detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
139 216 km
Transmission
Boîte manuelle
Année
06/2010
Carburant
Essence
Puissance
49 kW (67 CH)
Vendeur
Professionnel
Données de base
- Carrosserie
- Citadine
- État
- Occasion
- Sièges
- 5
- Portes
- 5
- N° d'annonce
- 432
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 139 216 km
- Année
- 06/2010
- Carnet d'entretien
- Oui
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 49 kW (67 CH)
- Transmission
- Boîte manuelle
- Cylindrée
- 1 086 cm³
- Vitesses
- 5
- Cylindres
- 4
- Poids à vide
- 900 kg
Consommation énergétique
- Classe d'émission
- Euro 4
- Carburant
- Essence
- Émissions de CO2
- 114 g/km (mixte)
Equipement
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Bleu
- Couleur originale
- Blauw metallic
- Type de peinture
- Métallisé
Description
*Dit betreft een origineel Nederlandse auto met aantoonbaar kloppende kilometerstand*
# Nette Hyundai i10, Volledig onderhouden, Koude airco!
Bij ons:
- Betaalt u GEEN afleveringskosten, APK inbegrepen.
- Krijgt u een reëel bod voor uw inruilauto.
- Financiering is mogelijk tegen goede voorwaarden en lage tarieven.
- Onze auto's zijn selectief ingekocht en voorzien van NationaleAutopas
- Wij adverteren met meeneemprijzen.
- Optielijst onder voorbehoud.
Bezoekadres: Lange Veenteweg 29a in EPE (Alleen op afspraak)
Bij ons:
- Betaalt u GEEN afleveringskosten, APK inbegrepen.
- Krijgt u een reëel bod voor uw inruilauto.
- Financiering is mogelijk tegen goede voorwaarden en lage tarieven.
- Onze auto's zijn selectief ingekocht en voorzien van NationaleAutopas
- Wij adverteren met meeneemprijzen.
- Optielijst onder voorbehoud.
Bezoekadres: Lange Veenteweg 29a in EPE (Alleen op afspraak)
Meer informatie
Technische informatie
Tankinhoud: 35 liter
Acceleratie (0-100): 15,6 s
Topsnelheid: 151 km/u
Max. trekgewicht: 700 kg (ongeremd 400 kg)
Wielbasis: 238 cm
Milieu
CO₂-uitstoot (NEDC): 114 g/km
Energielabel: B
Staat
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
BTW/marge: BTW niet verrekenbaar voor ondernemers (margeregeling)
Motorrijtuigenbelasting: € 88 - € 97 per kwartaal
Identificatie
Kenteken: 16-LVH-7
Aanvullende opties en accessoires
Interieur & Comfort
Veiligheid & Techniek
# Nette Hyundai i10, Volledig onderhouden, Koude airco!
- APK tot: 30-06-2026
- Distributieriem vervangen bij: 134.674 KM in 2024
- Nationale autopas aanwezig.
- Twee originele sleutels aanwezig.
Bij ons:
- Betaalt u GEEN afleveringskosten, APK inbegrepen.
- Krijgt u een reëel bod voor uw inruilauto.
- Financiering is mogelijk tegen goede voorwaarden en lage tarieven.
- Onze auto's zijn selectief ingekocht en voorzien van NationaleAutopas
- Wij adverteren met meeneemprijzen.
- Optielijst onder voorbehoud.
Bezoekadres: Lange Veenteweg 29a in EPE (Alleen op afspraak)
Bij ons:
- Betaalt u GEEN afleveringskosten, APK inbegrepen.
- Krijgt u een reëel bod voor uw inruilauto.
- Financiering is mogelijk tegen goede voorwaarden en lage tarieven.
- Onze auto's zijn selectief ingekocht en voorzien van NationaleAutopas
- Wij adverteren met meeneemprijzen.
- Optielijst onder voorbehoud.
Bezoekadres: Lange Veenteweg 29a in EPE (Alleen op afspraak)
Meer informatie
Technische informatie
Tankinhoud: 35 liter
Acceleratie (0-100): 15,6 s
Topsnelheid: 151 km/u
Max. trekgewicht: 700 kg (ongeremd 400 kg)
Wielbasis: 238 cm
Milieu
CO₂-uitstoot (NEDC): 114 g/km
Energielabel: B
Staat
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
BTW/marge: BTW niet verrekenbaar voor ondernemers (margeregeling)
Motorrijtuigenbelasting: € 88 - € 97 per kwartaal
Identificatie
Kenteken: 16-LVH-7
Aanvullende opties en accessoires
Interieur & Comfort
- stuur verstelbaar
Veiligheid & Techniek
- alarm klasse 1(startblokkering)
- elektronische remkrachtverdeling
Leasing
Vendeur
ProfessionnelVDH Auto's
Vendeur sur AutoScout24 depuis 2023InterlocuteurJeffrey van der Haar
- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.