detailpage.leasing.tip.text
Volkswagen Golf2013 1.4 TSI Highline * LMV * NAV * PDC *
€ 4 9995
Nationale Autopark B.V.
Kilométrage
209 859 km
Transmission
Boîte automatique
Année
09/2013
Carburant
Essence
Puissance
90 kW (122 CH)
Vendeur
Professionnel
Données de base
- Carrosserie
- Citadine
- État
- Occasion
- Transmission
- Avant
- Sièges
- 5
- Portes
- 5
- N° d'annonce
- RP-734-N
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 209 859 km
- Année
- 09/2013
- Contrôle technique
- 01/2026
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 90 kW (122 CH)
- Transmission
- Boîte automatique
- Cylindrée
- 1 395 cm³
- Cylindres
- 4
- Poids à vide
- 1 171 kg
Consommation énergétique
- Classe d'émission
- Euro 5
- Carburant
- Essence
- Émissions de CO2
- 116 g/km (mixte)
Equipement
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Gris
- Couleur originale
- Grijs
- Intérieur
- Alcantara
Description
INJECTIE PROBLEEM!
INJECTION PROBLEM!
Deze Volkswagen Golf komt uit 2013, werd geleverd van 01-10-2012 tot 31-05-2015 en kostte toen € 29.695,-. Deze geïmporteerde personenauto staat sinds 2017 op kenteken, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 90 kW (122 PK) en een cilinderinhoud van 1395 cc.
De personenauto heeft een topsnelheid van 203 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 9,3 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 5,0 liter per 100 km en hij weegt 1171 kg. De APK is geldig tot 04-01-2026 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 173,67 per kwartaal.
Bedrijfsinformatie
Heb je vragen? Stuur ons gerust een WhatsApp-bericht op +31 108 082 936.
Have any questions? Feel free to send us a WhatsApp message at +31 108 082 936.
Haben Sie Fragen? Senden Sie uns gerne eine WhatsApp-Nachricht an +31 108 082 936.
Meer informatie
Laadvermogen: 599 kg
GVW: 1.770 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 630 kg)
Wielbasis: 264 cm
Acceleratie (0-100): 9,3 s
Topsnelheid: 203 km/u
Energielabel: A
BTW/marge: BTW niet verrekenbaar voor ondernemers (margeregeling)
Motorrijtuigenbelasting: € 166 - € 182 per kwartaal
Aanvullende opties en accessoires
Comfort & Interieur
Exterieur
Veiligheid
INJECTION PROBLEM!
Deze Volkswagen Golf komt uit 2013, werd geleverd van 01-10-2012 tot 31-05-2015 en kostte toen € 29.695,-. Deze geïmporteerde personenauto staat sinds 2017 op kenteken, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 90 kW (122 PK) en een cilinderinhoud van 1395 cc.
De personenauto heeft een topsnelheid van 203 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 9,3 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 5,0 liter per 100 km en hij weegt 1171 kg. De APK is geldig tot 04-01-2026 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 173,67 per kwartaal.
Bedrijfsinformatie
Heb je vragen? Stuur ons gerust een WhatsApp-bericht op +31 108 082 936.
Have any questions? Feel free to send us a WhatsApp message at +31 108 082 936.
Haben Sie Fragen? Senden Sie uns gerne eine WhatsApp-Nachricht an +31 108 082 936.
Meer informatie
Laadvermogen: 599 kg
GVW: 1.770 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 630 kg)
Wielbasis: 264 cm
Acceleratie (0-100): 9,3 s
Topsnelheid: 203 km/u
Energielabel: A
BTW/marge: BTW niet verrekenbaar voor ondernemers (margeregeling)
Motorrijtuigenbelasting: € 166 - € 182 per kwartaal
Aanvullende opties en accessoires
Comfort & Interieur
- Armsteun achter
- Armsteun voor
- Houten versnellingspook
- Lendesteunen (verstelbaar)
- Passagiersstoel in hoogte verstelbaar
- Stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk
Exterieur
- Buitenspiegels verwarmbaar
- Halogeen mistlampen
Veiligheid
- Airbag(s) hoofd achter
- Airbag(s) hoofd voor
- Airbag(s) knie
- Electronic Brake Distribution
Leasing
Vendeur
ProfessionnelNationale Autopark B.V.
Vendeur sur AutoScout24 depuis 2023InterlocuteurAfdeling Verkoop
- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.