detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
166 500 km
Transmission
Boîte automatique
Année
01/2010
Carburant
Essence
Puissance
404 kW (549 CH)
Vendeur
Particuliers
Données de base
- Carrosserie
- SUV/4x4/Pick-Up
- État
- Occasion
- Sièges
- 5
- Portes
- 5
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 166 500 km
- Année
- 01/2010
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 404 kW (549 CH)
- Transmission
- Boîte automatique
- Cylindrée
- 4 806 cm³
- Vitesses
- 6
- Cylindres
- 8
- Poids à vide
- 2 355 kg
Consommation énergétique
- Carburant
- Essence
- Consommation de carburant
14,9 l/100 km (mixte)
- Émissions de CO2
- 358 g/km (mixte)
Equipement
Couleur et Garnissage Intérieur
- Type de peinture
- Autres
Description
Ben je op zoek naar een zeldzame combinatie van brute prestaties, hoogstaand comfort en tijdloze klasse? Deze Porsche Cayenne Turbo S uit de 957-generatie biedt het allemaal.
Belangrijkste specificaties:
Motor: 4.8L V8 Bi-Turbo
Vermogen: 550 pk
Koppel: 750 Nm
Transmissie: 6-traps Tiptronic S automaat
Aandrijving: Vierwielaandrijving (AWD)
0-100 km/u: 4,8 seconden
Topsnelheid: 280 km/u
Kilometerstand: 166.500 km (loopt nog op)
Bouwjaar: Eind 2009 (eerste inschrijving 01/2010)
Uitrusting en opties:
• 21" Panamera Turbo II velgen
• Bose premium audiosysteem
• Volledig zwart lederen interieur met alcantara dakhemel
• Elektrisch verstelbare en verwarmde voorstoelen met geheugen
• Elektrische achterklep
• Elektrisch verstelbaar stuurwiel met geheugen
• Schuif-/kanteldak
• Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC), ligt als een trein in de bochten.
• Luchtvering
• Parkeersensoren voor en achter
• Xenon koplampen
• Carbon interieur- en motorafwerking
• Elektrisch verstelbare en verwarmde spiegels
• Climate control, airco blaast nog ijskoud.
•'Afneembare trekhaak
• Uitlaatsysteem met:
- Fabspeed secondary cat delete.
- Custom RVS einddemper met 2 Simons dempers, prachtige sound! Voor de slechthorenden zitten er ook nog cutout kleppen tussen die je met een druk op de knop open kan zetten. Alle originele delen zijn ook nog aanwezig.
Lichte vracht, ook voor particulieren!
€0 BIV
€200 wegenbelasting (jaarlijks)
Uiteraard word de originele achterbank gewoon meegeleverd.
.
Bijzonderheden:
De Cayenne Turbo S van de 957-generatie staat bekend als één van de krachtigste SUV’s van zijn tijd. Dankzij het PDCC-systeem en luchtvering levert deze SUV niet alleen indrukwekkende prestaties in rechte lijn, maar ook een verrassend dynamisch rijgedrag in de bochten. De Turbo S was destijds met een slordige €160.000 het topmodel binnen de Cayenne-reeks en is vandaag de dag een geliefde keuze voor kenners en verzamelaars.
Belangrijkste specificaties:
Motor: 4.8L V8 Bi-Turbo
Vermogen: 550 pk
Koppel: 750 Nm
Transmissie: 6-traps Tiptronic S automaat
Aandrijving: Vierwielaandrijving (AWD)
0-100 km/u: 4,8 seconden
Topsnelheid: 280 km/u
Kilometerstand: 166.500 km (loopt nog op)
Bouwjaar: Eind 2009 (eerste inschrijving 01/2010)
Uitrusting en opties:
• 21" Panamera Turbo II velgen
• Bose premium audiosysteem
• Volledig zwart lederen interieur met alcantara dakhemel
• Elektrisch verstelbare en verwarmde voorstoelen met geheugen
• Elektrische achterklep
• Elektrisch verstelbaar stuurwiel met geheugen
• Schuif-/kanteldak
• Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC), ligt als een trein in de bochten.
• Luchtvering
• Parkeersensoren voor en achter
• Xenon koplampen
• Carbon interieur- en motorafwerking
• Elektrisch verstelbare en verwarmde spiegels
• Climate control, airco blaast nog ijskoud.
•'Afneembare trekhaak
• Uitlaatsysteem met:
- Fabspeed secondary cat delete.
- Custom RVS einddemper met 2 Simons dempers, prachtige sound! Voor de slechthorenden zitten er ook nog cutout kleppen tussen die je met een druk op de knop open kan zetten. Alle originele delen zijn ook nog aanwezig.
Lichte vracht, ook voor particulieren!
€0 BIV
€200 wegenbelasting (jaarlijks)
Uiteraard word de originele achterbank gewoon meegeleverd.
.
Bijzonderheden:
De Cayenne Turbo S van de 957-generatie staat bekend als één van de krachtigste SUV’s van zijn tijd. Dankzij het PDCC-systeem en luchtvering levert deze SUV niet alleen indrukwekkende prestaties in rechte lijn, maar ook een verrassend dynamisch rijgedrag in de bochten. De Turbo S was destijds met een slordige €160.000 het topmodel binnen de Cayenne-reeks en is vandaag de dag een geliefde keuze voor kenners en verzamelaars.
Evaluation de prix
Leasing
Vendeur
ParticuliersInterlocuteur
- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.