Volvo, binnen de familie, gaat mijn lang gekoesterde droom en gezochte Volvo V70 Classic toch in de verkoop. Helaas kan ik geen twee Volvo’s behouden. De V70 ziet er goed uit, is goed onderhouden, met hier en daar wat gebruikerssporen behorende bij de leeftijd. De blauwe kleur is prachtig! Het interieur ziet er top uit en de lederen stoelen hebben geen scheuren. De 2.5 liter klinkt heerlijk en roffelt lekker over de weg. Natuurlijk heeft deze V70 centrale deurvergrendeling, elektrische ramen (voor en achter) en verstelbare spiegels. Fijne Volvo details zoals originele achterspoiler met derde remlicht, blokjesgril en nette Perfo velgen maakt het helemaal af.
Afgelopen jaar is de automaat professioneel gespoeld door Gerry Slot (Powerflush te Uden), de airco is gerepareerd en opnieuw afgevuld én dus ijskoud, de motor is gespoeld en voorzien van verse olie. Daarnaast zijn er tal van kleinere zaken aangepakt, zoals de binnenverlichting, de schakelaar van de automaat, diverse lampjes in de deuren, nieuwe ruitenwissers, raamschakelaar (links) en meer. De V70 is met zorg behandeld, lekt geen vloeistoffen of iets dergelijks en alles werkt zoals het hoort. Werkende originele, en zeer zeldzame, rolhoes. Distributie, rollen en waterpomp zijn vervangen in 2024.
Recent onderhoud, onder andere:
2025 Nieuwe all season banden, Michelin Crossclimate
2025 Automaat gespoeld, motor flush, nieuwe olie, koelvloeistof
2024 Grote beurt, distributie, draagarmen voor, enz.
2023 Remschijven en remblokken, kleine beurt, enz.
2022 Kleine beurt, nieuwe olie, stuurhuishoes, gordel linksachter, enz.
Een prachtige en betrouwbare youngtimer voor de liefhebber. Graag alleen serieuze reacties.
Afgelopen jaar is de automaat professioneel gespoeld door Gerry Slot (Powerflush te Uden), de airco is gerepareerd en opnieuw afgevuld én dus ijskoud, de motor is gespoeld en voorzien van verse olie. Daarnaast zijn er tal van kleinere zaken aangepakt, zoals de binnenverlichting, de schakelaar van de automaat, diverse lampjes in de deuren, nieuwe ruitenwissers, raamschakelaar (links) en meer. De V70 is met zorg behandeld, lekt geen vloeistoffen of iets dergelijks en alles werkt zoals het hoort. Werkende originele, en zeer zeldzame, rolhoes. Distributie, rollen en waterpomp zijn vervangen in 2024.
Recent onderhoud, onder andere:
2025 Nieuwe all season banden, Michelin Crossclimate
2025 Automaat gespoeld, motor flush, nieuwe olie, koelvloeistof
2024 Grote beurt, distributie, draagarmen voor, enz.
2023 Remschijven en remblokken, kleine beurt, enz.
2022 Kleine beurt, nieuwe olie, stuurhuishoes, gordel linksachter, enz.
Een prachtige en betrouwbare youngtimer voor de liefhebber. Graag alleen serieuze reacties.
Leasing
Vendeur
Particuliers- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.