detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
75 900 km
Transmission
Boîte automatique
Année
04/1990
Carburant
Essence
Puissance
165 kW (224 CH)
Vendeur
Particuliers
Données de base
- Carrosserie
- Cabriolet
- État
- Occasion
- Transmission
- Arrière
- Sièges
- 4
- Portes
- 2
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 75 900 km
- Année
- 04/1990
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 165 kW (224 CH)
- Transmission
- Boîte automatique
- Cylindrée
- 4 995 cm³
- Vitesses
- 4
- Cylindres
- 8
Consommation énergétique
- Carburant
- Essence
Equipement
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Bleu
- Type de peinture
- Métallisé
- La couleur de l'intérieur
- Blanc
- Intérieur
- Cuir
Description
Wie gaat de uitdaging aan ? Wie geeft deze zeldzaam te koop aangeboden Foxbody Gt de makeover die hij verdient ? Kan volledig naar eigen wens opgezet worden .
Dus bieden maar , laat U gaan .
Deze wagen is kompleet maar momenteel interieur en exterieur grotendeels gedemonteerd . Is een 5 liter V8 HO - 225pk , automaat , sperdifferentieel , elektrische ramen ( 4 ) en spiegels , elektrische kap ( werkend ) , cruise control , central lock , mistlampen , originele lichtmetalen GT velgen in goede staat , interval ruitenwissers , airco ( leeg ) , .... .
De opgegeven km-stand zijn miles .
Project is stilgevallen tijdens de restauratie en het oog is op iets anders gevallen . Vandaar mag deze weg naar de handige liefhebber. Kan een mooi vader / zoon of dochter project zijn .
Staat op zijn 4 wielen . Start , rijdt en remt .
Het meeste is er bij om er terug een schitterende oldtimer van te maken waar men zich in het huidige verkeer niet moet mee schamen .
Wat is reeds uitgevoerd :
Nieuwe benzinepomp en meter + vulbuis en nieuwe dichtingen + benzine filter . Benzinetank uitwendig opgekuist en behandeld.
Paar herstellingen aan het koetswerk .
2 Nieuwe relais voor het centraal slot .
Nieuwe hoofd rem cylinder + remtangen en remblokken vooraan .
Ophanging achteraan gereviseerd met 4 nieuwe schokdempers , nieuwe polyurethaan bussen in de ophangingsarmen en nieuwe schroefveren alsook kompleet nieuwe achterremmen en leidingen .
Nieuwe sensor voor de temperatuur meter , nieuwe delco kop en rotor .
...
Wat is er nog bij :
2 Nieuwe voorste spatborden .
Nieuw kofferdeksel ( oude is er nog bij als mal om de gaten over te zetten van het " bagagerek " en de spoiler met derde stoplicht .
Rest van de polyurethaan set om de ophanging van de vooras te reviseren .
Nieuwe montage kit voor de GT body kit .
Nieuwe dichtingset voor het inlaat gedeelte en nieuwe dichtingen voor de kleppen deksels .
Nog wat kleine prutsen .
Dus bieden aub , maar hou het netjes . Wie een beetje op de hoogte is van hedendaagse prijzen voor onderdelen en al wat nodig is om een oldtimer terug op punt te zetten weet wat ik bedoel .
Dus op onzin biedingen wordt niet gereageerd , hoogstens eens mee gelachen .
Eerste contact als reactie op deze advertentie aub .
Wie liever eerst ter plaatse komt kijken vooraleer een gemotiveerd bod uit te brengen is welkom na afspraak .
Dus bieden maar , laat U gaan .
Deze wagen is kompleet maar momenteel interieur en exterieur grotendeels gedemonteerd . Is een 5 liter V8 HO - 225pk , automaat , sperdifferentieel , elektrische ramen ( 4 ) en spiegels , elektrische kap ( werkend ) , cruise control , central lock , mistlampen , originele lichtmetalen GT velgen in goede staat , interval ruitenwissers , airco ( leeg ) , .... .
De opgegeven km-stand zijn miles .
Project is stilgevallen tijdens de restauratie en het oog is op iets anders gevallen . Vandaar mag deze weg naar de handige liefhebber. Kan een mooi vader / zoon of dochter project zijn .
Staat op zijn 4 wielen . Start , rijdt en remt .
Het meeste is er bij om er terug een schitterende oldtimer van te maken waar men zich in het huidige verkeer niet moet mee schamen .
Wat is reeds uitgevoerd :
Nieuwe benzinepomp en meter + vulbuis en nieuwe dichtingen + benzine filter . Benzinetank uitwendig opgekuist en behandeld.
Paar herstellingen aan het koetswerk .
2 Nieuwe relais voor het centraal slot .
Nieuwe hoofd rem cylinder + remtangen en remblokken vooraan .
Ophanging achteraan gereviseerd met 4 nieuwe schokdempers , nieuwe polyurethaan bussen in de ophangingsarmen en nieuwe schroefveren alsook kompleet nieuwe achterremmen en leidingen .
Nieuwe sensor voor de temperatuur meter , nieuwe delco kop en rotor .
...
Wat is er nog bij :
2 Nieuwe voorste spatborden .
Nieuw kofferdeksel ( oude is er nog bij als mal om de gaten over te zetten van het " bagagerek " en de spoiler met derde stoplicht .
Rest van de polyurethaan set om de ophanging van de vooras te reviseren .
Nieuwe montage kit voor de GT body kit .
Nieuwe dichtingset voor het inlaat gedeelte en nieuwe dichtingen voor de kleppen deksels .
Nog wat kleine prutsen .
Dus bieden aub , maar hou het netjes . Wie een beetje op de hoogte is van hedendaagse prijzen voor onderdelen en al wat nodig is om een oldtimer terug op punt te zetten weet wat ik bedoel .
Dus op onzin biedingen wordt niet gereageerd , hoogstens eens mee gelachen .
Eerste contact als reactie op deze advertentie aub .
Wie liever eerst ter plaatse komt kijken vooraleer een gemotiveerd bod uit te brengen is welkom na afspraak .
Evaluation de prix
Aucune information de prix pertinente pour les véhicules construits en 1994 et avant ne peut être affichée, car un trop grand nombre de facteurs différents influence la valeur.
Leasing
Vendeur
ParticuliersInterlocuteur
- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.