detailpage.leasing.tip.text

Autobids
Kilométrage
17 482 km
Transmission
Boîte automatique
Année
01/2022
Carburant
Essence
Puissance
375 kW (510 CH)
Vendeur
Professionnel
Données de base
- Carrosserie
- Coupé
- État
- Occasion
- Transmission
- Arrière
- Sièges
- 4
- Portes
- 2
- Version pays
- Allemagne
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 17 482 km
- Année
- 01/2022
- Propriétaires préc.
- 2
- Carnet d'entretien
- Oui
- Véhicule non fumeur
- Oui
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 375 kW (510 CH)
- Transmission
- Boîte automatique
- Cylindrée
- 3 996 cm³
- Vitesses
- 7
- Cylindres
- 6
- Poids à vide
- 1 435 kg
Consommation énergétique
- Classe d'émission
- Euro 6d
- Carburant
- Super Plus 98
Equipement
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Gris
- Couleur originale
- Crayon
- La couleur de l'intérieur
- Noir
- Intérieur
- Cuir partiel
Description
Porsche 992 GT3 Clubsport
Opgelet:
De weergegeven prijs is indicatief en géén vaste verkoopprijs.
U kan enkel een bod uitbrengen via autobids.be.
Sinds zijn introductie in 1999 staat de Porsche 911 GT3 synoniem voor compromisloze rijdynamiek, circuitgeschiktheid én betrouwbaarheid. Met de komst van de 992-generatie tilt Porsche deze filosofie opnieuw naar een hoger niveau. De 911 GT3 (992) is een ode aan de analoge rijbeleving, met een atmosferische 4.0-liter zescilinder boxermotor die een indrukwekkende 510 pk levert – zonder turbo, puur natuur.
Deze specifieke GT3 Clubsport betreft een modeljaar 2022, nieuw geleverd in Duitsland en sinds juli 2023 in eigendom van een Belgische liefhebber en is uitgevoerd in een verfijnde kleurstelling: Crayon (lakcode M9A) met een zwart alcantara interieur (leder/microvezel). De wagen is geconfigureerd met een reeks performantiegerichte opties en specifieke Clubsport-kenmerken.
Reeds voorzien van zijn eerste onderhoud bij Porsche Center Knokke. De wagen is voorzien van een Gyeon lakverzegeling.
Belangrijkste uitrusting & kenmerken:
Motor & transmissie:
4.0-liter atmosferische zescilinder boxermotor (motorcode DRMA)
Vermogen: 375 kW / 510 pk
7-traps PDK transmissie met achterwielaandrijving
PTV Plus (actief sperdifferentieel achteraan)
Achterasbesturing voor uitzonderlijke wendbaarheid
Clubsportpakket (optiecode 6A9):
Inclusief geïntegreerde rolkooi
Brandblusser
6-punts gordelbevestiging
Specifieke interieurafwerking zonder achterbank
Exterieur & design:
Sportuitlaatsysteem met zwarte eindpijpen (0P9)
20/21" GT3-velgen in zijdeglans zwart (C2Q – 9,5Jx20/12x21)
Blackline aluminium pack (matzwarte sierdelen)
LED-koplampen met PDLS+ in zwart (8JT)
Lichtgewicht ruiten en geen schuifdak (3FA)
Interieur & technologie:
Sport-Chrono pakket Plus
Bose Premium sound system
Navigatiesysteem High
Zilverkleurige wijzerplaten (8PD)
Aluminium interieurinleg en alcantara hemelbekleding
Comfort & veiligheid:
Cruise control
Parkeersensoren achter + achteruitrijcamera
Alarmsysteem met hellingsensor en sirene
Climatronic airconditioning (FCKW-vrij)
Overig:
Brandstoftank van 90 liter voor lange ritten zonder compromissen
Lichtgewicht configuratie zonder achterbank, stoelverwarming of luxe-opties
GT3 kuipstoelen met hoofdsteunopschrift
LiFePO4 accu voor gewichtsreductie
Opgelet:
De weergegeven prijs is indicatief en géén vaste verkoopprijs.
U kan enkel een bod uitbrengen via autobids.be.
Opgelet:
De weergegeven prijs is indicatief en géén vaste verkoopprijs.
U kan enkel een bod uitbrengen via autobids.be.
Sinds zijn introductie in 1999 staat de Porsche 911 GT3 synoniem voor compromisloze rijdynamiek, circuitgeschiktheid én betrouwbaarheid. Met de komst van de 992-generatie tilt Porsche deze filosofie opnieuw naar een hoger niveau. De 911 GT3 (992) is een ode aan de analoge rijbeleving, met een atmosferische 4.0-liter zescilinder boxermotor die een indrukwekkende 510 pk levert – zonder turbo, puur natuur.
Deze specifieke GT3 Clubsport betreft een modeljaar 2022, nieuw geleverd in Duitsland en sinds juli 2023 in eigendom van een Belgische liefhebber en is uitgevoerd in een verfijnde kleurstelling: Crayon (lakcode M9A) met een zwart alcantara interieur (leder/microvezel). De wagen is geconfigureerd met een reeks performantiegerichte opties en specifieke Clubsport-kenmerken.
Reeds voorzien van zijn eerste onderhoud bij Porsche Center Knokke. De wagen is voorzien van een Gyeon lakverzegeling.
Belangrijkste uitrusting & kenmerken:
Motor & transmissie:
4.0-liter atmosferische zescilinder boxermotor (motorcode DRMA)
Vermogen: 375 kW / 510 pk
7-traps PDK transmissie met achterwielaandrijving
PTV Plus (actief sperdifferentieel achteraan)
Achterasbesturing voor uitzonderlijke wendbaarheid
Clubsportpakket (optiecode 6A9):
Inclusief geïntegreerde rolkooi
Brandblusser
6-punts gordelbevestiging
Specifieke interieurafwerking zonder achterbank
Exterieur & design:
Sportuitlaatsysteem met zwarte eindpijpen (0P9)
20/21" GT3-velgen in zijdeglans zwart (C2Q – 9,5Jx20/12x21)
Blackline aluminium pack (matzwarte sierdelen)
LED-koplampen met PDLS+ in zwart (8JT)
Lichtgewicht ruiten en geen schuifdak (3FA)
Interieur & technologie:
Sport-Chrono pakket Plus
Bose Premium sound system
Navigatiesysteem High
Zilverkleurige wijzerplaten (8PD)
Aluminium interieurinleg en alcantara hemelbekleding
Comfort & veiligheid:
Cruise control
Parkeersensoren achter + achteruitrijcamera
Alarmsysteem met hellingsensor en sirene
Climatronic airconditioning (FCKW-vrij)
Overig:
Brandstoftank van 90 liter voor lange ritten zonder compromissen
Lichtgewicht configuratie zonder achterbank, stoelverwarming of luxe-opties
GT3 kuipstoelen met hoofdsteunopschrift
LiFePO4 accu voor gewichtsreductie
Opgelet:
De weergegeven prijs is indicatief en géén vaste verkoopprijs.
U kan enkel een bod uitbrengen via autobids.be.
Evaluation de prix
Actuellement, aucune information de prix n'existe pour ce véhicule.
Leasing
Vendeur
ProfessionnelInterlocuteur

Steve
Veilingmeester
Parle : Nederlands, Vlaams, English
- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.