detailpage.leasing.tip.text
Mazda MX-5MX-5
€ 15 950,-
Pas d'information
Attention, emprunter de l'argent coûte aussi de l'argent.
Kilométrage
315 000 km
Transmission
Boîte manuelle
Année
06/1992
Carburant
Essence
Puissance
106 kW (144 CH)
Vendeur
Particuliers
Données de base
- Carrosserie
- Cabriolet
- État
- Occasion
- Type de moteur
- Arrière
- Sièges
- 2
- Portes
- 2
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 315 000 km
- Année
- 06/1992
- Contrôle technique
- 06/2024
- Dernier contrôle technique
- 05/2024
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 106 kW (144 CH)
- Transmission
- Boîte manuelle
- Cylindrée
- 1 598 cm³
- Vitesses
- 5
- Cylindres
- 4
Consommation énergétique
- Carburant
- Essence
Equipement
- Confort
- Vitres teintées
- Vitres électriques
- Sécurité
- Direction assistée
- Autres
- Jantes alliage
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Rouge
- La couleur de l'intérieur
- Noir
- Intérieur
- Tissu
Description
TE KOOP
Mazda MX-5 Turbo (goedgekeurd door keuring BBR versie)
bouwjaar 1992 (dus oldtimer)
Motor +-130.000km
Chassis +-315.000km
Turbokit +-7500km
Deze MX-5 is mijn persoonlijk project, en heeft vele upgrades gehad.
Bij serieuze interesse mag u me contacteren, om de auto te komen bezichtigen, en dan geef ik graag de volledige uitleg.
Belangrijkste kenmerken:
GEKEURDE TURBO, nog nooit problemen mee gehad op de keuring, en hij heeft het vermogen van de BBR turbo versie op de papieren staan.
Kraken turbo kit met een Garret GT2554R turbo
NIEUWE cobalt einddemper
NIEUWE V-maxx X sport schroefset
NIEUWE Alu radiator met SPS ducting voor goede airflow naar de radiator
NBFL Big brake kit, met nieuwe stoptech sport remblokken rondom
Superpro PU bushings
Torsen 4.1 diff
GC fabrications rolbeugel
ME221 ECU (whiteboard)
AEM wideband controller
Davefab ruitensproeier tank
Davefab koelvloeistof tank
Davefab oil catch tank
Waarschijnlijk ben ik nog een aantal opties / modificaties vergeten…
Er zijn uiteraard ook een paar minpuntjes…
3-4 jaar geleden is de MX-5 Volledig herspoten, maar hij is natuurlijk wel gebruikt waarvoor hij dient! Gas geven en plezier maken, hierdoor is de voorbumper wat beschadigd, en is er hier en daar wat steenslag.
Op het spatbord rechtsachter is er ook een kleine beschadiging, en een klein roest plekje…
Wat moet deze MX-5 kosten?
Zoals hij nu staat, met heel propere Japan Racing velgen, met praktisch nieuwe AR1 semi slicks, maar zonder hardtop 15950euro
Is uw budget te laag? Dan kan hij ook weggaan zonder het torsen diff, en zonder de JR velgen, voor een iets lagere prijs, heeft u liever gewone straatbanden in de plaats van de semi slicks? Dit kan ook besproken worden.
Mazda MX-5 Turbo (goedgekeurd door keuring BBR versie)
bouwjaar 1992 (dus oldtimer)
Motor +-130.000km
Chassis +-315.000km
Turbokit +-7500km
Deze MX-5 is mijn persoonlijk project, en heeft vele upgrades gehad.
Bij serieuze interesse mag u me contacteren, om de auto te komen bezichtigen, en dan geef ik graag de volledige uitleg.
Belangrijkste kenmerken:
GEKEURDE TURBO, nog nooit problemen mee gehad op de keuring, en hij heeft het vermogen van de BBR turbo versie op de papieren staan.
Kraken turbo kit met een Garret GT2554R turbo
NIEUWE cobalt einddemper
NIEUWE V-maxx X sport schroefset
NIEUWE Alu radiator met SPS ducting voor goede airflow naar de radiator
NBFL Big brake kit, met nieuwe stoptech sport remblokken rondom
Superpro PU bushings
Torsen 4.1 diff
GC fabrications rolbeugel
ME221 ECU (whiteboard)
AEM wideband controller
Davefab ruitensproeier tank
Davefab koelvloeistof tank
Davefab oil catch tank
Waarschijnlijk ben ik nog een aantal opties / modificaties vergeten…
Er zijn uiteraard ook een paar minpuntjes…
3-4 jaar geleden is de MX-5 Volledig herspoten, maar hij is natuurlijk wel gebruikt waarvoor hij dient! Gas geven en plezier maken, hierdoor is de voorbumper wat beschadigd, en is er hier en daar wat steenslag.
Op het spatbord rechtsachter is er ook een kleine beschadiging, en een klein roest plekje…
Wat moet deze MX-5 kosten?
Zoals hij nu staat, met heel propere Japan Racing velgen, met praktisch nieuwe AR1 semi slicks, maar zonder hardtop 15950euro
Is uw budget te laag? Dan kan hij ook weggaan zonder het torsen diff, en zonder de JR velgen, voor een iets lagere prijs, heeft u liever gewone straatbanden in de plaats van de semi slicks? Dit kan ook besproken worden.
Evaluation de prix
Aucune information de prix pertinente pour les véhicules construits en 1994 et avant ne peut être affichée, car un trop grand nombre de facteurs différents influence la valeur.
Leasing
detailpage.leasing.title null
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- € 1.350,-
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- € 250,-
- detailpage.leasing.total
- € 1.600,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.totalLeaseAmount
- € 21.360,-
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 10.000 km
- detailpage.leasing.leasingFactor
- 0,79
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 48 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 445,-
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.moreKmCosts
- € 0,1000
- detailpage.leasing.reducedKmPayment
- € 0,0430
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage SEAT Bank/Leasing Zweigniederlassung der Volkswagen Bank GmbH, Gifhorner Straße 57, 38112 Braunschweig
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
Particuliers- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.