detailpage.leasing.tip.text
BMW M5V10 Touring 1 van 1025
€ 44 900,-
Pas d'information
Attention, emprunter de l'argent coûte aussi de l'argent.
Kilométrage
176 152 km
Transmission
Boîte automatique
Année
06/2007
Carburant
Essence
Puissance
373 kW (507 CH)
Vendeur
Particuliers
Données de base
- Carrosserie
- Break
- État
- Occasion
- Sièges
- 5
- Portes
- 5
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 176 152 km
- Année
- 06/2007
- Carnet d'entretien
- Oui
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 373 kW (507 CH)
- Transmission
- Boîte automatique
- Cylindrée
- 4 999 cm³
- Vitesses
- 7
- Cylindres
- 10
- Poids à vide
- 1 780 kg
Consommation énergétique
- Carburant
- Essence
- Consommation de carburant
14,6 l/100 km (mixte)
- Émissions de CO2
- 348 g/km (mixte)
Equipement
- Confort
- Accoudoir
- Affichage tête haute
- Climatisation
- Détecteur de lumière
- Détecteur de pluie
- Hayon arrière électrique
- Régulateur de vitesse
- Rétroviseurs latéraux électriques
- Sièges arrières 1/3 - 2/3
- Sièges chauffants
- Sièges ventilés
- Sièges électriques
- Start/Stop automatique
- Système de navigation
- Vitres teintées
- Vitres électriques
- Volant en cuir
- Volant multifonctions
- Divertissement / Médias
- Bluetooth
- CD
- Dispositif mains libres
- Ordinateur de bord
- Radio
- Soundsystem
- Sécurité
- ABS
- Airbag arrière
- Airbag avant
- Airbag conducteur
- Airbag passager
- Airbags latéraux
- Alarme
- Anti-démarrage
- Anti-patinage
- Assistant au freinage d'urgence
- Direction assistée
- ESP
- Isofix
- LED phare de jour
- Phares au Xénon
- Phares bi-xénon
- Phares de jour
- Phares directionnels
- Système de contrôle de la pression pneus
- Verrouillage centralisé
- Autres
- Jantes alliage
- Pack Sport
- Palettes de changement de vitesses
- Pneus été
- Porte-bagages
- Pot catalytique
- Rétroviseur intérieur anti-éblouissement automatique
- Sièges sport
- Suspension sport
- Système de nettoyage des phares
- Séparateur pour coffre
- Éclairage d'ambiance
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Noir
- Type de peinture
- Autres
Description
Zeer mooie staat! Binnenslaper.
Foto's spreken voor zich.
Deze M5 Touring (E61) is voorzien van een lakbehandeling en Gyeon coating. Het interieur is als nieuw zonder patine of gebruiksporen. Professioneel gereinigd.
Lagerschalen, VANOS en koppeling + SMG onderdelen zijn vervangen op 150.000km bij PSG M specialist.
Hij begon zijn leven als een uniek dealer stock model (HEA) met ALLE opties aangevinkt, maar zonder panoramisch schuifdak, zoals het hoort bij een echte M.
Soft close deuren.
Alcantara dakhemel en vollederen interieur met lederen dashboard, middenconsole en deurpanelen van boven tot onder!
Koelzetels!
Optionele gesmede velgen.
Zo zijn er geen twee besteld.
Saphire black (de meeste zijn Carbon black) met Silverstone interieur.
Ingevuld onderhoudsboekje aanwezig.
Onderhoudsvrij. Laatste onderhoud bij BMW Gregoir op 175.000km.
150 euro rijtaks per jaar, ook voor particulieren en voor onbepaalde duur! Geen BIV!
Rijdt, remt en stuurt zeer goed.
Deze 507pk sterke 5-liter V10 motor is een meesterwerk met zijn oorspring uit het F1 BMW Sauber Team en in combinatie met de sequentiële 7-bak nog pure sensatie en beleving. Mits correct onderhoud een bullet proof motor met een maximum toerental van bijna 9000 tpm.
De goedkoopste M5 Touring in Europa staat aan 65.000 euro geprijsd en er staan er maar 2 te koop. Nog een witte aan 75.000 euro. Ze zitten duidelijk allemaal in een verzameling. Voor 49.500 euro is dit dus uw laatste kans. Chris Harris, een invloedrijke Britse auto journalist, heeft zijn verzameling onlangs ook uitgebreid met een bordeaux exemplaar.
