detailpage.leasing.tip.text
Citroen BerlingoIII
€ 13 2505
Prix correct
Attention, emprunter de l'argent coûte aussi de l'argent.
*Plus d’info et fiche produit sur axa.be. Confort Auto est l’assurance auto d’AXA Belgium.
Kilométrage
121 603 km
Transmission
Boîte manuelle
Année
06/2021
Carburant
Diesel
Puissance
75 kW (102 CH)
Vendeur
Professionnel
Financement
à partir de € 266,-par mois
Attention, emprunter de l'argent coûte aussi de l'argent.
Données de base
- Carrosserie
- Berline
- État
- Occasion
- Transmission
- Avant
- Sièges
- 3
- Portes
- 4
- N° d'annonce
- 14898
- Garantie
- 12 mois
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 75 kW (102 CH)
- Transmission
- Boîte manuelle
- Cylindrée
- 1 499 cm³
- Vitesses
- 5
Consommation énergétique
- Classe d'émission
- Euro 6d
- Carburant
- Diesel
- Émissions de CO2
- 111 g/km (mixte)
Equipement
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Blanc
- Type de peinture
- Autres
- La couleur de l'intérieur
- Noir
- Intérieur
- Tissu
Description
vanaf 06.20 15939, tankklep afsluitbaar, anti-vuil dichting aan deur voor, radiator 28 dm² en 18 mm dikte
\"F1
\", condensor 19,3 dm² en 12 mm dikte, koelmiddel R134a, ruitbediening v met impulsbediening, stopcontact 220 V, radio Connect Nav digitaal, 4 luidsprekers, stuureenheid Telematik onafhankelijk 3S, automatisch inschakelende koplampen, dubbele passagierszitbank, hoogteregeling bestuurderszetel, voorzetels met klaptafel, vleugeldeuren a zonder ruiten, instrumentenblok LCD met tekst, schakelpook met greep middenklasse, bescherming drijfwerk, dakopbergvak voor, Autodiagnose OBD On Board Diagnostic , voorverwarming carter, beveiligingszekeringenkast, 1499 cc 1,5 L 75 KW YHY DV5RD, voorasdrager staal, dwarsdrager voor aluminium, handrem elektrisch, stabilisator voor 57500 Nm, stabilisator achter 52000 Nm, ophanging type 7.1, spoorbreedte VA612, laadvermogen 1000 kg, remschijven voor 304 mm, 6,5 J x 16 gris, alternator 180 A, elektrische ventilator 95 W, reservewiel staal, ESP regelbaar, brandstofreservoir met bescherming tegen valse vulling Diesel , daklaadklep, Bestelwagen, wielbasis 2785 mm M , Spanje Vigo FV De foto///////////////////////////////'s in de advertentie zijn louter ter informatie en niet contractueel bindend.
vanaf 06.20 15939, tankklep afsluitbaar, anti-vuil dichting aan deur voor, radiator 28 dm² en 18 mm dikte
\"F1
\", condensor 19,3 dm² en 12 mm dikte, koelmiddel R134a, ruitbediening v met impulsbediening, stopcontact 220 V, radio Connect Nav digitaal, 4 luidsprekers, stuureenheid Telematik onafhankelijk 3S, automatisch inschakelende koplampen, dubbele passagierszitbank, hoogteregeling bestuurderszetel, voorzetels met klaptafel, vleugeldeuren a zonder ruiten, instrumentenblok LCD met tekst, schakelpook met greep middenklasse, bescherming drijfwerk, dakopbergvak voor, Autodiagnose OBD On Board Diagnostic , voorverwarming carter, beveiligingszekeringenkast, 1499 cc 1,5 L 75 KW YHY DV5RD, voorasdrager staal, dwarsdrager voor aluminium, handrem elektrisch, stabilisator voor 57500 Nm, stabilisator achter 52000 Nm, ophanging type 7.1, spoorbreedte VA612, laadvermogen 1000 kg, remschijven voor 304 mm, 6,5 J x 16 gris, alternator 180 A, elektrische ventilator 95 W, reservewiel staal, ESP regelbaar, brandstofreservoir met bescherming tegen valse vulling Diesel , daklaadklep, Bestelwagen, wielbasis 2785 mm M , Spanje Vigo FV
\"F1
\", condensor 19,3 dm² en 12 mm dikte, koelmiddel R134a, ruitbediening v met impulsbediening, stopcontact 220 V, radio Connect Nav digitaal, 4 luidsprekers, stuureenheid Telematik onafhankelijk 3S, automatisch inschakelende koplampen, dubbele passagierszitbank, hoogteregeling bestuurderszetel, voorzetels met klaptafel, vleugeldeuren a zonder ruiten, instrumentenblok LCD met tekst, schakelpook met greep middenklasse, bescherming drijfwerk, dakopbergvak voor, Autodiagnose OBD On Board Diagnostic , voorverwarming carter, beveiligingszekeringenkast, 1499 cc 1,5 L 75 KW YHY DV5RD, voorasdrager staal, dwarsdrager voor aluminium, handrem elektrisch, stabilisator voor 57500 Nm, stabilisator achter 52000 Nm, ophanging type 7.1, spoorbreedte VA612, laadvermogen 1000 kg, remschijven voor 304 mm, 6,5 J x 16 gris, alternator 180 A, elektrische ventilator 95 W, reservewiel staal, ESP regelbaar, brandstofreservoir met bescherming tegen valse vulling Diesel , daklaadklep, Bestelwagen, wielbasis 2785 mm M , Spanje Vigo FV De foto///////////////////////////////'s in de advertentie zijn louter ter informatie en niet contractueel bindend.
vanaf 06.20 15939, tankklep afsluitbaar, anti-vuil dichting aan deur voor, radiator 28 dm² en 18 mm dikte
\"F1
\", condensor 19,3 dm² en 12 mm dikte, koelmiddel R134a, ruitbediening v met impulsbediening, stopcontact 220 V, radio Connect Nav digitaal, 4 luidsprekers, stuureenheid Telematik onafhankelijk 3S, automatisch inschakelende koplampen, dubbele passagierszitbank, hoogteregeling bestuurderszetel, voorzetels met klaptafel, vleugeldeuren a zonder ruiten, instrumentenblok LCD met tekst, schakelpook met greep middenklasse, bescherming drijfwerk, dakopbergvak voor, Autodiagnose OBD On Board Diagnostic , voorverwarming carter, beveiligingszekeringenkast, 1499 cc 1,5 L 75 KW YHY DV5RD, voorasdrager staal, dwarsdrager voor aluminium, handrem elektrisch, stabilisator voor 57500 Nm, stabilisator achter 52000 Nm, ophanging type 7.1, spoorbreedte VA612, laadvermogen 1000 kg, remschijven voor 304 mm, 6,5 J x 16 gris, alternator 180 A, elektrische ventilator 95 W, reservewiel staal, ESP regelbaar, brandstofreservoir met bescherming tegen valse vulling Diesel , daklaadklep, Bestelwagen, wielbasis 2785 mm M , Spanje Vigo FV
Evaluation de prix
Leasing
Assurance
Découvrez votre prix en 3 minutes
Une assistance 24/7
Roulez peu, payez moins
*Plus d’info et fiche produit sur axa.be. Confort Auto est lassurance Auto d’AXA Belgium.
Vendeur
ProfessionnelInterlocuteur
- TVA déductible
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.