detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
259 743 km
Transmission
Boîte manuelle
Année
01/1994
Carburant
Essence
Puissance
55 kW (75 CH)
Vendeur
Particuliers
Données de base
- Carrosserie
- Citadine
- État
- Occasion
- Transmission
- Avant
- Sièges
- 5
- Portes
- 2
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 259 743 km
- Année
- 01/1994
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 55 kW (75 CH)
- Transmission
- Boîte manuelle
- Cylindrée
- 1 600 cm³
- Vitesses
- 5
- Cylindres
- 4
- Poids à vide
- 785 kg
Consommation énergétique
- Carburant
- Essence
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Vert
- Type de peinture
- Autres
Description
2 voor de prijs van 1
Aantal jaar geleden mijn eerste auto terug gekocht, na aankoop was er vrij wel direct problemen met het motorblok ( tikkend/kloppend ) geluid.
Vanuit daar ben ik opzoek gegaan naar oplossingen en vond ik een Polo 6N2 met schade aan de voorkant door een klein ongeluk.
Vervolgens begonnen met het motorblok los te halen van de donker groene polo, en hier is het bij gebleven.
Gezien het nu voorjaar is en we een aardige tijd verder zijn, en ik nog niks verder ben met het ombouw project wegens tijdgebrek en andere projecten, heb ik maar besloten het te koop te zetten.
Beide polo's hun apk zijn verlopen + zijn geschorst.
Zullen dus opgehaald moeten worden.
Pistachio groene polo 6N:
Nog volledig in elkaar, start en loopt ook.
Advertentie informatie gebasseerd op deze polo.
Donker groene polo 6N2:
Alle afgehaalde onderdelen krijg je erbij, liggen los op zolder op het moment.
Auto is rijdend weggezet, laatst het motorblok er weer terug in gezet.
Zit voor de rest niet aangesloten, zit dus alleen vast op de motor steunen.
Rijdend weggezet, het idee was dat deze de modernere donor zou worden voor de pistachio groene polo.
Staan niet in de weg, mogen weg tegen een goed bod.
Aantal jaar geleden mijn eerste auto terug gekocht, na aankoop was er vrij wel direct problemen met het motorblok ( tikkend/kloppend ) geluid.
Vanuit daar ben ik opzoek gegaan naar oplossingen en vond ik een Polo 6N2 met schade aan de voorkant door een klein ongeluk.
Vervolgens begonnen met het motorblok los te halen van de donker groene polo, en hier is het bij gebleven.
Gezien het nu voorjaar is en we een aardige tijd verder zijn, en ik nog niks verder ben met het ombouw project wegens tijdgebrek en andere projecten, heb ik maar besloten het te koop te zetten.
Beide polo's hun apk zijn verlopen + zijn geschorst.
Zullen dus opgehaald moeten worden.
Pistachio groene polo 6N:
Nog volledig in elkaar, start en loopt ook.
Advertentie informatie gebasseerd op deze polo.
Donker groene polo 6N2:
Alle afgehaalde onderdelen krijg je erbij, liggen los op zolder op het moment.
Auto is rijdend weggezet, laatst het motorblok er weer terug in gezet.
Zit voor de rest niet aangesloten, zit dus alleen vast op de motor steunen.
Rijdend weggezet, het idee was dat deze de modernere donor zou worden voor de pistachio groene polo.
Staan niet in de weg, mogen weg tegen een goed bod.
Leasing
detailpage.leasing.title null
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Enthalten
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- € 0,-
- detailpage.leasing.total
- € 0,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.totalLeaseAmount
- € 19.152,-
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 10.000 km
- detailpage.leasing.leasingFactor
- 1,25
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 48 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 399,-
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.moreKmCosts
- € 0,1600
- detailpage.leasing.reducedKmPayment
- € 0,0800
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage Mobilize Financial Services, Geschäftsbereich der RCI Banque S.A. Niederlassung Deutschland
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
Particuliers- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.