detailpage.leasing.tip.text
Yamaha YZF-R1
€ 7 000,-
A discuter
Attention, emprunter de l'argent coûte aussi de l'argent.
Kilométrage
23 000 km
Transmission
Boîte manuelle
Année
01/2007
Carburant
Essence
Puissance
132 kW (179 CH)
Vendeur
Particuliers
Données de base
- Carrosserie
- Supersport
- État
- Occasion
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 23 000 km
- Année
- 01/2007
- Contrôle technique
- 05/2025
- Dernier contrôle technique
- 05/2024
- Propriétaires préc.
- 1
- Carnet d'entretien
- Oui
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 132 kW (179 CH)
- Transmission
- Boîte manuelle
- Cylindrée
- 998 cm³
- Vitesses
- 6
- Cylindres
- 4
- Poids à vide
- 198 kg
Consommation énergétique
- Carburant
- Essence
- Consommation de carburant
6,0 l/100 km (mixte)
Equipement
- Sécurité
- LED phare de jour
- Phares au LED
- Autres
- Suspension sport
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Bleu
- Type de peinture
- Métallisé
Description
Hierbij verkoop ik mijn Yamaha R1 van 2007.
Km stand 23000 dat nog lichtjes oploopt.
Altijd mooi elk jaar op onderhoud geweest bij Motorweelde zelfs al had ik geen 5000km gedaan. Gewoon altijd netjes onderhouden voor het moto seizoen. Vorig jaar dus ook het groot onderhoud gehad op 20 000 km.
Opties:
Led lampen, zowel klein als groot licht. (veel meer licht)
Achterlicht met ingebouwde pinkers
Chiptuning nadat Catalysator en Dempers werden vervangen door een Akrapovic Uitlaat.
(Originele dempers zijn er nog bij)
Quad Lock voor Smartphone op te monteren
Zadeltje voor achteraan erop te zetten maar dat gebruikt toch niemand.
Inschijf:
50 Euro en jaarlijkse taks ook 50 euro. Verzekering betaal ik maar 120/per jaar.
Nooit geen circuit gezien, banden zijn nog in bijna nieuwe staat.
Nadeel:
Ik heb niet het materiaal om hem om te bouwen voor door de keuring te geraken dus hij wordt verkocht zonder keuring. Kan natuurlijk ook verkocht worden met keuring maar dan is er een meerprijs want dan laat ik het doen door mijn dealer. (Motorweelde)
Prijs is natuurlijk altijd onderhandelbaar maar belachelijke biedingen heeft geen nut.
Reden verkoop?
Ik ben er te groot voor, ik ben 1m90 en heb constant krampen in mijn heupen. Ik ga voor de MT10 gaan waar je iets rechter opzit. Ik vind het echt een zalige motor en doe hem echt met spijt in het hart weg want het is echt zalig om erop te rijden maarja al veel commentaar gehad van ja je bent te groot ervoor en ze hebben gelijk. Soms zit ik gelijk een idioot op die motor proberen mijn kramp weg te krijgen.
Km stand 23000 dat nog lichtjes oploopt.
Altijd mooi elk jaar op onderhoud geweest bij Motorweelde zelfs al had ik geen 5000km gedaan. Gewoon altijd netjes onderhouden voor het moto seizoen. Vorig jaar dus ook het groot onderhoud gehad op 20 000 km.
Opties:
Led lampen, zowel klein als groot licht. (veel meer licht)
Achterlicht met ingebouwde pinkers
Chiptuning nadat Catalysator en Dempers werden vervangen door een Akrapovic Uitlaat.
(Originele dempers zijn er nog bij)
Quad Lock voor Smartphone op te monteren
Zadeltje voor achteraan erop te zetten maar dat gebruikt toch niemand.
Inschijf:
50 Euro en jaarlijkse taks ook 50 euro. Verzekering betaal ik maar 120/per jaar.
Nooit geen circuit gezien, banden zijn nog in bijna nieuwe staat.
Nadeel:
Ik heb niet het materiaal om hem om te bouwen voor door de keuring te geraken dus hij wordt verkocht zonder keuring. Kan natuurlijk ook verkocht worden met keuring maar dan is er een meerprijs want dan laat ik het doen door mijn dealer. (Motorweelde)
Prijs is natuurlijk altijd onderhandelbaar maar belachelijke biedingen heeft geen nut.
Reden verkoop?
Ik ben er te groot voor, ik ben 1m90 en heb constant krampen in mijn heupen. Ik ga voor de MT10 gaan waar je iets rechter opzit. Ik vind het echt een zalige motor en doe hem echt met spijt in het hart weg want het is echt zalig om erop te rijden maarja al veel commentaar gehad van ja je bent te groot ervoor en ze hebben gelijk. Soms zit ik gelijk een idioot op die motor proberen mijn kramp weg te krijgen.
Leasing
detailpage.leasing.title null
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Keine Angabe
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- Keine Angabe
- detailpage.leasing.total
- € 0,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.totalLeaseAmount
- € 24.876,-
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 0 km
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 36 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 691,-
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.reducedKmPayment
- € 0,0000
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage Volkswagen Leasing GmbH, Gifhorner Str. 57, 38112 Braunschweig
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
ParticuliersInterlocuteur
- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.