detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
74 000 km
Transmission
Boîte manuelle
Année
01/1978
Carburant
Essence
Puissance
80 kW (109 CH)
Vendeur
Particuliers
Données de base
- Carrosserie
- Coupé
- État
- Ancêtre
- Type de moteur
- Arrière
- Sièges
- 4
- Portes
- 2
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 74 000 km
- Année
- 01/1978
- Contrôle technique
- 09/2025
- Dernier contrôle technique
- 10/2023
- Véhicule non fumeur
- Oui
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 80 kW (109 CH)
- Transmission
- Boîte manuelle
- Cylindrée
- 1 570 cm³
- Vitesses
- 5
- Cylindres
- 4
- Poids à vide
- 989 kg
Consommation énergétique
- Carburant
- Super Plus 98
- Émissions de CO2
- 1 g/km (mixte)
Equipement
- Confort
- Siège à réglage lombaire
- Vitres teintées
- Autres
- Jantes alliage
- Roue de secours
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Bleu
- Type de peinture
- Métallisé
- La couleur de l'intérieur
- Bleu
- Intérieur
- Cuir partiel
Description
Alfa Romeo Alfetta GT 1.6
Sinds 2021 ben ik eigenaar van deze droomklassieker, een in zeldzaam goede conditie verkerende Alfetta GT 1.6, eerste serie, na eigen import uit Italië. Sindsdien op NL kenteken.
De auto heeft zijn eerste registratie in januari 1978, in Brescia (de startplaats van de Mille Miglia…), is zeer origineel, technisch in uitstekende staat en is door mij uitsluitend in de zomer bereden en steeds garage gestald.
Deze Alfetta GT 1.6 (type 116.04) is de zeldzame 1.6 carburateur versie, in de kleur Periwinkle Light Blue, met blauw getinte ramen en matching interieur, lichtmetalen Campagnolo’s, al met al zeer exclusief.
De auto heeft nog alle originele details die kenmerkend zijn voor deze “eerste serie” zoals het prachtige chroom, de kleine neus en de markante Veglia Borletti klokken. Goed onderhouden en verzorgde motorruimte, details zijn in prachtige staat en ook de onderzijde is degelijk en schoon, getectyleerd en gecoat. Mooie Carello’s, geweldige Italiaanse stoffering, overige interieurdelen zeer origineel, sierlijsten etcetera, zeer compleet.
De motorcompressietest geeft uitstekende waardes, een test met de voelermaat aangaande het lakwerk toonde geen significante incidenten uit het verleden. Voor beide zaken: zie foto’s.
Kosten nog moeite zijn gespaard om de Alfetta GT in optimale conditie te laten zijn, de rekeningen zijn ter inzage. Onder andere de volgende zaken zijn door mijn in klassieke Alfa’s gespecialiseerde garagist aangepakt en/of vervangen:
-tectyleren en coaten bodem en holle ruimtes
-nieuwe banden
-nieuwe rembekrachtiger en remslangen
-stuurhuis vervangen
-herstel en restauratie achterklep geheel
-vervangen gasveer achter
-nieuwe accu
-nieuwe Carello koplampen
Kortom: een in topstaat verkerende Alfa Romeo, originele klassieker, exclusief model en uitvoering.
Sinds 2021 ben ik eigenaar van deze droomklassieker, een in zeldzaam goede conditie verkerende Alfetta GT 1.6, eerste serie, na eigen import uit Italië. Sindsdien op NL kenteken.
De auto heeft zijn eerste registratie in januari 1978, in Brescia (de startplaats van de Mille Miglia…), is zeer origineel, technisch in uitstekende staat en is door mij uitsluitend in de zomer bereden en steeds garage gestald.
Deze Alfetta GT 1.6 (type 116.04) is de zeldzame 1.6 carburateur versie, in de kleur Periwinkle Light Blue, met blauw getinte ramen en matching interieur, lichtmetalen Campagnolo’s, al met al zeer exclusief.
De auto heeft nog alle originele details die kenmerkend zijn voor deze “eerste serie” zoals het prachtige chroom, de kleine neus en de markante Veglia Borletti klokken. Goed onderhouden en verzorgde motorruimte, details zijn in prachtige staat en ook de onderzijde is degelijk en schoon, getectyleerd en gecoat. Mooie Carello’s, geweldige Italiaanse stoffering, overige interieurdelen zeer origineel, sierlijsten etcetera, zeer compleet.
De motorcompressietest geeft uitstekende waardes, een test met de voelermaat aangaande het lakwerk toonde geen significante incidenten uit het verleden. Voor beide zaken: zie foto’s.
Kosten nog moeite zijn gespaard om de Alfetta GT in optimale conditie te laten zijn, de rekeningen zijn ter inzage. Onder andere de volgende zaken zijn door mijn in klassieke Alfa’s gespecialiseerde garagist aangepakt en/of vervangen:
-tectyleren en coaten bodem en holle ruimtes
-nieuwe banden
-nieuwe rembekrachtiger en remslangen
-stuurhuis vervangen
-herstel en restauratie achterklep geheel
-vervangen gasveer achter
-nieuwe accu
-nieuwe Carello koplampen
Kortom: een in topstaat verkerende Alfa Romeo, originele klassieker, exclusief model en uitvoering.
Leasing
detailpage.leasing.title null
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- € 990,-
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- € 0,-
- detailpage.leasing.total
- € 990,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.totalLeaseAmount
- € 10.032,-
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 10.000 km
- detailpage.leasing.leasingFactor
- 0,75
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 48 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 209,-
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.moreKmCosts
- € 0,0797
- detailpage.leasing.reducedKmPayment
- € 0,0321
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage Volkswagen Leasing GmbH, Gifhorner Straße 57, 38112 Braunschweig
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
ParticuliersInterlocuteur
- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.