detailpage.leasing.tip.text
Opel AstraAstra OPC Nürburgring Edition
€ 11 000,-
Bon prix
A discuter
Attention, emprunter de l'argent coûte aussi de l'argent.
Détails d'assurance ici
Kilométrage
188 000 km
Transmission
Boîte manuelle
Année
02/2008
Carburant
Essence
Puissance
177 kW (241 CH)
Vendeur
Particuliers
Données de base
- Carrosserie
- Berline
- État
- Occasion
- Type de moteur
- Avant
- Sièges
- 5
- Portes
- 3
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 188 000 km
- Année
- 02/2008
- Contrôle technique
- 11/2024
- Dernier contrôle technique
- 09/2023
- Propriétaires préc.
- 2
- Véhicule non fumeur
- Oui
- Récent changement de la courroie de distribution
- 09/2013
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 177 kW (241 CH)
- Transmission
- Boîte manuelle
- Cylindrée
- 1 998 cm³
- Vitesses
- 6
- Cylindres
- 4
- Poids à vide
- 1 393 kg
Consommation énergétique
- Carburant
- Super Plus 98
- Consommation de carburant
9,2 l/100 km (mixte)
- Classe d'émission
- Euro 4
Equipement
- Confort
- Caméra d'aide au stationnement
- Capteurs d'aide au stationnement arrière
- Climatisation
- Climatisation automatique
- Coupe vent (pour cabriolet)
- Détecteur de lumière
- Détecteur de pluie
- Pare-brise chauffant
- Radar de recul
- Régulateur de vitesse
- Rétroviseurs latéraux électriques
- Sellerie cuir
- Sièges arrières 1/3 - 2/3
- Sièges chauffants
- Start/Stop automatique
- Système de navigation
- Verrouillage centralisé sans clé
- Vitres teintées
- Vitres électriques
- Volant en cuir
- Volant multifonctions
- Divertissement / Médias
- Android Auto
- Apple CarPlay
- Bluetooth
- CD
- Hotspot Wi-Fi
- MP3
- Ordinateur de bord
- Radio
- USB
- Sécurité
- ABS
- Airbag arrière
- Airbag avant
- Airbag conducteur
- Airbag passager
- Airbags latéraux
- Alarme
- Anti-démarrage
- Anti-patinage
- Assistant feux de route
- Direction assistée
- ESP
- Feux anti-brouillard
- Feux de route non éblouissants
- Isofix
- Phares au Xénon
- Phares bi-xénon
- Phares directionnels
- Verrouillage centralisé avec télécommande
- Autres
- Déflecteur
- Ecran tactile
- Jantes alliage (19")
- Kit de dépannage
- Kit fumeur
- Pack Sport
- Pneus été
- Pot catalytique
- Rétroviseur intérieur anti-éblouissement automatique
- Sièges sport
- Suspension sport
- Système de nettoyage des phares
- Tuning
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Blanc
- La couleur de l'intérieur
- Noir
- Intérieur
- Cuir
Description
Wegens toch optie firmawagen gaat mijn Astra H OPC NRE weg.
Slechts 1 van de 835 stuks gemaakt en nooit verkocht in Belgie met nummer 146 (asbak).
Denk dat er maar een 3-5 NRE in Belgie ingeschreven zijn. Deze is origineel een Duitse die ikzelf geimporteerd heb.
Ik heb deze wagen 10 jaar en altijd goed onderhouden en alles is tijdig vervangen zoals olie en oliefilter elke 5000km, andere filters 10000km.
Auto gaat ook elk jaar zoals die staat naar de keuring (zonder aanpassingen)
Altijd E5 mee getankt en rustig warm gereden alvorens door te trekken.
Origineel heeft de opc 240 PK, geschat heeft die er 300, wss meer (310-320)
Banden zijn Michelin Sport Pilot 4S, geen goedkope maar met die PK’s kan je geen goedkope banden veroorloven. Quaife sper zit er ook in, maakt de auto vele stabieler in de bochten (minder zenuwachtig) en door dit sper heeft de auto ook geen last meer van torque steering.
Grotere intercooler, heb je ook minder pk verlies in de zomer bij warm weer.
Bougies zijn iridium bougies, moeten ook niet elke 10K vervangen worden. Wegens corrosie zijn de velgen in 2022 afgeslepen zodat deze er terug als nieuw uitzien. Dit hebben alle bicolor velgen al last van na een paar jaar. Klepseals zijn ook vervangen, iets wat alle astra H OPC’s nu last van hebben. Doordat de kop (kleppen geslepen, gevlakt, vacuumtest) er afgegaan is, is dan ook distributieriem en Waterpomp vervangen.
