detailpage.leasing.tip.text
Alfa Romeo Giulia1300 Wat een enorm lekker wit Supertje is dit!
€ 19 7505
Autobedrijf Jan Brinkman
Kilométrage
27 133 km
Transmission
Boîte manuelle
Année
06/1971
Carburant
Essence
Puissance
76 kW (103 CH)
Vendeur
Professionnel
Données de base
- Carrosserie
- Berline
- État
- Occasion
- Transmission
- Arrière
- Sièges
- 5
- Portes
- 4
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 27 133 km
- Année
- 06/1971
- Contrôle technique
- 01/2030
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 76 kW (103 CH)
- Transmission
- Boîte manuelle
- Cylindrée
- 1 290 cm³
- Vitesses
- 5
- Cylindres
- 4
- Poids à vide
- 990 kg
Consommation énergétique
- Carburant
- Essence
Equipement
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Blanc
- Couleur originale
- Bianco Spino
- La couleur de l'intérieur
- Noir
- Intérieur
- Cuir
Description
Wat een enorm lekkere witte Guilia 1300 Super !
Een Giulia is natuurlijk altijd lekker, met zijn legendarische rijeigenschappen, sublieme vormgeving en fantastische motor. Maar deze volbloed Alfa is volgens ons zelfs héél erg lekker! Want toen wij een proefrit maakten met deze lekkere witte Giulia viel ons op hoe enorm lekker soepel deze “Bella” rijdt. We hebben daarna zelfs even gecheckt of er in het verleden niet een andere motor in was gekomen.
Maar de originele 1.3 liter motor met dubbele Weber carburateurs blijkt zo goed afgesteld te zijn dat je het verschil met een wat sterkere versie nauwelijks kunt merken. Al onderin de toeren pakt hij echt heel lekker op en laat de Giulia met zo’n 90 pk heerlijk accelereren, daarbij geholpen door het lage gewicht van slechts 930 kg. Soepel schakelend door de 5 versnellingsbak wordt u steeds opnieuw getrakteerd op het prachtige typische Alfa geluid uit de uitlaat. Als dat niet lekker is...
De wegligging van deze licht verlaagde Giuia is weliswaar sportief, maar toch heerlijk comfortabel. Zo wordt elke leuke tocht een klein feestje en elke stevige bocht écht lekker genieten.
Toen deze “bella” in 1971 de fabriekspoort in Arese uitreed was hij al schitterend wit, maar het Bianco Spino dat u nu tegemoet glimt is natuurlijk van recentere datum. Zoals u op de foto’s kunt zien ziet de Giulia er heerlijk strak uit, wat ook geldt voor de carrosserienaden. U zult geen krassen, deukjes of roestplekjes tegenkomen en ook het chroom- en RVS werk rondom ziet er schitterend uit. En dat is ook bij de originele 14 inch stalen velgen met onbeschadigde RVS deksels rondom zo. Lekker toch?
Als u plaatsneemt in het linker exemplaar van de originele, fraaie zwarte, écht lederen voorstoelen voelt u zich vast onmiddellijk thuis achter het prachtige originele stuurwiel. Alle tellers, meters en schakelaars in het dashboard maken een Alfa liefhebber altijd weer vrolijk. Vooral als alles lekker werkt zoals het origineel de bedoeling was, zoals bij deze Giulia.
Hebben wij u al een beetje lekker kunnen maken voor deze enorm lekkere Giulia? Belt u dan even voor meer informatie of een afspraak voor een lekkere proefrit met Alfa specialist Jan Brinkman?
Wellicht rijdt u dan voor € 19.750,- binnenkort wel héél erg lekker rond in uw nieuwe Giulia.
Autobedrijf Jan Brinkman,
Veldkersweg 6
3053 JR Rotterdam
+31 (0)10 285 7252
+31 (0)6 5538 5528
info@autobedrijfbrinkman.nl
www.autobedrijfbrinkman.nl
Een Giulia is natuurlijk altijd lekker, met zijn legendarische rijeigenschappen, sublieme vormgeving en fantastische motor. Maar deze volbloed Alfa is volgens ons zelfs héél erg lekker! Want toen wij een proefrit maakten met deze lekkere witte Giulia viel ons op hoe enorm lekker soepel deze “Bella” rijdt. We hebben daarna zelfs even gecheckt of er in het verleden niet een andere motor in was gekomen.
Maar de originele 1.3 liter motor met dubbele Weber carburateurs blijkt zo goed afgesteld te zijn dat je het verschil met een wat sterkere versie nauwelijks kunt merken. Al onderin de toeren pakt hij echt heel lekker op en laat de Giulia met zo’n 90 pk heerlijk accelereren, daarbij geholpen door het lage gewicht van slechts 930 kg. Soepel schakelend door de 5 versnellingsbak wordt u steeds opnieuw getrakteerd op het prachtige typische Alfa geluid uit de uitlaat. Als dat niet lekker is...
De wegligging van deze licht verlaagde Giuia is weliswaar sportief, maar toch heerlijk comfortabel. Zo wordt elke leuke tocht een klein feestje en elke stevige bocht écht lekker genieten.
Toen deze “bella” in 1971 de fabriekspoort in Arese uitreed was hij al schitterend wit, maar het Bianco Spino dat u nu tegemoet glimt is natuurlijk van recentere datum. Zoals u op de foto’s kunt zien ziet de Giulia er heerlijk strak uit, wat ook geldt voor de carrosserienaden. U zult geen krassen, deukjes of roestplekjes tegenkomen en ook het chroom- en RVS werk rondom ziet er schitterend uit. En dat is ook bij de originele 14 inch stalen velgen met onbeschadigde RVS deksels rondom zo. Lekker toch?
Als u plaatsneemt in het linker exemplaar van de originele, fraaie zwarte, écht lederen voorstoelen voelt u zich vast onmiddellijk thuis achter het prachtige originele stuurwiel. Alle tellers, meters en schakelaars in het dashboard maken een Alfa liefhebber altijd weer vrolijk. Vooral als alles lekker werkt zoals het origineel de bedoeling was, zoals bij deze Giulia.
Hebben wij u al een beetje lekker kunnen maken voor deze enorm lekkere Giulia? Belt u dan even voor meer informatie of een afspraak voor een lekkere proefrit met Alfa specialist Jan Brinkman?
Wellicht rijdt u dan voor € 19.750,- binnenkort wel héél erg lekker rond in uw nieuwe Giulia.
Autobedrijf Jan Brinkman,
Veldkersweg 6
3053 JR Rotterdam
+31 (0)10 285 7252
+31 (0)6 5538 5528
info@autobedrijfbrinkman.nl
www.autobedrijfbrinkman.nl
Leasing
Vendeur
ProfessionnelAutobedrijf Jan Brinkman
Vendeur sur AutoScout24 depuis 2013InterlocuteurJan Brinkman
- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.