detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
45 577 km
Transmission
Boîte manuelle
Année
05/1967
Carburant
Essence
Puissance
-
Vendeur
Professionnel
Données de base
- Carrosserie
- Coupé
- État
- Occasion
- Portes
- 2
- N° d'annonce
- 91-02-DU
- Garantie
- Oui
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 45 577 km
- Année
- 05/1967
Caractéristiques Techniques
- Transmission
- Boîte manuelle
- Cylindrée
- 1 600 cm³
- Cylindres
- 4
- Poids à vide
- 989 kg
Consommation énergétique
- Carburant
- Essence
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Rouge
- Couleur originale
- Rood
- La couleur de l'intérieur
- Noir
- Intérieur
- Tissu
Description
meccanica delle emozioni - Alfa Romeo
Alfa Romeo. Één van de laatste automerken in onze beschermde benzine-wereld, die auto’s bouwt met emotie voorop en pas daarna, de rationele kwesties. Wij denken dat (onder andere) daarom, Alfa Romeo zo diep geworteld zit in menig liefhebbers-hart. Zo ook in die van ons.
In 1963 kwam Alfa met één van hun mooiste auto’s. De Sprint GT. Een prachtige coupé die was getekend door Bertone, als aanvulling op de ‘reguliere’ Giulia. In 1965 werd dit model vervangen door de Giulia Sprint GT Veloce, het model waar we vandaag verder op ingaan. Al snel werd het prachtige koetswerk van Bertone, gecombineerd met het iconische 1600 Nord motorblok geheel omarmd. De iconische Alfa sound (en roffel!) uit het aluminium blok is werkelijk verslavend. Als ze koud is, is ze chagrijnig. Naarmate je haar laat ‘wakker worden’, trakteert ze je op steeds meer naverbranding. Dit is een auto, waar je als liefhebber altijd met een glimlach uitstapt.
Die van ons? Extra speciaal natuurlijk! Buiten het feit dat ze origineel Nederlands (!) is, is ze ook body-off en nut & bolt gerestaureerd door Lusso Classics, onze technisch specialist. Dit is nu een kleine 10 jaar geleden en ze ziet er werkelijk nog uit als nieuw. In de afgelopen jaren heeft ze deel uit gemaakt van een prachtige verzameling en heeft drie keer de eerste prijs van een concours in de wacht gesleept! Uiteraard is het hele restauratie verslag aanwezig, naast onderhoudshistorie. Nu opzoek naar haar volgende liefhebbend bewaarder. Zien we je snel?
LET OP; Wij zijn enkel op afspraak geopend.
Alfa Romeo. Één van de laatste automerken in onze beschermde benzine-wereld, die auto’s bouwt met emotie voorop en pas daarna, de rationele kwesties. Wij denken dat (onder andere) daarom, Alfa Romeo zo diep geworteld zit in menig liefhebbers-hart. Zo ook in die van ons.
In 1963 kwam Alfa met één van hun mooiste auto’s. De Sprint GT. Een prachtige coupé die was getekend door Bertone, als aanvulling op de ‘reguliere’ Giulia. In 1965 werd dit model vervangen door de Giulia Sprint GT Veloce, het model waar we vandaag verder op ingaan. Al snel werd het prachtige koetswerk van Bertone, gecombineerd met het iconische 1600 Nord motorblok geheel omarmd. De iconische Alfa sound (en roffel!) uit het aluminium blok is werkelijk verslavend. Als ze koud is, is ze chagrijnig. Naarmate je haar laat ‘wakker worden’, trakteert ze je op steeds meer naverbranding. Dit is een auto, waar je als liefhebber altijd met een glimlach uitstapt.
Die van ons? Extra speciaal natuurlijk! Buiten het feit dat ze origineel Nederlands (!) is, is ze ook body-off en nut & bolt gerestaureerd door Lusso Classics, onze technisch specialist. Dit is nu een kleine 10 jaar geleden en ze ziet er werkelijk nog uit als nieuw. In de afgelopen jaren heeft ze deel uit gemaakt van een prachtige verzameling en heeft drie keer de eerste prijs van een concours in de wacht gesleept! Uiteraard is het hele restauratie verslag aanwezig, naast onderhoudshistorie. Nu opzoek naar haar volgende liefhebbend bewaarder. Zien we je snel?
LET OP; Wij zijn enkel op afspraak geopend.
Leasing
Vendeur
ProfessionnelDTM Collectibles
Vendeur sur AutoScout24 depuis 2022InterlocuteurDieter Tielman
- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.