Opties
– 19 inch Bicolor velgen origineel
– Nürburgring Edition (B stijl, zetels, dorpel, stikkerset, kleur wit, carbon looks delen)
– Recaro lederen zetels met verwarming in 3 standen
– Werkende automatische Airco instelbaar per halve graad
– IDS+ met sportchassis en xenon AFL lampen
– Sport knop (hardere vering en snellere gasresponse)
– Parkeersensoren achteraan
– CD70 navigatie met kleurendisplay (CD70 gaat los mee wegens Android radio)
– Alarm met volumetrische sensoren
– Keyless starten met 2 sleutels
– Achterste ramen origineel donkerder getint
– ABS/ESP/TC
– Automatische ruitenwisser
– Automatische lichten
– Verwarmbare spiegels
– electrische ramen
– automatisch dimmende binnenspiegel
– Boordcomputer
Veranderingen
– High flow inlaat (originele inlaat gaat ook mee)
– gevlakt stuur onderaan
– chip van bij EDS (kan via IPF module terug origineel gezet worden)
– 3 inch uitlaat vanaf turbo friedrich motorsport met 200 cellen sportcat met e keuring attest
– Forge intercooler van turbo tot gasklep (originele intercooler en tubes gaan ook mee)
– 25mm H&R verlaging gekeurd in Belgie
– Olietemp en watertemp meter (originele luchtklep gaat ook mee)
– Direct route intake met AEM luchtfilter (paar stukken origineel die over kleppendeksel gaat zit er los bij)
– Quaife sper (2021 originele overbrenging gaat ook mee) (echt een verschil, geen torque steering meer, beter baanligging)
– Roose motorsport blauwe leidingen watercooling
– Android radio met achteruitrijcamera (gebruik deze ook via apple carplay)
– Hoge druk benzinepomp (originele gaat ook mee)
– Zijwindschermen en koplampspoilers
– nog kleine dingen zoals courtenay intake box, edelstaal turbo hitteschild, shortshifter
Dingen die laatste jaren vervangen zijn (zowizo nog meer maar dit zijn de belangrijkste)
– September 2023 (184286km) Distributieriem/ Kop gevlakt, klepseals vervangen, lektest,vacuumtest, kleppen geslepen, toplagers schokdempers en stuurstangen, dakstikker door originele stikker vervangen, lambda sensor
– April 2022 Voorste banden vervangen door Michelin Sport Pilot 4S en velgen laten repareren wegens corosie (hebben alle bicolor velgen last van), motorkapstikker vervangen door originele stikker
– 2019 Silent blocks achteraan, nieuw kleppendeksel
– 2017 (150000) Remschijven, Achterste banden door sport Pilot 4S, Turbo en olieleidingen vervangen
Vraagprijs 11.000 gekeurd.
Wat is uw laagste prijs. Laagste prijs is 10.000 zo meenemen, onder de 10K gaat die niet weg.
Ik gebruik deze wagen nog dagelijks en tot die verkocht is heb ik optie firmawagen nog niet genomen, dus moet niet dringend weg.
Auto kan gekeurd worden voor verkoop of zo mee te nemen, had blanco keuring nog in november 2023.
Slechts 1 van de 835 stuks gemaakt en nooit verkocht in Belgie met nummer 146 (asbak).
Denk dat er maar een 3-5 NRE in Belgie ingeschreven zijn. Deze is origineel een Duitse die ikzelf geimporteerd heb.
Ik heb deze wagen 10 jaar en altijd goed onderhouden en alles is tijdig vervangen zoals olie en oliefilter elke 5000km, andere filters 10000km.
Auto gaat ook elk jaar zoals die staat naar de keuring (zonder aanpassingen)
Altijd E5 mee getankt en rustig warm gereden alvorens door te trekken.
Origineel heeft de opc 240 PK, geschat heeft die er 300, wss meer (310-320)
Banden zijn Michelin Sport Pilot 4S, geen goedkope maar met die PK’s kan je geen goedkope banden veroorloven. Quaife sper zit er ook in, maakt de auto vele stabieler in de bochten (minder zenuwachtig) en door dit sper heeft de auto ook geen last meer van torque steering.
Grotere intercooler, heb je ook minder pk verlies in de zomer bij warm weer.
