detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
5 230 km
Transmission
Boîte automatique
Année
01/2025
Carburant
Essence
Puissance
398 kW (541 CH)
Vendeur
Professionnel
Données de base
- Carrosserie
- Coupé
- État
- Occasion
- Transmission
- 4x4
- Sièges
- 4
- Portes
- 2
- N° d'annonce
- PAG2997
- Garantie
- Oui
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 5 230 km
- Année
- 01/2025
- Contrôle technique
- Nouveau
- Carnet d'entretien
- Oui
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 398 kW (541 CH)
- Transmission
- Boîte automatique
- Cylindrée
- 3 000 cm³
- Vitesses
- 8
- Cylindres
- 6
- Poids à vide
- 1 670 kg
Consommation énergétique
- Carburant
- Essence
- Émissions de CO2
- 250 g/km (mixte)
Equipement
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Gris
- Couleur originale
- Slate grey neo
- La couleur de l'intérieur
- Gris
- Intérieur
- Cuir
Description
De nieuwe 911 Carrera 4 GTS met T-Hybrid systeem.
De motor start met een krachtige, volle klank. Onder de motorkap van de Porsche 911 Carrera 4 GTS schuilt voor het eerst een nieuwe aandrijflijn: een 3,6-liter twin-turbo zescilinder boxermotor, ondersteund door Porsche’s T-Hybrid-technologie. Geen concessies aan het karakter, wel een duidelijke stap vooruit in prestaties en efficiëntie.
De elektrische turbo wordt aangedreven door een geïntegreerde elektromotor. Turbogat bestaat niet meer. Vermogen is direct beschikbaar. De elektromotor levert extra koppel bij lage toerentallen en werkt samen met de verbrandingsmotor als één systeem. Het totale systeemvermogen bedraagt 541 pk, meer dan ooit in een GTS-model.
De vierwielaandrijving verdeelt de kracht met maximale precisie. Acceleratie is explosief: 0 naar 100 km/u in ongeveer 3 seconden, zonder wielspin, zonder vertraging. De PDK-transmissie schakelt moeiteloos. Alles is gefocust op één doel: prestaties, onder alle omstandigheden.
De bochten volgen elkaar snel op. De achterasbesturing en adaptieve demping zorgen voor een scherp, gecontroleerd weggedrag. De 911 Carrera 4 GTS stuurt strak, met een balans die dicht tegen het neutrale aanzit. De hybride componenten zijn strategisch laag geplaatst, wat het zwaartepunt ten goede komt. Gewicht is toegenomen, maar perfect beheerst.
Aerodynamica is geoptimaliseerd. De actieve spoiler, luchtinlaten en koeling werken samen om downforce en motorprestaties in balans te houden. Zelfs op hoge snelheid blijft de carrosserie stabiel, strak tegen het asfalt gedrukt.
Bij afremmen ondersteunt het systeem regeneratief remmen, de elektromotor wint energie terug, zonder in te leveren op remgevoel. De vertraging is krachtig, lineair, en constant beschikbaar.
Na de rit zakt het toerental. De verbrandingsmotor schakelt terug, de elektrische ondersteuning zwijgt. Maar de spanning blijft voelbaar. De 911 Carrera 4 GTS is niet zomaar een evolutie, het is een nieuw technisch hoofdstuk in het 911-verhaal: hybridesysteem, zonder het DNA van de sportwagen te verliezen.
Opties op deze 911 Carrera 4 GTS aanwezig:
Elektrisch bedienbaar glazen schuifdak
Raamdriehoek carbon inclusief zijruitlijsten hoogglans zwart gespoten
Exterieurpakket zwart hoogglans
Led-deurverlichting met 'PORSCHE'-logo
Porsche Active Suspension Management (PASM)
Stuurbekrachtiging Plus
Remzadels hoogglans zwart
Adaptieve sportstoelen Plus, elektrisch 18-voudig met geheugenpakket
2-persoons achterbank
Wijzerplaat toerenteller leisteengrijs Neo
BOSE® Surround Sound System
Porsche Entry
Adaptive cruise control
Lane Change Assist
Standaard is de 911 Carrera 4 GTS uitgerust met o.a.
