Dit factuur is een voorbeeld - u kunt uw voorkeurstarief met de dealer bespreken en een individueel leaseaanbod afsluiten.
Kilometerstand
189.500 km
Transmissie
Halfautomaat
Bouwjaar
08/2010
Brandstof
Benzine
Vermogen
118 kW (160 PK)
Verkoper
Particulier
Basisgegevens
- Carrosserietype
- Cabriolet
- Categorie
- Tweedehands
- Aandrijving
- Voor
- Aantal stoelen
- 4
- Deuren
- 3
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 189.500 km
- Bouwjaar
- 08/2010
- Vorige eigenaren
- 2
Technische Gegevens
- Vermogen
- 118 kW (160 PK)
- Transmissie
- Halfautomaat
- Versnellingen
- 5
- Cilinders
- 4
Energieverbruik
- Brandstof
- Super Plus 98
Kleur en Bekleding
- Koetswerkkleur
- Grijs
- Soort lak
- Andere
- Kleur interieur
- Zwart
- Interieur
- Gedeeltelijk leder
Beschrijving
Met pijn in mijn hart bied ik hierbij mijn Abarth 500c aan. In 2015 door mijn ouders bij Wim Prins gekocht (ter vervanging van een Panda 100hp) met toen slechts 1 vorige eigenaresse. De 500 had toen ongeveer 69.000km gelopen. Na 3 jaar ingezet geweest te zijn als dagelijks vervoer, heb ik de 500 in 2018 overnomen met ongeveer 160.000km. In kreeg ik echter de kans een Alfa Romeo 4c te kopen. Om die droom werkelijkheid te laten worden, moest ik de 500 echter wel verkopen. Dit toen aan een goede vriend van me gedaan, die hem kort daarna alsnog doorverkocht heeft. De kilometerstand was toen tegen de 180.000km aan. Ik heb de 500 echter altijd in het oog gehouden en contact met de toenmalige eigenaar gehouden. Vorige jaar heb ik haar tot grote vreugde weer terug gekocht om naast de 4c te houden en met de intentie haar dit keer niet meer weg te doen.
Een geplande gezinsuitbreiding was geen reden om een grotere auto aan te schaffen, dachten we. Maar nu we een aantal maanden verder zijn; blijkt een net iets grotere auto toch wel veel makkelijker en gebruiksvriendelijker te zijn. De 500c is groot zat en het is daarom niet perse nodig, maar als gezinsauto toch eigenlijk nét te klein. Na veel wikken en wegen daarom besloten de 500 alsnog te koop aan te bieden.
Het is een liefhebbersauto en een erg unieke auto. Er is mij maar één andere 500c bekend in exact dezelfde kleurstelling (licht grijs onder, donker grijs boven i.c.m. de rode details). Met de zilvere striping en witte spiegelkappen/stickers zie je veel vaker.
In de loop der jaren op subtiele wijze verder op smaak gebracht. De Tributo Ferrari wielen zaten er niet onder, evenals als de half lederen Sabelt stoelen. Daarbij ook de achterbank vervangen door een exemplaar met rood sticksel, net als de tellerkap en de handremgreep. Alleen het stuur is er nog niet van gekomen. De spoiler op het dak heb ik destijds opnieuw laten spuiten. Een bekende kwaal is de afbladderende blanke lak. De 4-pots Brembo klauwen zaten er ook niet op toen mijn ouders hem kochten. Ik heb daarbij toen meteen de gevlochten remleidingen van Goodridge gemonteerd. Het onderstel is vervangen door een schroefset van KW, de variant 1. Het uitlaatsysteem is volledig van Supersprint, incl. de downpipe dus. Samen met het originele BMC inlegfilter (in gemodificeerd luchtfilterhuis) en software van H&S Corse, zit het vermogen op krap 170pk en rond de 300nm.
Vorige jaar heb ik een hoop zaken vervangen en heb zelfs nog wat onderdelen liggen die wegens de bouw van onze woning, nog niet vervangen zijn. Beide achterlichten zijn vervangen voor nieuwe units, de parafan, ruitenwisserarmen en diverse verweerde kunststof delen zijn door nieuwe originele exemplaren vervangen. De Abarth embleemjes in de Sabelts heb ik vervangen voor rode exemplaren (nog niet op de foto) en de knoppen van de MTA automaat in het interieur heb ik vervangen door nieuwe (de oude waren helaas bekrast). Ook de bekende roestende boutjes van de deuren zijn vervangen. Uit mijn hoofd heb ik nog een nieuw "esseesse" logo voor de kofferklep en een embleem voor de neus liggen.