Bougies zijn iridium bougies, moeten ook niet elke 10K vervangen worden. Wegens corrosie zijn de velgen in 2022 afgeslepen zodat deze er terug als nieuw uitzien. Dit hebben alle bicolor velgen al last van na een paar jaar. Klepseals zijn ook vervangen, iets wat alle astra H OPC’s nu last van hebben. Doordat de kop (kleppen geslepen, gevlakt, vacuumtest) er afgegaan is, is dan ook distributieriem en Waterpomp vervangen.
Opties
– 19 inch Bicolor velgen origineel
– Nürburgring Edition (B stijl, zetels, dorpel, stikkerset, kleur wit, carbon looks delen)
– Recaro lederen zetels met verwarming in 3 standen
– Werkende automatische Airco instelbaar per halve graad
– IDS+ met sportchassis en xenon AFL lampen
– Sport knop (hardere vering en snellere gasresponse)
– Parkeersensoren achteraan
– CD70 navigatie met kleurendisplay (CD70 gaat los mee wegens Android radio)
– Alarm met volumetrische sensoren
– Keyless starten met 2 sleutels
– Achterste ramen origineel donkerder getint
– ABS/ESP/TC
– Automatische ruitenwisser
– Automatische lichten
– Verwarmbare spiegels
– electrische ramen
– automatisch dimmende binnenspiegel
– Boordcomputer
Veranderingen
– High flow inlaat (originele inlaat gaat ook mee)
– gevlakt stuur onderaan
– chip van bij EDS (kan via IPF module terug origineel gezet worden)
– 3 inch uitlaat vanaf turbo friedrich motorsport met 200 cellen sportcat met e keuring attest
– Forge intercooler van turbo tot gasklep (originele intercooler en tubes gaan ook mee)
– 25mm H&R verlaging gekeurd in Belgie
– Olietemp en watertemp meter (originele luchtklep gaat ook mee)
– Direct route intake met AEM luchtfilter (paar stukken origineel die over kleppendeksel gaat zit er los bij)
– Quaife sper (2021 originele overbrenging gaat ook mee) (echt een verschil, geen torque steering meer, beter baanligging)
– Roose motorsport blauwe leidingen watercooling
– Android radio met achteruitrijcamera (gebruik deze ook via apple carplay)
– Hoge druk benzinepomp (originele gaat ook mee)
– Zijwindschermen en koplampspoilers
– nog kleine dingen zoals courtenay intake box, edelstaal turbo hitteschild, shortshifter
Dingen die laatste jaren vervangen zijn (zowizo nog meer maar dit zijn de belangrijkste)
– September 2023 (184286km) Distributieriem/ Kop gevlakt, klepseals vervangen, lektest,vacuumtest, kleppen geslepen, toplagers schokdempers en stuurstangen, dakstikker door originele stikker vervangen, lambda sensor
– April 2022 Voorste banden vervangen door Michelin Sport Pilot 4S en velgen laten repareren wegens corosie (hebben alle bicolor velgen last van), motorkapstikker vervangen door originele stikker
– 2019 Silent blocks achteraan, nieuw kleppendeksel
– 2017 (150000) Remschijven, Achterste banden door sport Pilot 4S, Turbo en olieleidingen vervangen
Vraagprijs 11.000 gekeurd.
Wat is uw laagste prijs. Laagste prijs is 10.000 zo meenemen, onder de 10K gaat die niet weg.
Ik gebruik deze wagen nog dagelijks en tot die verkocht is heb ik optie firmawagen nog niet genomen, dus moet niet dringend weg.
Auto kan gekeurd worden voor verkoop of zo mee te nemen, had blanco keuring nog in november 2023.
Evaluation de prix
Leasing
detailpage.leasing.title null
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Keine Angabe
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- Keine Angabe
- detailpage.leasing.total
- € 0,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 10.000 km
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 48 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 459,03
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.moreKmCosts
- € 0,0000
- detailpage.leasing.reducedKmPayment
- € 0,0000
- detailpage.leasing.finalInstallment
- € 0,-
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage Renault Bank / Renault Leasing - Geschäftsbereich der RCI Banque S. A. Niederlassung Deutschland, Jagenbergstraße 1, 41468 Neuss
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Assurance
Découvrez votre prix en 3 minutes
Une assistance 24/7
Roulez peu, payez moins
*Ces prix sont indicatifs : ils sont calculés sur base du prix moyen d’une prime RC (Responsabilité Civile) pour un véhicule de la même marque et de la même puissance. Ils s’entendent taxes, contributions et frais – dont ceux de fractionnement pour le prix mensuel – compris. Confort auto est l’assurance auto d’AXA Belgium. Fiche produit et conditions sur axa.be
Vendeur
Particuliers- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.