detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
78 827 km
Transmission
Boîte automatique
Année
07/2010
Carburant
Essence
Puissance
338 kW (460 CH)
Vendeur
Professionnel
Données de base
- Carrosserie
- Cabriolet
- État
- Occasion
- Type de moteur
- Arrière
- Sièges
- 4
- Portes
- 2
- Garantie
- 6 mois
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 78 827 km
- Année
- 07/2010
- Contrôle technique
- Nouveau
- Propriétaires préc.
- 10
- Carnet d'entretien
- Oui
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 338 kW (460 CH)
- Transmission
- Boîte automatique
- Cylindrée
- 4 297 cm³
- Vitesses
- 7
- Cylindres
- 8
- Poids à vide
- 1 775 kg
Consommation énergétique
- Carburant
- Super 95
- Consommation de carburant
13,1 l/100 km (mixte)
- Émissions de CO2
- 299 g/km (mixte)
- Classe d'efficacité énergétique
- G
- Efficacité CO2
Calculé sur base de l'émission de CO₂ moyenne dans l'automobile.
- Classe d'émission
- Euro 5
Equipement
- Confort
- Climatisation
- Climatisation automatique
- Sellerie cuir
- Système de navigation
- Sécurité
- ABS
- Alarme
- Anti-démarrage
- Autres
- Jantes alliage (19")
- Palettes de changement de vitesses
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Blanc
- Couleur originale
- Bianco Avus
- La couleur de l'intérieur
- Autres
- Intérieur
- Cuir
Description
Ferrari California Bianco Avus
De kans dat u een maagdelijk witte Ferrari California op de openbare weg spot is ongeveer gelijk aan de kans dat u niet onder de indruk raakt van deze auto: vrijwel nul. Aan dat eerste kunnen we snel iets veranderen, want onze origineel Nederlands geleverde Bianco Avus California is slechts enkele meters verwijderd van het asfalt. De uniek samengestelde Ferrari staat namelijk te schitteren in de showroom van Prins en onderscheidt zich maximaal dankzij een Cioccolato lederen interieur met elektrisch bedienbare Daytona Style stoelen. Prettige bijkomstigheid is dat er in de machinekamer een machtige V8 schuilgaat met 460 steigerende paarden. Eén nadeel voor de geoefende car spotter: zo ziet u ‘m. En zo is ie weer weg…
Exterieur
Wij hebben de Ferrari California vaak geprezen vanwege zijn uiterlijk, dat een perfecte mix biedt van moderne schoonheid en klassieke details. De knipoog naar de prestigieuze 250 GT California Spyder is duidelijk aanwezig, maar retro is deze creatie uit Maranello verre van. Daar is het sierlijke en tijdloze lijnenspel veel te flitsend voor. Juist in het wit. Een Bianco Avus carrosserie hebben we vaker de revue zien passeren bij Prins. Meestal ging het dan om modellen als de F430, 458 Italia en 488 GTB. Maar een spierwitte Ferrari California? Dat is nieuw voor ons. En niet alleen voor ons. De combinatie met grijs gelakte dubbele 5-spaakswielen doet het in onze ogen erg goed. Des te meer vallen de Rosso remklauwen op. Helemaal des California’s zijn natuurlijk de in trapezevorm opgestelde dubbele uitlaten aan de achterzijde. De enkele ronde lichtunits verraden het tijdperk waaruit dit model stamt, terwijl de opening in de motorkap naar de klassieke legende verwijst met wie deze Ferrari zijn naam deelt. Kortom, alle ingrediënten zijn aanwezig. En dan heeft u ook nog de keuze tussen coupé of cabriolet!
