detailpage.leasing.tip.text
Porsche 911930 3.3 Turbo Cabriolet
€ 175 000
Pas d'information
Attention, emprunter de l'argent coûte aussi de l'argent.
Kilométrage
169 916 km
Transmission
Boîte manuelle
Année
09/1988
Carburant
Essence
Puissance
221 kW (300 CH)
Vendeur
Particuliers
Données de base
- Carrosserie
- Cabriolet
- État
- Occasion
- Sièges
- 4
- Portes
- 2
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 169 916 km
- Année
- 09/1988
- Dernier contrôle technique
- 10/2024
- Propriétaires préc.
- 2
- Carnet d'entretien
- Oui
- Véhicule non fumeur
- Oui
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 221 kW (300 CH)
- Transmission
- Boîte manuelle
- Cylindrée
- 3 281 cm³
- Vitesses
- 5
- Cylindres
- 6
Consommation énergétique
- Carburant
- Essence
Equipement
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Blanc
- Type de peinture
- Autres
- La couleur de l'intérieur
- Autres
- Intérieur
- Cuir
Description
De Porsche 930 Turbo is een revolutionaire auto die het sportwagenlandschap voor altijd veranderde.
Het was één van de eerste serie Turbo’s en bood explosieve prestaties, maar bleef praktisch en bruikbaar in het dagelijks leven.
De 930 gebouwd van 1975 tot 1989, was verdeeld in 2 versies: de 3.0-liter zonder intercooler en de 3.3 met intercooler.
De laatste en deze wagen dus behoren tot de beroemdste liefhebbers. Met de grote achterspoiler in theeblad stijl, de verbrede achterspatborden en de brede wielen. Vanaf 1985 begon Porsche ook een Cabriolet versie aan te bieden, maar door de destijds zeer hoge prijs zijn ze zeldzaam.
Deze Porsche 930 Cabriolet uit 1988 werd op 1 september nieuw geleverd aan de eerste eigenaar in Canada. Hij heeft zijn ORIGINELE én EERSTE LAK in het wit (Grand Prix white) met een bordeaux stoffen & elektrisch bedienbaar dak.
Verder de originele Fuchs alu velgen, airco, elektrische spiegels, elektrische ramen en zetels.. Olie en turbo drukmeter, koplampsproeiers, en de radio - cassette blaupunkt.
Na enkele jaren bij de eerste eigenaar in Canada werd de auto verkocht in België.
Er is een expertiseverslag van een onafhankelijk auto-expert en een 111 punten check verslag van een officiële Porsche dealer evenals het onderhoudsboekje.
De wagen is in zeer goede staat en ook technisch PERFECT in orde!
De wagen rijd fantastisch, is zeldzaam en veel beter dan een Porsche Turbo Cabriolet wordt het niet deze zomer…
Het was één van de eerste serie Turbo’s en bood explosieve prestaties, maar bleef praktisch en bruikbaar in het dagelijks leven.
De 930 gebouwd van 1975 tot 1989, was verdeeld in 2 versies: de 3.0-liter zonder intercooler en de 3.3 met intercooler.
De laatste en deze wagen dus behoren tot de beroemdste liefhebbers. Met de grote achterspoiler in theeblad stijl, de verbrede achterspatborden en de brede wielen. Vanaf 1985 begon Porsche ook een Cabriolet versie aan te bieden, maar door de destijds zeer hoge prijs zijn ze zeldzaam.
Deze Porsche 930 Cabriolet uit 1988 werd op 1 september nieuw geleverd aan de eerste eigenaar in Canada. Hij heeft zijn ORIGINELE én EERSTE LAK in het wit (Grand Prix white) met een bordeaux stoffen & elektrisch bedienbaar dak.
Verder de originele Fuchs alu velgen, airco, elektrische spiegels, elektrische ramen en zetels.. Olie en turbo drukmeter, koplampsproeiers, en de radio - cassette blaupunkt.
Na enkele jaren bij de eerste eigenaar in Canada werd de auto verkocht in België.
Er is een expertiseverslag van een onafhankelijk auto-expert en een 111 punten check verslag van een officiële Porsche dealer evenals het onderhoudsboekje.
De wagen is in zeer goede staat en ook technisch PERFECT in orde!
De wagen rijd fantastisch, is zeldzaam en veel beter dan een Porsche Turbo Cabriolet wordt het niet deze zomer…
Evaluation de prix
Aucune information de prix pertinente pour les véhicules construits en 1994 et avant ne peut être affichée, car un trop grand nombre de facteurs différents influence la valeur.
Leasing
Vendeur
ParticuliersInterlocuteur
- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.