detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
36 261 km
Transmission
-
Année
09/1998
Carburant
Essence
Puissance
35 kW (48 CH)
Vendeur
Particuliers
Données de base
- Carrosserie
- Autres
- État
- Occasion
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 36 261 km
- Année
- 09/1998
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 35 kW (48 CH)
- Cylindrée
- 660 cm³
- Cylindres
- 1
- Poids à vide
- 182 kg
Consommation énergétique
- Carburant
- Essence
Equipement
- Confort
- Démarreur électrique
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Noir
- Type de peinture
- Autres
Description
De motor is sinds mei 2018 in mijn bezit, maar helaas is er sinds 2022 praktisch niet meer mee gereden. Daardoor kan de motor nu wel wat liefde gebruiken, hoewel er in 2022 nog uitgebreid onderhoud is gedaan.
Momenteel start de motor wel, maar slaat af wanneer je de koppeling op laat komen. Aangezien ik geen ruimte meer heb om aan de motor te sleutelen en er te weinig op rij mag hij nu weg.
In 2022 is er zoals gezegd veel onderhoud gedaan:
Kleppen gesteld, olie en filter, bougie, nieuwe remblokken en de remklauwen nagekeken en schoongemaakt. Ook heb ik toen de veerpoten en de achter schokdemper laten reviseren bij jd shocks à €380. Helaas daarna dus te weinig gereden om hier echt plezier van te hebben.
Vanwege het vele stilstaan in mei 2023 de brandstoftank gespoeld en de carburateur laten schoonmaken en afstellen bij KMS motoren à €250. Daarna reed de motor erg mooi, maar is vanwege een kapotte accu toch weer stil komen te staan. Ondertussen zit er een nieuwe gel accu in.
Een van de dingen die zeker moet gebeuren is de ketting vervangen, die is behoorlijk gaan roesten.
Momenteel start de motor wel, maar slaat af wanneer je de koppeling op laat komen. Aangezien ik geen ruimte meer heb om aan de motor te sleutelen en er te weinig op rij mag hij nu weg.
In 2022 is er zoals gezegd veel onderhoud gedaan:
Kleppen gesteld, olie en filter, bougie, nieuwe remblokken en de remklauwen nagekeken en schoongemaakt. Ook heb ik toen de veerpoten en de achter schokdemper laten reviseren bij jd shocks à €380. Helaas daarna dus te weinig gereden om hier echt plezier van te hebben.
Vanwege het vele stilstaan in mei 2023 de brandstoftank gespoeld en de carburateur laten schoonmaken en afstellen bij KMS motoren à €250. Daarna reed de motor erg mooi, maar is vanwege een kapotte accu toch weer stil komen te staan. Ondertussen zit er een nieuwe gel accu in.
Een van de dingen die zeker moet gebeuren is de ketting vervangen, die is behoorlijk gaan roesten.
Leasing
detailpage.leasing.title null
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Keine Angabe
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- Keine Angabe
- detailpage.leasing.total
- € 0,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 10.000 km
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 48 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 178,55
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.moreKmCosts
- € 0,0000
- detailpage.leasing.reducedKmPayment
- € 0,0000
- detailpage.leasing.finalInstallment
- € 0,-
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage Renault Bank / Renault Leasing - Geschäftsbereich der RCI Banque S. A. Niederlassung Deutschland, Jagenbergstraße 1, 41468 Neuss
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
ParticuliersInterlocuteur
- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.