detailpage.leasing.tip.text
Alfa Romeo Giulia2.9 V6 Quadrifoglio MY25 | Facelift | Carbon dak |
€ 154 5201, 5
TVA comprise

Autobedrijf Wim Prins
Kilométrage
3 200 km
Transmission
Boîte automatique
Année
05/2025
Carburant
Essence
Puissance
382 kW (519 CH)
Vendeur
Professionnel
Données de base
- Carrosserie
- Berline
- État
- Occasion
- Transmission
- Arrière
- Sièges
- 5
- Portes
- 4
- Garantie
- Oui
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 3 200 km
- Année
- 05/2025
- Carnet d'entretien
- Oui
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 382 kW (519 CH)
- Transmission
- Boîte automatique
- Cylindrée
- 2 891 cm³
- Vitesses
- 8
- Cylindres
- 6
- Poids à vide
- 1 635 kg
Consommation énergétique
- Carburant
- Essence
- Émissions de CO2
- 0 g/km (mixte)
Equipement
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Rouge
- Couleur originale
- Rosso Etna (rood metallic)
- Type de peinture
- Métallisé
- La couleur de l'intérieur
- Noir
- Intérieur
- Cuir partiel
Description
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio | Rosso Etna
Sportsedans met een ziel worden niet ‘zomaar’ met uitsterven bedreigd. Nu de Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio officieel uit productie is gehaald, zijn ze definitief ter ziele gegaan. Lang kunnen we daar niet treurig over zijn, want… Zie hier een gloednieuwe Alfa Giulia Q: de laatste der Mohikanen! Compleet met de meest recente specificatie en meest gewilde opties, waaronder: een carbon dak, dito sportstoelen van Sparco, een Akrapovič uitlaatsysteem, Harman Kardon audio, Technology Pack en heel veel meer. En hoe mooi is het dan dat we dit alles in een Rosso Etna vat hebben kunnen gieten? Leve de sportsedan met bezieling!
Exterieur
De echte kenner zal het laatste modeljaar van de Giulia Q met zijn of haar ogen dicht herkennen. Toch kunnen we het niet laten om kort de highlights te doorlopen. Met de nadruk op ‘lights’, want de herziende indeling van de koplampunits behoren toch wel tot de meest karakteristieke veranderingen. De 3 afzonderlijke LED-elementen per unit doen oude Alfa-tijden herleven, met de iconische 159 nog vers in ons geheugen. De donkere achtergrond van diezelfde koplampen zijn op hun beurt helemaal in lijn met de “smoked” achterlichten vanachter helder glas, alsmede de antracietkleurige Q-velgen, zwarte Scudetto grille, dito spiegelkappen en vele carbon exterieurdetails. Onder andere de frontlip, side skirts, kofferklepspoiler, afwerking rondom de Akrapovic uitlaateindstukken en natuurlijk – als hoogtepunt – het dak zijn carbon-made. Het contrast met de dieprode Rosso Etna lak is beeldschoon en weet iedereen te boeien. Wel óf geen autofanaat. Al denken we zeker te weten tot welke categorie de lezer behoort…
Interieur
Binnen volgt het ene na het andere carbon hoogtepunt zich in een recordtempo op: Sparco sportstoelen, midden-/tunnelconsole + dashboard finish laten zien uit welk racehout de in basis ‘keurige’ 4-deurs Berlina is gesneden. Oog voor detail? Dan gaat u het samenspel tussen de Verde en Bianco contraststiksels in de half lederen, half alcantara racekuipen vast en zeker waarderen. De Nero bekleding treft u tevens op het dashboard + het afgevlakte sportstuur – inclusief carbon insert. Klassieke cijfers in digitale vorm nemen u mee terug naar vervlogen tijden. Tijden waarin digibeten nog niet bestonden en instrumentenpanelen analoog waren. Zó’n gevoel hoort de échte sportauto een liefhebber te geven!
