detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
73 750 km
Transmission
Boîte manuelle
Année
06/1982
Carburant
Essence
Puissance
76 kW (103 CH)
Vendeur
Particuliers
Données de base
- Carrosserie
- Berline
- État
- Occasion
- Type de moteur
- Arrière
- Sièges
- 4
- Portes
- 4
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 73 750 km
- Année
- 06/1982
- Contrôle technique
- 10/2025
- Dernier contrôle technique
- 10/2023
- Récent changement de la courroie de distribution
- 07/2020
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 76 kW (103 CH)
- Transmission
- Boîte manuelle
- Cylindrée
- 2 000 cm³
- Vitesses
- 4
- Cylindres
- 4
- Poids à vide
- 985 kg
Consommation énergétique
- Carburant
- Essence
Equipement
- Confort
- Accoudoir
- Divertissement / Médias
- Radio
- Sécurité
- Verrouillage centralisé
- Autres
- Attache remorque
- Roue de secours
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Bleu
- Type de peinture
- Métallisé
- La couleur de l'intérieur
- Noir
- Intérieur
- Tissu
Description
Bij deze verkoop ik mijn oldtimer in zeer goede staat.
De Ford Taunus TC3 Bravo uitvoering is van origine nog een 1.6L op papier, maar omdat ik een hele mooie kans kreeg om er een 2.0L van te maken heb ik deze kans gepakt.
De krachtige 2.0 liter 4 cilinder komt uit een Ford Granada die uit een schuurvondst kwam met nog maar 60.000 op de teller. Het blok ging nog soepel rond en na alle keerringen van de buitenkant te hebben vervangen, de v-snaar en distributieriem vervangen te hebben ook nog meerdere keren het blok met olie gespoeld te hebben rijdt hij tot op heden als een zonnetje.
Om de Ford helemaal af te maken heb ik de auto bij een proffesionele schadespuiter laten spuiten, niet omdat de auto ooit schade gehad heeft! Maar omdat de blanke lak op het dak los begon te laten. De spuiter heeft de auto kaal geschuurd tot aan de bravo strepen van de zijkant en tot en met beide bumpers. Geen kleurverschil te zien echt vakwerk!
De Taunus stond op orginele wielen, maar om aan persoonlijke voorkeurswensen te voldoen heb ik gekozen voor een mooi set Ford Sierra RS wielen. Deze heb ik laten spuiten, uitbalanceren en voorzien van een set nieuwe banden (waar het profiel nog goed van is). Orginele set is nog aanwezig en krijgt u met verkoop erbij. Ook is er een nieuwe grill in gekomen een orginele HELLA grill met 2 spotlampen, hiervan is ook de orginele grill nog van aanwezig.
Recent vervangen:
2e hands koplamp (reflector was bij de oude roestig)
Gehele onsteking (denk aan bobine, verdeelkap, bougiekabels en bougies)
Remschijven
Al met al een hele mooie Ford Taunus TC3 Bravo die nog jaren meekan!
De Ford Taunus TC3 Bravo uitvoering is van origine nog een 1.6L op papier, maar omdat ik een hele mooie kans kreeg om er een 2.0L van te maken heb ik deze kans gepakt.
De krachtige 2.0 liter 4 cilinder komt uit een Ford Granada die uit een schuurvondst kwam met nog maar 60.000 op de teller. Het blok ging nog soepel rond en na alle keerringen van de buitenkant te hebben vervangen, de v-snaar en distributieriem vervangen te hebben ook nog meerdere keren het blok met olie gespoeld te hebben rijdt hij tot op heden als een zonnetje.
Om de Ford helemaal af te maken heb ik de auto bij een proffesionele schadespuiter laten spuiten, niet omdat de auto ooit schade gehad heeft! Maar omdat de blanke lak op het dak los begon te laten. De spuiter heeft de auto kaal geschuurd tot aan de bravo strepen van de zijkant en tot en met beide bumpers. Geen kleurverschil te zien echt vakwerk!
De Taunus stond op orginele wielen, maar om aan persoonlijke voorkeurswensen te voldoen heb ik gekozen voor een mooi set Ford Sierra RS wielen. Deze heb ik laten spuiten, uitbalanceren en voorzien van een set nieuwe banden (waar het profiel nog goed van is). Orginele set is nog aanwezig en krijgt u met verkoop erbij. Ook is er een nieuwe grill in gekomen een orginele HELLA grill met 2 spotlampen, hiervan is ook de orginele grill nog van aanwezig.
Recent vervangen:
2e hands koplamp (reflector was bij de oude roestig)
Gehele onsteking (denk aan bobine, verdeelkap, bougiekabels en bougies)
Remschijven
Al met al een hele mooie Ford Taunus TC3 Bravo die nog jaren meekan!
Leasing
detailpage.leasing.title null
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- € 990,-
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- € 0,-
- detailpage.leasing.total
- € 990,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.totalLeaseAmount
- € 17.232,-
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 5.000 km
- detailpage.leasing.leasingFactor
- 0,79
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 48 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 359,-
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.moreKmCosts
- € 0,0000
- detailpage.leasing.reducedKmPayment
- € 0,0000
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage Stellantis Bank SA Niederlassung Deutschland, Siemensstraße 10, 63263 Neu-Isenburg
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
ParticuliersInterlocuteur
- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.