detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
12 345 km
Transmission
Boîte manuelle
Année
04/1984
Carburant
Essence
Puissance
45 kW (61 CH)
Vendeur
Particuliers
Données de base
- Carrosserie
- Autres
- État
- Occasion
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 12 345 km
- Année
- 04/1984
- Dernier contrôle technique
- 07/2025
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 45 kW (61 CH)
- Transmission
- Boîte manuelle
- Cylindrée
- 748 cm³
- Vitesses
- 5
- Cylindres
- 2
- Poids à vide
- 251 kg
Consommation énergétique
- Carburant
- Essence
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Argent
- Type de peinture
- Autres
Description
Caferacer
Een half jaar geleden heb ik deze Yamaha XV750 SE mogen kopen van degene die hem gebouwd heeft zoals hij er nu bij staat. Omdat ik een motor toch voor andere doeleinden wil gebruiken (Lees: o.a. ritten naar mijn ouderlijk huis in Limburg), zoek ik eerder dan gehoopt een nieuwe eigenaar.
De caferacer is door de vorige eigenaar geheel opnieuw opgebouwd. Om hem de sportieve look te geven is de voorvork van een Yamaha R1 (naast de look zorgt dit voor een dynamische zit die toch comfortabel blijft), inclusief remschijven en bleu spot remklauwen, geïnstalleerd (deze remklauwen zijn in juli 2025 volledig gereviseerd, incl. nieuwe remvloeistof, bij Hofland motoren te Amersfoort).
De caferacer look wordt gecomplimenteerd door de mono-shock en het custom made zitje (door de omvang een comfortabele zit).
Voor optische doeleinden is de benzinetank verlengd en in zilver/blauw opnieuw gespoten (de capaciteit is dus hetzelfde als origineel). De banden (Bridgestone Battlax) zijn nog als nieuw.
Motorisch is de Yamaha, zoals verwacht mag worden, in goede staat. De carburateurs zijn bij de vorige eigenaar nog ultrasoon gereinigd en er is, natuurlijk, altijd 98 mee getankt. De olie is samen met de revisie van de remklauwen vervangen. Er is onderin de motor een custom accu-bak geïnstalleerd die een moderne Lithium accu behuisd. Het geluid van de V-Twin is diep en verslavend en brengt een lach op de gezichten van voorbijgangers.
Hoewel de caferacer mechanisch helemaal in orde is, moet de elektra nog even nagekeken worden. Bij het kopen werkte alles, maar kort daarna ging de Digitale T&T teller alleen aan bij het indrukken van de handrem. Hiermee zijn ook de richtingaanwijzers uitgevallen. (aangezien ze het bij de koop nog deden verwacht ik simpelweg een los contact)
Ik heb de motor gekocht omdat ik opslag verliefd werd op de kleurstelling, de manier waarop het klassieke samenkomt met het sportieve van de LED-koplamp en de voorvork. Het geluid heeft me helemaal over de streep getrokken. Ik verkoop hem omdat ik iemand anders dit plezier gun en zelf toch opzoek wil naar een Adventure o.i.d. (inruil is dus bespreekbaar).
Sidenote: Verwacht door deze unieke bouw enthousiaste reacties en mensen die meer willen weten of hun ervaringen willen delen.
Stuur bij vragen gerust een appje!
0640975657
Een half jaar geleden heb ik deze Yamaha XV750 SE mogen kopen van degene die hem gebouwd heeft zoals hij er nu bij staat. Omdat ik een motor toch voor andere doeleinden wil gebruiken (Lees: o.a. ritten naar mijn ouderlijk huis in Limburg), zoek ik eerder dan gehoopt een nieuwe eigenaar.
De caferacer is door de vorige eigenaar geheel opnieuw opgebouwd. Om hem de sportieve look te geven is de voorvork van een Yamaha R1 (naast de look zorgt dit voor een dynamische zit die toch comfortabel blijft), inclusief remschijven en bleu spot remklauwen, geïnstalleerd (deze remklauwen zijn in juli 2025 volledig gereviseerd, incl. nieuwe remvloeistof, bij Hofland motoren te Amersfoort).
De caferacer look wordt gecomplimenteerd door de mono-shock en het custom made zitje (door de omvang een comfortabele zit).
Voor optische doeleinden is de benzinetank verlengd en in zilver/blauw opnieuw gespoten (de capaciteit is dus hetzelfde als origineel). De banden (Bridgestone Battlax) zijn nog als nieuw.
Motorisch is de Yamaha, zoals verwacht mag worden, in goede staat. De carburateurs zijn bij de vorige eigenaar nog ultrasoon gereinigd en er is, natuurlijk, altijd 98 mee getankt. De olie is samen met de revisie van de remklauwen vervangen. Er is onderin de motor een custom accu-bak geïnstalleerd die een moderne Lithium accu behuisd. Het geluid van de V-Twin is diep en verslavend en brengt een lach op de gezichten van voorbijgangers.
Hoewel de caferacer mechanisch helemaal in orde is, moet de elektra nog even nagekeken worden. Bij het kopen werkte alles, maar kort daarna ging de Digitale T&T teller alleen aan bij het indrukken van de handrem. Hiermee zijn ook de richtingaanwijzers uitgevallen. (aangezien ze het bij de koop nog deden verwacht ik simpelweg een los contact)
Ik heb de motor gekocht omdat ik opslag verliefd werd op de kleurstelling, de manier waarop het klassieke samenkomt met het sportieve van de LED-koplamp en de voorvork. Het geluid heeft me helemaal over de streep getrokken. Ik verkoop hem omdat ik iemand anders dit plezier gun en zelf toch opzoek wil naar een Adventure o.i.d. (inruil is dus bespreekbaar).
Sidenote: Verwacht door deze unieke bouw enthousiaste reacties en mensen die meer willen weten of hun ervaringen willen delen.
Stuur bij vragen gerust een appje!
0640975657
Leasing
Vendeur
ParticuliersInterlocuteur
- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.