Interieur
Met de metalen kap gesloten kan de 2+2 coupé-cabriolet van Ferrari elk weertype aan. Gaat het dak eraf, dan gunt u buitenstaanders automatisch een kijkje in het stijlvolle Ciocciolato lederen interieur. De donkerbruine tint is erg smaakvol gekozen en extra bijzonder omdat het een Bianco Avus California opsiert. Onder andere de Daytona Style stoelen zijn ermee bekleed, beroemd om hun patches, geleend uit de gelijknamige Ferrari Daytona van eind jaren 60, begin jaren 70. De oorspronkelijke eigenaar was (terecht!) dermate gelukkig met het Cioccolato bruin, dat dit leder werd doorgetrokken tot en met de middentunnel en armsteun. Heerlijk! De rev-counter recht voor de neus van de bestuurder laat zijn rode toerengebied pas bij 8.000 tpm beginnen. Dat is menig Ferrari aanbidder niet rood genoeg, dus koos de 1e eigenaar voor een Rosso exemplaar. Aan alles is gedacht…
Opties & extra’s
Van een exclusieve Italiaanse sportwagen mag u enige luxe verwachten. Maranello monteerde een elektrische verstelling van de stoelen en integreerde een navigatiesysteem af-fabriek. Handig, al blijft er altijd een kans dat u compleet de weg kwijtraakt aan boord van de California. De looks, de sound, de power, het weggedrag… Weinig zo meeslepend als een échte Ferrari!
Techniek & performance
Leggen we de cijfers ernaast, dan wordt dit gevoel bevestigd: de 4,3 liter 8-cilinder laat zich niet temperen, laat staan dempen door zijn atmosferische karakter. De Ferrari V8 blaast er fel op los zodra er wordt gejaagd op de fabrieksopgave van 0-100 km/h binnen 4 seconden. De 460 paarden draven door tot een topsnelheid van 310 km/h wordt geklokt. Het accelereren gaat gepaard met gebrul, gejank en gegil, maar het onderstel laat zich niet kennen en laat het rubber op overtuigende wijze plakken aan het asfalt. Wat een sensatie! Helemaal passend bij de opwindende kleurstelling van deze unieke California.
Met vriendelijke groet,
team Prins.
Meer informatie
Algemene informatie
Modelreeks: jan 2009 - jun 2012
Technische informatie
Koppel: 485 Nm
Prestaties
Acceleratie (0-100): 3,9 s
Topsnelheid: 310 km/u
Maten en gewichten
Laadvermogen: 425 kg
GVW: 2.200 kg
Afmetingen (LxBxH): 456 x 191 x 132 cm
Wielbasis: 267 cm
Interieur
Interieurkleur: Cioccolato
Milieu
Energielabel: G
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
BTW/marge: BTW niet verrekenbaar voor ondernemers (margeregeling)
Motorrijtuigenbelasting: € 286 - € 325 per kwartaal
Aanvullende opties en accessoires
Exterieur
Interieur
Veiligheid
Overige
De kans dat u een maagdelijk witte Ferrari California op de openbare weg spot is ongeveer gelijk aan de kans dat u niet onder de indruk raakt van deze auto: vrijwel nul. Aan dat eerste kunnen we snel iets veranderen, want onze origineel Nederlands geleverde Bianco Avus California is slechts enkele meters verwijderd van het asfalt. De uniek samengestelde Ferrari staat namelijk te schitteren in de showroom van Prins en onderscheidt zich maximaal dankzij een Cioccolato lederen interieur met elektrisch bedienbare Daytona Style stoelen. Prettige bijkomstigheid is dat er in de machinekamer een machtige V8 schuilgaat met 460 steigerende paarden. Eén nadeel voor de geoefende car spotter: zo ziet u ‘m. En zo is ie weer weg…
Exterieur
Wij hebben de Ferrari California vaak geprezen vanwege zijn uiterlijk, dat een perfecte mix biedt van moderne schoonheid en klassieke details. De knipoog naar de prestigieuze 250 GT California Spyder is duidelijk aanwezig, maar retro is deze creatie uit Maranello verre van. Daar is het sierlijke en tijdloze lijnenspel veel te flitsend voor. Juist in het wit. Een Bianco Avus carrosserie hebben we vaker de revue zien passeren bij Prins. Meestal ging het dan om modellen als de F430, 458 Italia en 488 GTB. Maar een spierwitte Ferrari California? Dat is nieuw voor ons. En niet alleen voor ons. De combinatie met grijs gelakte dubbele 5-spaakswielen doet het in onze ogen erg goed. Des te meer vallen de Rosso remklauwen op. Helemaal des California’s zijn natuurlijk de in trapezevorm opgestelde dubbele uitlaten aan de achterzijde. De enkele ronde lichtunits verraden het tijdperk waaruit dit model stamt, terwijl de opening in de motorkap naar de klassieke legende verwijst met wie deze Ferrari zijn naam deelt. Kortom, alle ingrediënten zijn aanwezig. En dan heeft u ook nog de keuze tussen coupé of cabriolet!
