detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
61 000 km
Transmission
Boîte manuelle
Année
03/2000
Carburant
Essence
Puissance
74 kW (101 CH)
Vendeur
Particuliers
Données de base
- Carrosserie
- Sport touring
- État
- Occasion
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 61 000 km
- Année
- 03/2000
- Propriétaires préc.
- 2
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 74 kW (101 CH)
- Transmission
- Boîte manuelle
- Cylindrée
- 600 cm³
- Vitesses
- 6
- Cylindres
- 4
- Poids à vide
- 205 kg
Consommation énergétique
- Carburant
- Essence
- Consommation de carburant
5,5 l/100 km (mixte)
Equipement
- Confort
- Démarreur électrique
- Pare-brise
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Rouge
Description
Mooie Yamaha Thundercat uit het bouwjaar 2000. Een perfecte (beginners)motor waar ik met veel plezier ongeveer 30.000km mee gereden heb. Deze motor heb ik sinds december 2019 en ze heeft me letterlijk nog nooit laten staan.
Het beste kan ik deze motor omschrijven als een sportieve tourmotor. Het stuur zit redelijk hoog waardoor je rechterop zit dan bijvoorbeeld zijn sportievere broertje, de R6.
Al het onderhoud heb ik door de jaren heen zelf gedaan. Carburateurs heb ik in de zomer van 2023 voor het laatst gesynchroniseerd, bougies heb ik onlangs vervangen en de ketting is bij iedere tankbeurt opnieuw ingevet.
Iedere winter staat hij op de bokken met een flesje benzinestabilisator in de tank. Accu wordt in de winter ook netjes verwijdert en aan de druppellader gelegd.
Ondanks zeer zorgvuldig gebruik is door een ongelukkig moment een andere motor tegen mijn motor aangevallen. Hierdoor zat er wat lakschade op de tank. Dit heb ik zelf opgelost door het te behandelen met roestomvormer, de officiële kleurcode lak om het vervolgens af te maken met blanke lak. Zie foto 10 voor het eindresultaat.
Alles wat op de foto's te zien is krijg je meegeleverd. Om het wat overzichtelijker te maken heb ik het hieronder nog even opgesomd:
Yamaha Thundercat uit bouwjaar 2000 met +/- 61000 op de teller.
- Gemonteerde hogere smoke kuipruit (origineel aanwezig)
- Termignoni Carbon uitlaat met niet uitneembare DB killer (originele niet aanwezig)
- RAM mount mobielhouder
- Originele gereedschapsset onder het zadel
- Haynes onderhoudsboek Yamaha YZF600/FZS600
- ART 4 schijfremslot (verplicht verzekering)
- Lakstift in originele kleur
- Carburateur synchronisatiekoffer met 4 klokken
- Reserveonderdelen waaronder bougies, schroeven en oliefilter
Kortom; een perfecte en complete (beginners)motorfiets. Ondanks de 100pk gegenereerd uit 4 cilinders toch enorm vergevingsgezind. Klaar om de komende jaren nog veel plezier te verzorgen aan een volgende eigenaar!
Het beste kan ik deze motor omschrijven als een sportieve tourmotor. Het stuur zit redelijk hoog waardoor je rechterop zit dan bijvoorbeeld zijn sportievere broertje, de R6.
Al het onderhoud heb ik door de jaren heen zelf gedaan. Carburateurs heb ik in de zomer van 2023 voor het laatst gesynchroniseerd, bougies heb ik onlangs vervangen en de ketting is bij iedere tankbeurt opnieuw ingevet.
Iedere winter staat hij op de bokken met een flesje benzinestabilisator in de tank. Accu wordt in de winter ook netjes verwijdert en aan de druppellader gelegd.
Ondanks zeer zorgvuldig gebruik is door een ongelukkig moment een andere motor tegen mijn motor aangevallen. Hierdoor zat er wat lakschade op de tank. Dit heb ik zelf opgelost door het te behandelen met roestomvormer, de officiële kleurcode lak om het vervolgens af te maken met blanke lak. Zie foto 10 voor het eindresultaat.
Alles wat op de foto's te zien is krijg je meegeleverd. Om het wat overzichtelijker te maken heb ik het hieronder nog even opgesomd:
Yamaha Thundercat uit bouwjaar 2000 met +/- 61000 op de teller.
- Gemonteerde hogere smoke kuipruit (origineel aanwezig)
- Termignoni Carbon uitlaat met niet uitneembare DB killer (originele niet aanwezig)
- RAM mount mobielhouder
- Originele gereedschapsset onder het zadel
- Haynes onderhoudsboek Yamaha YZF600/FZS600
- ART 4 schijfremslot (verplicht verzekering)
- Lakstift in originele kleur
- Carburateur synchronisatiekoffer met 4 klokken
- Reserveonderdelen waaronder bougies, schroeven en oliefilter
Kortom; een perfecte en complete (beginners)motorfiets. Ondanks de 100pk gegenereerd uit 4 cilinders toch enorm vergevingsgezind. Klaar om de komende jaren nog veel plezier te verzorgen aan een volgende eigenaar!
Leasing
detailpage.leasing.title null
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 199,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Keine Angabe
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- Keine Angabe
- detailpage.leasing.total
- € 199,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 10.000 km
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 48 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 198,-
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.moreKmCosts
- € 0,0000
- detailpage.leasing.reducedKmPayment
- € 0,0000
- detailpage.leasing.finalInstallment
- € 0,-
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage Volkswagen Bank GmbH / Gifhorner Str. 57 / 38112 Braunschweig
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
Particuliers- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.