Opties & extra’s
Echter, achterblijven op de moderne technologie, ho maar. Onze Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio is van alle technische gemakken voorzien, plus een beetje meer dan dat. Het aanwezige Technology Pack onderschrijft dit als geen ander. Daarnaast hebben de Italianen gelukkig ruimte gelaten voor ‘ouderwetse’ spielerei, zoals een uitlaatgeluid dat door merg en been gaat. Het feit dat de sound van Akrapovic boven die van het (overigens geweldig klinkende) Harman Kardon audiosysteem wordt verheven, zegt toch genoeg? Een melodie gemaakt door 520 daverende paarden; die gaat u niet op Apple CarPlay terugvinden!
Techniek & performance
Aan de basis van het 520 pk sterke kloppend hart staat een juweel van een 2,9 liter V6 bi-turbomotor. Gekoppeld aan 8 automatische verzetten die enkel de achterwielen aandrijven, komt de kont met speels gemak de hoek om zetten. Maar liefst 600 Newtonmeters staan paraat om het rubber onder u te laten wegsmelten alsof het niets is. Wie echter gebruikmaakt van de geweldige tractie die de Giulia Q te bieden heeft, raast zonder plaatselijke mistbank te veroorzaken binnen 3,9 seconden van 0 naar 100 km/h. Pas bij een topsnelheid van 308 km/h houdt de laatste – en misschien wel de beste sportsedan uit de moderne Alfa geschiedenis het voor gezien. Maar zijn toekomstig eigenaar? Die beseft zich op dat moment dat hij of zij nooit uitgespeeld raakt…
Met vriendelijke groet,
team Prins.
Meer informatie
Algemene informatie
Modelreeks: jul. 2023 - 2025
Technische informatie
Koppel: 600 Nm
Wielbasis: 282 cm
Tankinhoud: 58 liter
Acceleratie (0-100): 3,9 s
Topsnelheid: 308 km/u
Milieu
Energielabel: G
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Fabrieksgarantie: Ja
Aanvullende opties en accessoires
Exterieur
Infotainment
Interieur
Veiligheid
Overige
Sportsedans met een ziel worden niet ‘zomaar’ met uitsterven bedreigd. Nu de Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio officieel uit productie is gehaald, zijn ze definitief ter ziele gegaan. Lang kunnen we daar niet treurig over zijn, want… Zie hier een gloednieuwe Alfa Giulia Q: de laatste der Mohikanen! Compleet met de meest recente specificatie en meest gewilde opties, waaronder: een carbon dak, dito sportstoelen van Sparco, een Akrapovič uitlaatsysteem, Harman Kardon audio, Technology Pack en heel veel meer. En hoe mooi is het dan dat we dit alles in een Rosso Etna vat hebben kunnen gieten? Leve de sportsedan met bezieling!
Exterieur
De echte kenner zal het laatste modeljaar van de Giulia Q met zijn of haar ogen dicht herkennen. Toch kunnen we het niet laten om kort de highlights te doorlopen. Met de nadruk op ‘lights’, want de herziende indeling van de koplampunits behoren toch wel tot de meest karakteristieke veranderingen. De 3 afzonderlijke LED-elementen per unit doen oude Alfa-tijden herleven, met de iconische 159 nog vers in ons geheugen. De donkere achtergrond van diezelfde koplampen zijn op hun beurt helemaal in lijn met de “smoked” achterlichten vanachter helder glas, alsmede de antracietkleurige Q-velgen, zwarte Scudetto grille, dito spiegelkappen en vele carbon exterieurdetails. Onder andere de frontlip, side skirts, kofferklepspoiler, afwerking rondom de Akrapovic uitlaateindstukken en natuurlijk – als hoogtepunt – het dak zijn carbon-made. Het contrast met de dieprode Rosso Etna lak is beeldschoon en weet iedereen te boeien. Wel óf geen autofanaat. Al denken we zeker te weten tot welke categorie de lezer behoort…
Interieur
Binnen volgt het ene na het andere carbon hoogtepunt zich in een recordtempo op: Sparco sportstoelen, midden-/tunnelconsole + dashboard finish laten zien uit welk racehout de in basis ‘keurige’ 4-deurs Berlina is gesneden. Oog voor detail? Dan gaat u het samenspel tussen de Verde en Bianco contraststiksels in de half lederen, half alcantara racekuipen vast en zeker waarderen. De Nero bekleding treft u tevens op het dashboard + het afgevlakte sportstuur – inclusief carbon insert. Klassieke cijfers in digitale vorm nemen u mee terug naar vervlogen tijden. Tijden waarin digibeten nog niet bestonden en instrumentenpanelen analoog waren. Zó’n gevoel hoort de échte sportauto een liefhebber te geven!