Interieur
Met de metalen kap gesloten kan de 2+2 coupé-cabriolet van Ferrari elk weertype aan. Gaat het dak eraf, dan gunt u buitenstaanders automatisch een kijkje in het stijlvolle Ciocciolato lederen interieur. De donkerbruine tint is erg smaakvol gekozen en extra bijzonder omdat het een Bianco Avus California opsiert. Onder andere de Daytona Style stoelen zijn ermee bekleed, beroemd om hun patches, geleend uit de gelijknamige Ferrari Daytona van eind jaren 60, begin jaren 70. De oorspronkelijke eigenaar was (terecht!) dermate gelukkig met het Cioccolato bruin, dat dit leder werd doorgetrokken tot en met de middentunnel en armsteun. Heerlijk! De rev-counter recht voor de neus van de bestuurder laat zijn rode toerengebied pas bij 8.000 tpm beginnen. Dat is menig Ferrari aanbidder niet rood genoeg, dus koos de 1e eigenaar voor een Rosso exemplaar. Aan alles is gedacht…
Opties & extra’s
Van een exclusieve Italiaanse sportwagen mag u enige luxe verwachten. Maranello monteerde een elektrische verstelling van de stoelen en integreerde een navigatiesysteem af-fabriek. Handig, al blijft er altijd een kans dat u compleet de weg kwijtraakt aan boord van de California. De looks, de sound, de power, het weggedrag… Weinig zo meeslepend als een échte Ferrari!
Techniek & performance
Leggen we de cijfers ernaast, dan wordt dit gevoel bevestigd: de 4,3 liter 8-cilinder laat zich niet temperen, laat staan dempen door zijn atmosferische karakter. De Ferrari V8 blaast er fel op los zodra er wordt gejaagd op de fabrieksopgave van 0-100 km/h binnen 4 seconden. De 460 paarden draven door tot een topsnelheid van 310 km/h wordt geklokt. Het accelereren gaat gepaard met gebrul, gejank en gegil, maar het onderstel laat zich niet kennen en laat het rubber op overtuigende wijze plakken aan het asfalt. Wat een sensatie! Helemaal passend bij de opwindende kleurstelling van deze unieke California.
Met vriendelijke groet,
team Prins.
Meer informatie
Algemene informatie
Modelreeks: jan 2009 - jun 2012
Technische informatie
Koppel: 485 Nm
Prestaties
Acceleratie (0-100): 3,9 s
Topsnelheid: 310 km/u
Maten en gewichten
Laadvermogen: 425 kg
GVW: 2.200 kg
Afmetingen (LxBxH): 456 x 191 x 132 cm
Wielbasis: 267 cm
Interieur
Interieurkleur: Cioccolato
Milieu
Energielabel: G
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
BTW/marge: BTW niet verrekenbaar voor ondernemers (margeregeling)
Motorrijtuigenbelasting: € 286 - € 325 per kwartaal
Aanvullende opties en accessoires
Exterieur
- Rosso Remklauwen
Interieur
- Daytona stoelen
- Rosso toerenteller
Veiligheid
- Alarm klasse 1(startblokkering)
Overige
- Nederlands geleverd
Leasing
detailpage.leasing.title Autobedrijf Wim Prins
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Keine Angabe
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- € 0,-
- detailpage.leasing.total
- € 0,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.totalLeaseAmount
- € 23.472,-
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 10.000 km
- detailpage.leasing.leasingFactor
- 0,82
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 48 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 489,-
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.moreKmCosts
- € 0,0000
- detailpage.leasing.reducedKmPayment
- € 0,0000
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage Volkswagen Leasing GmbH / Gifhorner Str. 57 / 38112 Braunschweig
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
ProfessionnelAutobedrijf Wim Prins
Vendeur sur AutoScout24 depuis 2002InterlocuteurAfdeling Verkoop
- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.