detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
87 600 km
Transmission
Boîte manuelle
Année
04/1983
Carburant
LPG
Puissance
84 kW (114 CH)
Vendeur
Particuliers
Données de base
- Carrosserie
- Citadine
- État
- Ancêtre
- Type de moteur
- Arrière
- Sièges
- 5
- Portes
- 5
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 87 600 km
- Année
- 04/1983
- Contrôle technique
- 02/2026
- Dernier contrôle technique
- 03/2024
- Véhicule non fumeur
- Oui
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 84 kW (114 CH)
- Transmission
- Boîte manuelle
- Cylindrée
- 2 295 cm³
- Vitesses
- 5
- Cylindres
- 6
- Poids à vide
- 1 184 kg
Consommation énergétique
- Carburant
- Gaz de pétrole liquéfié
- Consommation de carburant
10 l/100 km (mixte)
Equipement
- Confort
- Accoudoir
- Rétroviseurs latéraux électriques
- Siège à réglage lombaire
- Sièges arrières 1/3 - 2/3
- Toit ouvrant
- Vitres électriques
- Sécurité
- Verrouillage centralisé
- Autres
- Attache remorque
- Déflecteur
- Jantes acier
- Jantes alliage (15")
- Pneus été
- Roue de secours
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Bronze
- Type de peinture
- Métallisé
- La couleur de l'intérieur
- Beige
- Intérieur
- Tissu
Description
Wegens gebrek aan tijd,hierbij aangeboden mijn Ford Sierrra Ghia. De auto is nog helemaal hard van onderen. De lak is echter wat minder mooi, op de motrokap laat de lak los, en de rest kan wel een goede poetsbeurt gebruiken.
Wat deze auto zo fijn maakt voor mij, is de 2300 V6 motor, en de Ghia uitvoering. Hij rijd heerlijk. Heeft recent weer 2 jaar APK gehad. Technisch is de auto redelijk goed. De teller van de uato is niet rond geweest, dit is de originele km stand.
3 jaar geleden gekocht, sindsdien is er wel het e.e.a. aan gebeurt. Toen ik hem kocht zaten er cosworth bumpers onder, dat vond ik niet mooi voor een ghia, dus zijn er Ghia bumpers opgekomen met nieuwe chroomstrip, en een origineel stuur erin. Ook is er het nodige technisch onderhoud aan gedaan, bijvoorbeeld remblokken, beurtjes altijd goed bijgehouden, nieuw ruitenwisservloeistofvaatje, radiateur enz. De inbouw van LPG is ook een succes, zeker met de huidige brandstofprijzen. De LPG installatie is met een kleppensmeersyteem.
De verzekering heeft de waarde van de auto ivm allrisk, op 7000 gezet. Maar omdat ik er vanaf moet wegens gebrek van tijd voor dit project, mag hij voor 7250 of een goed bod weg. Ik had hem ooit gekocht met het idee hem te restaureren, maar dat word hem niet voor mij ivm andere projecten. meegeleverd krijgt u een stalen wielen set, met 5 nieuwe Ghia wieldoppen, en een extra Ghia motorkap, zonder luchtroosters.
Heeft u interesse, twijfel niet om deze auto te komen bezichtigen en proefrijden.Bellen graag alleen in de avonduurtjes of weekenden(uitgezonderd zondag) ivm werk.
Wat deze auto zo fijn maakt voor mij, is de 2300 V6 motor, en de Ghia uitvoering. Hij rijd heerlijk. Heeft recent weer 2 jaar APK gehad. Technisch is de auto redelijk goed. De teller van de uato is niet rond geweest, dit is de originele km stand.
3 jaar geleden gekocht, sindsdien is er wel het e.e.a. aan gebeurt. Toen ik hem kocht zaten er cosworth bumpers onder, dat vond ik niet mooi voor een ghia, dus zijn er Ghia bumpers opgekomen met nieuwe chroomstrip, en een origineel stuur erin. Ook is er het nodige technisch onderhoud aan gedaan, bijvoorbeeld remblokken, beurtjes altijd goed bijgehouden, nieuw ruitenwisservloeistofvaatje, radiateur enz. De inbouw van LPG is ook een succes, zeker met de huidige brandstofprijzen. De LPG installatie is met een kleppensmeersyteem.
De verzekering heeft de waarde van de auto ivm allrisk, op 7000 gezet. Maar omdat ik er vanaf moet wegens gebrek van tijd voor dit project, mag hij voor 7250 of een goed bod weg. Ik had hem ooit gekocht met het idee hem te restaureren, maar dat word hem niet voor mij ivm andere projecten. meegeleverd krijgt u een stalen wielen set, met 5 nieuwe Ghia wieldoppen, en een extra Ghia motorkap, zonder luchtroosters.
Heeft u interesse, twijfel niet om deze auto te komen bezichtigen en proefrijden.Bellen graag alleen in de avonduurtjes of weekenden(uitgezonderd zondag) ivm werk.
Leasing
detailpage.leasing.title null
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Keine Angabe
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- Keine Angabe
- detailpage.leasing.total
- € 0,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 10.000 km
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 48 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 263,-
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.moreKmCosts
- € 0,0000
- detailpage.leasing.reducedKmPayment
- € 0,0000
- detailpage.leasing.finalInstallment
- € 18.719,38
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage Volkswagen Leasing GmbH / Gifhorner Str. 57 / 38112 Braunschweig
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
ParticuliersInterlocuteur
- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.