Opties & extra’s
Echter, achterblijven op de moderne technologie, ho maar. Onze Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio is van alle technische gemakken voorzien, plus een beetje meer dan dat. Het aanwezige Technology Pack onderschrijft dit als geen ander. Daarnaast hebben de Italianen gelukkig ruimte gelaten voor ‘ouderwetse’ spielerei, zoals een uitlaatgeluid dat door merg en been gaat. Het feit dat de sound van Akrapovic boven die van het (overigens geweldig klinkende) Harman Kardon audiosysteem wordt verheven, zegt toch genoeg? Een melodie gemaakt door 520 daverende paarden; die gaat u niet op Apple CarPlay terugvinden!
Techniek & performance
Aan de basis van het 520 pk sterke kloppend hart staat een juweel van een 2,9 liter V6 bi-turbomotor. Gekoppeld aan 8 automatische verzetten die enkel de achterwielen aandrijven, komt de kont met speels gemak de hoek om zetten. Maar liefst 600 Newtonmeters staan paraat om het rubber onder u te laten wegsmelten alsof het niets is. Wie echter gebruikmaakt van de geweldige tractie die de Giulia Q te bieden heeft, raast zonder plaatselijke mistbank te veroorzaken binnen 3,9 seconden van 0 naar 100 km/h. Pas bij een topsnelheid van 308 km/h houdt de laatste – en misschien wel de beste sportsedan uit de moderne Alfa geschiedenis het voor gezien. Maar zijn toekomstig eigenaar? Die beseft zich op dat moment dat hij of zij nooit uitgespeeld raakt…
Met vriendelijke groet,
team Prins.
Meer informatie
Algemene informatie
Modelreeks: jul. 2023 - 2025
Technische informatie
Koppel: 600 Nm
Wielbasis: 282 cm
Tankinhoud: 58 liter
Acceleratie (0-100): 3,9 s
Topsnelheid: 308 km/u
Milieu
Energielabel: G
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Fabrieksgarantie: Ja
Aanvullende opties en accessoires
Exterieur
- Achterspoiler
- Adaptief demping systeem
- Akrapovic sportuitlaat
- Buitenspiegel(s) automatisch dimmend
- Buitenspiegels elektrisch inklapbaar
- Carbon dak
- Carbon sideskirts
- Carbon Spoiler
- Carbon uitlaat
- LED achterlichten
- Lichtmetalen velgen 5-spaaks 19"
- Side-skirts
Infotainment
- Audio installatie premium
- Multimedia-voorbereiding
- Navigatiesysteem full map
Interieur
- Achterbank in delen neerklapbaar
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Carbonafwerking interieur
- Carbon middenconsole
- Carbon stuurwiel
- Elektrische ramen achter
- Elektrisch verstelb. bestuurdersstoel met geheugen
- Elektrisch verstelbare passagiersstoel
- Keyless start
- Lederen interieurdelen
- Passagiersstoel in hoogte verstelbaar
- Voorstoelen verwarmd
Veiligheid
- Achteruitrijcamera
- Airbag(s) hoofd achter
- Airbag(s) hoofd voor
- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Autonomous Emergency Braking
- Dodehoekdetectie met correctie
Overige
- automatische snelheidsbegrenzing ISA
- Bluetooth
- Carbon exterieur delen
- Connected services
- Dab
- Extra getint glas achter
- Gelimiteerd slipdifferentieel
- hemelbekleding donker
- lendesteun(en) verstelbaar
- multimedia scherm standaard
- Rijstrooksensor met correctie
- ruitensproeiers/wisserbladen verwarmbaar
- sportstuur leder
- stuur nappaleder
- Veersysteem actief
- zwarte (glans) exterieur delen
Leasing
Vendeur
Professionnel
Autobedrijf Wim Prins
Vendeur sur AutoScout24 depuis 2002InterlocuteurAfdeling Verkoop
- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.