detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
51 800 km
Transmission
Boîte manuelle
Année
03/1986
Carburant
Essence
Puissance
199 kW (271 CH)
Vendeur
Particuliers
Données de base
- Carrosserie
- Coupé
- État
- Occasion
- Transmission
- Arrière
- Sièges
- 4
- Portes
- 2
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 51 800 km
- Année
- 03/1986
- Contrôle technique
- 03/2026
- Dernier contrôle technique
- 06/2025
- Carnet d'entretien
- Oui
- Récent changement de la courroie de distribution
- 06/2025
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 199 kW (271 CH)
- Transmission
- Boîte manuelle
- Vitesses
- 5
- Cylindres
- 8
Consommation énergétique
- Carburant
- Essence
Equipement
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Argent
- Type de peinture
- Métallisé
- La couleur de l'intérieur
- Noir
- Intérieur
- Cuir
Description
Zivergrijs met goed werkend fabrieksgemonteerd open dak en zwart lederen bekleding (zeldzame combinatie).
Zelf aangekocht in 2018 als vervulling jongensdroom met toen slechts 47000 km op de teller.
Ondanks de weinige kms die ik er zelf mee gereden heb (5 000 op 7 jaar), elke keer een plezier om mee de baan op te gaan, rijdt fantastisch goed.
Heb hier dan ook kosten noch moeite voor gespaard, zo heb ik de voorbije jaren ongeveer 13000 EUR (alles op factuur) gespendeerd om alles tiptop te houden (bij dé specialisten uit de Benelux, Officina Overijse). Laatste passage dateert van juni dit jaar, dus weer goed voor enkele jaren.
Voor de niet-kenners: deze serie van Mondial is qua onderhoud nog redelijk betaalbaar, bij de volgende reeks (Mondial T en nadien 348 en 355) moet de motor eruit voor bvb. iets simpel als vervanging distributieriemen.
In zeer goede staat met de normale gebruikssporen voor een auto van bijna 40 jaar oud.
Alles volledig en origineel, enkel de uitlaat vrijwillig vervangen door een Larini in 2020 (2300 EUR) zodat hij ook als een echte (luide) V8-Ferrari klinkt, de originele is er vanzelfsprekend ook nog bij (in prima staat).
Verkoop hem omdat ik terug wat tijd wil maken voor mijn eerste liefde (Alfa Romeo Giulia 1971) en dat niet meer lukte met 2 oldtimers in de garage ... en de Ferrari is te leuk (of luid als je wil) om stil te laten staan ...
Voor de rest denk ik dat de beelden voor zich spreken, extra filmpjes op eenvoudige vraag verkrijgbaar.
Mogelijkheid tot bezichtiging en testrijden voor vanzelfsprekend de echte geïnteresseerden!
Zelf aangekocht in 2018 als vervulling jongensdroom met toen slechts 47000 km op de teller.
Ondanks de weinige kms die ik er zelf mee gereden heb (5 000 op 7 jaar), elke keer een plezier om mee de baan op te gaan, rijdt fantastisch goed.
Heb hier dan ook kosten noch moeite voor gespaard, zo heb ik de voorbije jaren ongeveer 13000 EUR (alles op factuur) gespendeerd om alles tiptop te houden (bij dé specialisten uit de Benelux, Officina Overijse). Laatste passage dateert van juni dit jaar, dus weer goed voor enkele jaren.
Voor de niet-kenners: deze serie van Mondial is qua onderhoud nog redelijk betaalbaar, bij de volgende reeks (Mondial T en nadien 348 en 355) moet de motor eruit voor bvb. iets simpel als vervanging distributieriemen.
In zeer goede staat met de normale gebruikssporen voor een auto van bijna 40 jaar oud.
Alles volledig en origineel, enkel de uitlaat vrijwillig vervangen door een Larini in 2020 (2300 EUR) zodat hij ook als een echte (luide) V8-Ferrari klinkt, de originele is er vanzelfsprekend ook nog bij (in prima staat).
Verkoop hem omdat ik terug wat tijd wil maken voor mijn eerste liefde (Alfa Romeo Giulia 1971) en dat niet meer lukte met 2 oldtimers in de garage ... en de Ferrari is te leuk (of luid als je wil) om stil te laten staan ...
Voor de rest denk ik dat de beelden voor zich spreken, extra filmpjes op eenvoudige vraag verkrijgbaar.
Mogelijkheid tot bezichtiging en testrijden voor vanzelfsprekend de echte geïnteresseerden!
Evaluation de prix
Aucune information de prix pertinente pour les véhicules construits en 1994 et avant ne peut être affichée, car un trop grand nombre de facteurs différents influence la valeur.
Leasing
Vendeur
ParticuliersInterlocuteur
- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.