SportDesign pakket
Deurgrepen gespoten in exterieurkleur
Veiligheid voor voetgangers
6-cilinder boxermotor met enkele turbo, elektrische turbocompressor, cilinderinhoud: 3,6 liter
8-traps Porsche Doppelkupplung (PDK)
Vierwielaandrijving inclusief Porsche Traction Management (PTM)
Achterasbesturing
PASM sportonderstel (-10 mm)
Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus)
Sport Chrono Pakket incl. Porsche Track Precision App & bandentemperatuurweergave
Sportuitlaatsysteem (uitlaatpijpen in zwart)
Remsysteem met remklauwen rood
Lithium-ion batterij
Brandstoftank van 63 liter
20-/21-inch Carrera GTS wielen (Centerlocks)
Wielkern met Porsche logo in kleur
Matrix led koplampen (Niet te verwarren met HD-Matrix)
Achterlichtstrip met 'PORSCHE' opschrift
Zelfdimmende binnen- en buitenspiegels met regensensor
Elektrisch inklapbare buitenspiegels
Stoelverwarming voor
ISOFIX-bevestiging voor kinderzitje op bijrijdersstoel
GT sportstuur Race-Tex en keuzeschakelaar inclusief stuurwielverwarming
Stuur met handmatige voor- en achterverstelling en hoogteverstelling
Centrale digitale toerenteller met zwarte wijzerplaat, gele toerentalmeter en modellogo
Kompas wijzerplaat/Sport Chrono stopwatch wijzerplaat zwart
Hemelbekleding Race-Tex
Dorpellijsten geborsteld aluminium in zwart met modelaanduiding
ParkAssist (voor en achter)
Achteruitrijcamera
Waarschuw- en remassistentie incl. bescherming van voetgangers
Noodoproepsystemen eCall en bCall
Detectie van bewustzijn van de bestuurder
Twee-zones automatische klimaatregeling
Deeltjes-/pollenfilter met actief koolstoffilter
Licht Design Pakket
Alarmsysteem met interieurbewaking
Airbags
Gordelwaarschuwingssysteem voor bestuurder en voorpassagier en systeem voor achterbank
Navigatie
Smartphone-opbergruimte met draadloos opladen (tot 15 W)
Voice Control
Digitale radio
Apple CarPlay en Android Auto (draadloos)
USB-C snellader
Bedrijfsinformatie
Onze prijzen zijn inclusief 1 jaar Porsche Approved garantie (t.w.v. 1695 euro) . Daarnaast zorgen wij bij aflevering dat u minimaal 1 jaar of 15.000 KM onderhoudsvrij (o.a. onderhoudsbeurt, banden en remmen) kunt rijden. Zo kunt u zorgeloos genieten van uw Porsche.
Meer informatie
Algemene informatie
Modeljaar: 2025
Technische informatie
Koppel: 610 Nm
Acceleratie (0-100): 3,0 s
Topsnelheid: 312 km/u
Interieur
Interieurkleur: Interieurpakket GTS leisteengrijs
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Fabrieksgarantie tot: 26-03-2027
Garantielabel: Porsche Approved
Aanvullende opties en accessoires
Exterieur
Infotainment
Interieur
Overige
De motor start met een krachtige, volle klank. Onder de motorkap van de Porsche 911 Carrera 4 GTS schuilt voor het eerst een nieuwe aandrijflijn: een 3,6-liter twin-turbo zescilinder boxermotor, ondersteund door Porsche’s T-Hybrid-technologie. Geen concessies aan het karakter, wel een duidelijke stap vooruit in prestaties en efficiëntie.
De elektrische turbo wordt aangedreven door een geïntegreerde elektromotor. Turbogat bestaat niet meer. Vermogen is direct beschikbaar. De elektromotor levert extra koppel bij lage toerentallen en werkt samen met de verbrandingsmotor als één systeem. Het totale systeemvermogen bedraagt 541 pk, meer dan ooit in een GTS-model.
De vierwielaandrijving verdeelt de kracht met maximale precisie. Acceleratie is explosief: 0 naar 100 km/u in ongeveer 3 seconden, zonder wielspin, zonder vertraging. De PDK-transmissie schakelt moeiteloos. Alles is gefocust op één doel: prestaties, onder alle omstandigheden.
De bochten volgen elkaar snel op. De achterasbesturing en adaptieve demping zorgen voor een scherp, gecontroleerd weggedrag. De 911 Carrera 4 GTS stuurt strak, met een balans die dicht tegen het neutrale aanzit. De hybride componenten zijn strategisch laag geplaatst, wat het zwaartepunt ten goede komt. Gewicht is toegenomen, maar perfect beheerst.
Aerodynamica is geoptimaliseerd. De actieve spoiler, luchtinlaten en koeling werken samen om downforce en motorprestaties in balans te houden. Zelfs op hoge snelheid blijft de carrosserie stabiel, strak tegen het asfalt gedrukt.
Bij afremmen ondersteunt het systeem regeneratief remmen, de elektromotor wint energie terug, zonder in te leveren op remgevoel. De vertraging is krachtig, lineair, en constant beschikbaar.
Na de rit zakt het toerental. De verbrandingsmotor schakelt terug, de elektrische ondersteuning zwijgt. Maar de spanning blijft voelbaar. De 911 Carrera 4 GTS is niet zomaar een evolutie, het is een nieuw technisch hoofdstuk in het 911-verhaal: hybridesysteem, zonder het DNA van de sportwagen te verliezen.