De 4 gesmede velgen werden onlangs nog professioneel hersteld door Flexi Coatings ter waarde van 1000 euro wegens lichte occidatie. Hij kreeg ook 4 nieuwe M5 instaptreden en nieuwe BMW logo's.
De uitlaat heeft een valve bypass van ABC uitlaten, omdat ik de originele uitlaatlijn wou houden, maar met afstandsbediening laat je het V10 geluid de vrije loop als daar nood aan is. Gemakkelijk omkeerbaar om de originaliteit te bewaren.
Kortom een zeer complete auto die je heel veel plezier en fierheid zal bezorgen en alleen maar in waarde zal stijgen. En, geen kosten te voorzien.
Gelieve niet te reageren als je de waarde van deze M5 Touring niet weet te waarderen. Moet zeker niet dringend weg en zoekt een nieuwe thuis bij een liefhebber.
De complete achterbank is er uiteraard bij.
Foto's spreken voor zich.
Deze M5 Touring (E61) is voorzien van een lakbehandeling en Gyeon coating. Het interieur is als nieuw zonder patine of gebruiksporen. Professioneel gereinigd.
Lagerschalen, VANOS en koppeling + SMG onderdelen zijn vervangen op 150.000km bij PSG M specialist.
Hij begon zijn leven als een uniek dealer stock model (HEA) met ALLE opties aangevinkt, maar zonder panoramisch schuifdak, zoals het hoort bij een echte M.
Soft close deuren.
Alcantara dakhemel en vollederen interieur met lederen dashboard, middenconsole en deurpanelen van boven tot onder!
Koelzetels!
Optionele gesmede velgen.
Zo zijn er geen twee besteld.
Saphire black (de meeste zijn Carbon black) met Silverstone interieur.
Ingevuld onderhoudsboekje aanwezig.
Onderhoudsvrij. Laatste onderhoud bij BMW Gregoir op 175.000km.
150 euro rijtaks per jaar, ook voor particulieren en voor onbepaalde duur! Geen BIV!
Rijdt, remt en stuurt zeer goed.
Deze 507pk sterke 5-liter V10 motor is een meesterwerk met zijn oorspring uit het F1 BMW Sauber Team en in combinatie met de sequentiële 7-bak nog pure sensatie en beleving. Mits correct onderhoud een bullet proof motor met een maximum toerental van bijna 9000 tpm.
De goedkoopste M5 Touring in Europa staat aan 65.000 euro geprijsd en er staan er maar 2 te koop. Nog een witte aan 75.000 euro. Ze zitten duidelijk allemaal in een verzameling. Voor 49.500 euro is dit dus uw laatste kans. Chris Harris, een invloedrijke Britse auto journalist, heeft zijn verzameling onlangs ook uitgebreid met een bordeaux exemplaar.
De 4 gesmede velgen werden onlangs nog professioneel hersteld door Flexi Coatings ter waarde van 1000 euro wegens lichte occidatie. Hij kreeg ook 4 nieuwe M5 instaptreden en nieuwe BMW logo's.
De uitlaat heeft een valve bypass van ABC uitlaten, omdat ik de originele uitlaatlijn wou houden, maar met afstandsbediening laat je het V10 geluid de vrije loop als daar nood aan is. Gemakkelijk omkeerbaar om de originaliteit te bewaren.
Kortom een zeer complete auto die je heel veel plezier en fierheid zal bezorgen en alleen maar in waarde zal stijgen. En, geen kosten te voorzien.
Gelieve niet te reageren als je de waarde van deze M5 Touring niet weet te waarderen. Moet zeker niet dringend weg en zoekt een nieuwe thuis bij een liefhebber.
De complete achterbank is er uiteraard bij.
Evaluation de prix
Leasing
detailpage.leasing.title null
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 4.698,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Keine Angabe
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- Keine Angabe
- detailpage.leasing.total
- € 4.698,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 10.000 km
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 36 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 261,-
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.moreKmCosts
- € 0,0000
- detailpage.leasing.reducedKmPayment
- € 0,0000
- detailpage.leasing.finalInstallment
- € 12.243,05
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage Volkswagen Leasing GmbH / Gifhorner Str. 57 / 38112 Braunschweig
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
Particuliers- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.