detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
232 957 km
Transmission
Boîte automatique
Année
02/1982
Carburant
Essence
Puissance
177 kW (241 CH)
Vendeur
Professionnel
Données de base
- Carrosserie
- Coupé
- État
- Ancêtre
- Transmission
- Arrière
- Sièges
- 4
- Portes
- 2
- N° d'annonce
- J-772-SP
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 232 957 km
- Année
- 02/1982
- Contrôle technique
- Nouveau
- Carnet d'entretien
- Oui
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 177 kW (241 CH)
- Transmission
- Boîte automatique
- Cylindrée
- 4 474 cm³
- Cylindres
- 8
- Poids à vide
- 1 525 kg
Consommation énergétique
- Carburant
- Essence
Equipement
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Rouge
- Couleur originale
- Weinrot metallic (czerwony met
- Type de peinture
- Métallisé
- La couleur de l'intérieur
- Brun
- Intérieur
- Cuir
Description
Porsche 928 4.5 Coupé | Weinrot metallic | Inruil Mogelijk
Het is altijd één van je favorieten geweest vroeger, een heuse Porsche 928. Dat model dat de 911 eigenlijk had moeten vervangen, maar die er naast is gebleven.
Altijd met een V8 en met dat heerlijke eigenwijze design, daardoor heeft de 928 de cultstatus verworven.
Maar ja, wat koop je dan voor onder de 20.000,- en waar begin je aan?
Er zijn van die exemplaren die gewoon kloppen, maar niet "over-gerestaureerd" zijn, zoals deze. Je wil er ook niet één waar je elk weekend onder moet liggen.
Eigenlijk wil je een goed rijdend exemplaar, waar je zelf nog wat aan kan doen en dat gewoon start en heerlijk rijdt.
Dit is er zo één!
Bij import is destijds direct de techniek op orde gebracht waaronder de beruchte distributie-riem.
Deze 928 is voorzien van een Carfax, waaruit blijkt dat je geen ex-schade auto koopt of met een terug gedraaide kilometerstand zit of een exemplaar, dat eventjes als boot heeft gefungeerd 😅.
De staat van de auto:
De lakkleur heet Weinrot metallic, ik vind hem fantastisch, maar het is wel even wat anders dan zilver of zwart. Maar ja dat doe je dan maar op je Audi of BMW die je dagelijks rijdt.
Verder een best behoorlijk fris exemplaar, het lakwerk is gewoon goed op orde.
Het interieur ziet er fantastisch uit, maar dat is in het verleden al eens volledig vernieuwd: het leder en het tapijt.
De nette originele "telefoon"-velgen met goede Michelin banden zijn eveneens in topstaat.
Echt een leuk, goed rijdend exemplaar met potentie!
Het rijden:
Daar kan ik redelijk kort over zijn: gewoon top.
Dat komt mede door het recente degelijke onderhoud dat aan de Porsche gedaan is.
En ik heb er best wat gereden, dit is een fijne. Nog een leuke bijkomstigheid is het feit dat de Porsche volledig belastingvrij kan ingezet worden, en verzekeren doe je voor een paar tientjes per jaar!
Bekijk meerdere en grote foto's op onze website: www.micexclusive.nl
Bent u zelf ook in het bezit van een exclusieve auto, een oldtimer of een Youngtimer en u wilt deze graag verkopen maar u heeft geen zin in de "rompslomp" en mensen aan de deur?
Dan doen wij dat graag voor u door middel van een consignatieverkoop.
Meer informatie vindt u op onze website, of stuur ons een email: info@micexclusive.nl
https://www.micexclusive.nl/service/consignatie-verkoop
Let op wij zijn alleen geopend op afspraak!
M.I.C Exclusive
Noordland 29A
4451rp Heinkenszand
0629043757
info@micexclusive.nl
www.micexclusive.nl
Het is altijd één van je favorieten geweest vroeger, een heuse Porsche 928. Dat model dat de 911 eigenlijk had moeten vervangen, maar die er naast is gebleven.
Altijd met een V8 en met dat heerlijke eigenwijze design, daardoor heeft de 928 de cultstatus verworven.
Maar ja, wat koop je dan voor onder de 20.000,- en waar begin je aan?
Er zijn van die exemplaren die gewoon kloppen, maar niet "over-gerestaureerd" zijn, zoals deze. Je wil er ook niet één waar je elk weekend onder moet liggen.
Eigenlijk wil je een goed rijdend exemplaar, waar je zelf nog wat aan kan doen en dat gewoon start en heerlijk rijdt.
Dit is er zo één!
Bij import is destijds direct de techniek op orde gebracht waaronder de beruchte distributie-riem.
Deze 928 is voorzien van een Carfax, waaruit blijkt dat je geen ex-schade auto koopt of met een terug gedraaide kilometerstand zit of een exemplaar, dat eventjes als boot heeft gefungeerd 😅.
De staat van de auto:
De lakkleur heet Weinrot metallic, ik vind hem fantastisch, maar het is wel even wat anders dan zilver of zwart. Maar ja dat doe je dan maar op je Audi of BMW die je dagelijks rijdt.
Verder een best behoorlijk fris exemplaar, het lakwerk is gewoon goed op orde.
Het interieur ziet er fantastisch uit, maar dat is in het verleden al eens volledig vernieuwd: het leder en het tapijt.
De nette originele "telefoon"-velgen met goede Michelin banden zijn eveneens in topstaat.
Echt een leuk, goed rijdend exemplaar met potentie!
Het rijden:
Daar kan ik redelijk kort over zijn: gewoon top.
Dat komt mede door het recente degelijke onderhoud dat aan de Porsche gedaan is.
En ik heb er best wat gereden, dit is een fijne. Nog een leuke bijkomstigheid is het feit dat de Porsche volledig belastingvrij kan ingezet worden, en verzekeren doe je voor een paar tientjes per jaar!
Bekijk meerdere en grote foto's op onze website: www.micexclusive.nl
Bent u zelf ook in het bezit van een exclusieve auto, een oldtimer of een Youngtimer en u wilt deze graag verkopen maar u heeft geen zin in de "rompslomp" en mensen aan de deur?
Dan doen wij dat graag voor u door middel van een consignatieverkoop.
Meer informatie vindt u op onze website, of stuur ons een email: info@micexclusive.nl
https://www.micexclusive.nl/service/consignatie-verkoop
Let op wij zijn alleen geopend op afspraak!
M.I.C Exclusive
Noordland 29A
4451rp Heinkenszand
0629043757
info@micexclusive.nl
www.micexclusive.nl
Leasing
Vendeur
ProfessionnelM.I.C. Exclusive
Vendeur sur AutoScout24 depuis 2016InterlocuteurM. van Rheenen
- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.