Opties op deze 911 Carrera 4 GTS aanwezig:
Elektrisch bedienbaar glazen schuifdak
Raamdriehoek carbon inclusief zijruitlijsten hoogglans zwart gespoten
Exterieurpakket zwart hoogglans
Led-deurverlichting met 'PORSCHE'-logo
Porsche Active Suspension Management (PASM)
Stuurbekrachtiging Plus
Remzadels hoogglans zwart
Adaptieve sportstoelen Plus, elektrisch 18-voudig met geheugenpakket
2-persoons achterbank
Wijzerplaat toerenteller leisteengrijs Neo
BOSE® Surround Sound System
Porsche Entry
Adaptive cruise control
Lane Change Assist
Standaard is de 911 Carrera 4 GTS uitgerust met o.a.
SportDesign pakket
Deurgrepen gespoten in exterieurkleur
Veiligheid voor voetgangers
6-cilinder boxermotor met enkele turbo, elektrische turbocompressor, cilinderinhoud: 3,6 liter
8-traps Porsche Doppelkupplung (PDK)
Vierwielaandrijving inclusief Porsche Traction Management (PTM)
Achterasbesturing
PASM sportonderstel (-10 mm)
Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus)
Sport Chrono Pakket incl. Porsche Track Precision App & bandentemperatuurweergave
Sportuitlaatsysteem (uitlaatpijpen in zwart)
Remsysteem met remklauwen rood
Lithium-ion batterij
Brandstoftank van 63 liter
20-/21-inch Carrera GTS wielen (Centerlocks)
Wielkern met Porsche logo in kleur
Matrix led koplampen (Niet te verwarren met HD-Matrix)
Achterlichtstrip met 'PORSCHE' opschrift
Zelfdimmende binnen- en buitenspiegels met regensensor
Elektrisch inklapbare buitenspiegels
Stoelverwarming voor
ISOFIX-bevestiging voor kinderzitje op bijrijdersstoel
GT sportstuur Race-Tex en keuzeschakelaar inclusief stuurwielverwarming
Stuur met handmatige voor- en achterverstelling en hoogteverstelling
Centrale digitale toerenteller met zwarte wijzerplaat, gele toerentalmeter en modellogo
Kompas wijzerplaat/Sport Chrono stopwatch wijzerplaat zwart
Hemelbekleding Race-Tex
Dorpellijsten geborsteld aluminium in zwart met modelaanduiding
ParkAssist (voor en achter)
Achteruitrijcamera
Waarschuw- en remassistentie incl. bescherming van voetgangers
Noodoproepsystemen eCall en bCall
Detectie van bewustzijn van de bestuurder
Twee-zones automatische klimaatregeling
Deeltjes-/pollenfilter met actief koolstoffilter
Licht Design Pakket
Alarmsysteem met interieurbewaking
Airbags
Gordelwaarschuwingssysteem voor bestuurder en voorpassagier en systeem voor achterbank
Navigatie
Smartphone-opbergruimte met draadloos opladen (tot 15 W)
Voice Control
Digitale radio
Apple CarPlay en Android Auto (draadloos)
USB-C snellader
Bedrijfsinformatie
Onze prijzen zijn inclusief 1 jaar Porsche Approved garantie (t.w.v. 1695 euro) . Daarnaast zorgen wij bij aflevering dat u minimaal 1 jaar of 15.000 KM onderhoudsvrij (o.a. onderhoudsbeurt, banden en remmen) kunt rijden. Zo kunt u zorgeloos genieten van uw Porsche.
Meer informatie
Algemene informatie
Modeljaar: 2025
Technische informatie
Koppel: 610 Nm
Acceleratie (0-100): 3,0 s
Topsnelheid: 312 km/u
Interieur
Interieurkleur: Interieurpakket GTS leisteengrijs
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Fabrieksgarantie tot: 26-03-2027
Garantielabel: Porsche Approved
Aanvullende opties en accessoires
Exterieur
- Elektrisch bedienbaar glazen schuifdak
- Pasm
- Porsche Entry & Drive
- PORSCHE logo led-deurverlichting
- Remzadels zwart hoogglans
- Sierlijsten gespoten in hoogglans met raamdriehoek carbon
- SportDesign Pakket zwart hoogglans
- Stuurbekrachtiging Plus
Infotainment
Interieur
- Adaptieve sportstoelen Plus
- Lane change assist
Overige
- 2 persoons achterbank
- Wijzerplaat toertel leisteengr
Leasing
Vendeur
ProfessionnelPorsche Centrum Twente
Vendeur sur AutoScout24 depuis 2011InterlocuteurAfdeling Verkoop
- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.