detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
124 098 km
Transmission
Boîte manuelle
Année
11/1981
Carburant
Essence
Puissance
176 kW (239 CH)
Vendeur
Professionnel
Données de base
- Carrosserie
- Coupé
- État
- Ancêtre
- Portes
- 3
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 124 098 km
- Année
- 11/1981
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 176 kW (239 CH)
- Transmission
- Boîte manuelle
- Cylindrée
- 4 474 cm³
- Vitesses
- 5
- Cylindres
- 8
- Poids à vide
- 1 450 kg
Consommation énergétique
- Carburant
- Essence
Equipement
- Confort
- Rétroviseurs latéraux électriques
- Vitres teintées
- Vitres électriques
- Volant en cuir
- Sécurité
- Direction assistée
- Feux anti-brouillard
- Autres
- Jantes alliage
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Vert
- Couleur originale
- Groen metallic
- Type de peinture
- Métallisé
- La couleur de l'intérieur
- Noir
- Intérieur
- Velours
Description
De 928 modellen werden aangedreven door een watergekoelde V8-motor waarbij de cilinders onder een hoek van 90° stonden. De cilinderinhoud van de motor steeg van de in eerste instantie 4,5 liter tot 5,4 liter. Het vermogen werd overgebracht via het transaxleprincipe.
Om de aerodynamica te verbeteren, werden de modellen vanaf het model 928 S (modeljaar 1979) voorzien van een voor- en achterspoiler.
De achteras van de 928 was een compleet nieuwe ontwikkeling. Wat deze ophanging met dubbele draagarmen, ook bekend als de Weissach as, uniek maakte, was zijn stabiliserende toespooreffect. Dit werkte min of meer als een passieve achterwielbesturing, wat in belangrijke mate bijdroeg aan de actieve veiligheid van de Gran Turismo.
928 (modeljaar 1978 - 1982)
De ronde achterzijde zonder achterspoiler was een onmiskenbaar en onderscheidend kenmerk van de 928. Anders dan latere opvolgers, had dit model geen voor- of achterspoiler. De 4,5- liter motor van de 928 leverde 240 pk.
Dit betreft de 1ste generatie van de 928 in de perfecte kleuren samenstelling, "Lindgrün" met een jaren 70 design Pasha interieur (Velours zwart/wit geblokt).
Nieuw geleverd in Duitsland (C00), bouwjaar 1977 met een 1 ste registratie op 27 November 1981.
Meer informatie
Technische informatie
Tankinhoud: 86 liter
Acceleratie (0-100): 6,8 s
Topsnelheid: 230 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 4447 x 1836 x 1313 cm
Wielbasis: 2.500 cm
Inhoud laadruimte: 200/400 l
Gewichten
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 750 kg)
Max. dakbelasting: 35 kg
Interieur
Interieur: black, Velours
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
BTW/marge: BTW niet verrekenbaar voor ondernemers (margeregeling)
Motorrijtuigenbelasting: geen
Overige informatie
Bandenmaat: 215/60R15
Aanvullende opties en accessoires
Om de aerodynamica te verbeteren, werden de modellen vanaf het model 928 S (modeljaar 1979) voorzien van een voor- en achterspoiler.
De achteras van de 928 was een compleet nieuwe ontwikkeling. Wat deze ophanging met dubbele draagarmen, ook bekend als de Weissach as, uniek maakte, was zijn stabiliserende toespooreffect. Dit werkte min of meer als een passieve achterwielbesturing, wat in belangrijke mate bijdroeg aan de actieve veiligheid van de Gran Turismo.
928 (modeljaar 1978 - 1982)
De ronde achterzijde zonder achterspoiler was een onmiskenbaar en onderscheidend kenmerk van de 928. Anders dan latere opvolgers, had dit model geen voor- of achterspoiler. De 4,5- liter motor van de 928 leverde 240 pk.
Dit betreft de 1ste generatie van de 928 in de perfecte kleuren samenstelling, "Lindgrün" met een jaren 70 design Pasha interieur (Velours zwart/wit geblokt).
Nieuw geleverd in Duitsland (C00), bouwjaar 1977 met een 1 ste registratie op 27 November 1981.
Meer informatie
Technische informatie
Tankinhoud: 86 liter
Acceleratie (0-100): 6,8 s
Topsnelheid: 230 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 4447 x 1836 x 1313 cm
Wielbasis: 2.500 cm
Inhoud laadruimte: 200/400 l
Gewichten
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 750 kg)
Max. dakbelasting: 35 kg
Interieur
Interieur: black, Velours
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
BTW/marge: BTW niet verrekenbaar voor ondernemers (margeregeling)
Motorrijtuigenbelasting: geen
Overige informatie
Bandenmaat: 215/60R15
Aanvullende opties en accessoires
- Bumpers in carrosseriekleur
- Elektrisch verstelbare buitenspiegels
- Ruitenwisser achter
- Stuur in hoogte verstelbaar
Leasing
detailpage.leasing.title Kaeve Cars
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Keine Angabe
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- Enthalten
- detailpage.leasing.total
- € 0,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.totalLeaseAmount
- € 34.084,81
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 10.000 km
- detailpage.leasing.leasingFactor
- 0,94
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 48 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 319,-
detailpage.leasing.additionalInformation
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage Volkswagen Leasing GmbH, Gifhorner Straße 57, 38112 Braunschweig
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
ProfessionnelKaeve Cars
Vendeur sur AutoScout24 depuis 2017InterlocuteurArno Heirath
- TVA déductible
- Vous trouverez de plus amples informations sur la consommation de carburant et les émissions de CO2 des voitures neuves dans la banque de données TECHNICAR sur le site de la FEBIAC à l'adresse: www.febiac.be.
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.