Van de "hoge" kilometerstand hoef je niet te schrikken, het aantal eigenaren en het uitgevoerde onderhoud is veel belangrijker. De Panda 100hp die destijds op deze 500 ingeruild is mijn ouders en ikzelf vanaf nieuw, zonder noemenswaardige problemen, naar de 320.000km gereden. Deze Abarth kan dat net zo makkelijk halen. Je ziet het dan ook zeker niet aan de 500 af. Als je zou zeggen dat hij een ton minder gelopen heeft, dan geloof je het ook.
De vraagprijs is uiteraard een vraagprijs, maar als er geboden wordt; verwacht ik wel normale biedingen. Ik zie de 500 graag naar een liefhebber gaan die er nog jaren plezier van zal hebben.
NB; bij interesse heb ik nog een Garrett 1446 turbo met bijhorende leidingen en een DNA-racing stabilisatorstang voor de voorkant bij de Abarth.
Een geplande gezinsuitbreiding was geen reden om een grotere auto aan te schaffen, dachten we. Maar nu we een aantal maanden verder zijn; blijkt een net iets grotere auto toch wel veel makkelijker en gebruiksvriendelijker te zijn. De 500c is groot zat en het is daarom niet perse nodig, maar als gezinsauto toch eigenlijk nét te klein. Na veel wikken en wegen daarom besloten de 500 alsnog te koop aan te bieden.
Het is een liefhebbersauto en een erg unieke auto. Er is mij maar één andere 500c bekend in exact dezelfde kleurstelling (licht grijs onder, donker grijs boven i.c.m. de rode details). Met de zilvere striping en witte spiegelkappen/stickers zie je veel vaker.
In de loop der jaren op subtiele wijze verder op smaak gebracht. De Tributo Ferrari wielen zaten er niet onder, evenals als de half lederen Sabelt stoelen. Daarbij ook de achterbank vervangen door een exemplaar met rood sticksel, net als de tellerkap en de handremgreep. Alleen het stuur is er nog niet van gekomen. De spoiler op het dak heb ik destijds opnieuw laten spuiten. Een bekende kwaal is de afbladderende blanke lak. De 4-pots Brembo klauwen zaten er ook niet op toen mijn ouders hem kochten. Ik heb daarbij toen meteen de gevlochten remleidingen van Goodridge gemonteerd. Het onderstel is vervangen door een schroefset van KW, de variant 1. Het uitlaatsysteem is volledig van Supersprint, incl. de downpipe dus. Samen met het originele BMC inlegfilter (in gemodificeerd luchtfilterhuis) en software van H&S Corse, zit het vermogen op krap 170pk en rond de 300nm.
Vorige jaar heb ik een hoop zaken vervangen en heb zelfs nog wat onderdelen liggen die wegens de bouw van onze woning, nog niet vervangen zijn. Beide achterlichten zijn vervangen voor nieuwe units, de parafan, ruitenwisserarmen en diverse verweerde kunststof delen zijn door nieuwe originele exemplaren vervangen. De Abarth embleemjes in de Sabelts heb ik vervangen voor rode exemplaren (nog niet op de foto) en de knoppen van de MTA automaat in het interieur heb ik vervangen door nieuwe (de oude waren helaas bekrast). Ook de bekende roestende boutjes van de deuren zijn vervangen. Uit mijn hoofd heb ik nog een nieuw "esseesse" logo voor de kofferklep en een embleem voor de neus liggen.
Van de "hoge" kilometerstand hoef je niet te schrikken, het aantal eigenaren en het uitgevoerde onderhoud is veel belangrijker. De Panda 100hp die destijds op deze 500 ingeruild is mijn ouders en ikzelf vanaf nieuw, zonder noemenswaardige problemen, naar de 320.000km gereden. Deze Abarth kan dat net zo makkelijk halen. Je ziet het dan ook zeker niet aan de 500 af. Als je zou zeggen dat hij een ton minder gelopen heeft, dan geloof je het ook.
De vraagprijs is uiteraard een vraagprijs, maar als er geboden wordt; verwacht ik wel normale biedingen. Ik zie de 500 graag naar een liefhebber gaan die er nog jaren plezier van zal hebben.
NB; bij interesse heb ik nog een Garrett 1446 turbo met bijhorende leidingen en een DNA-racing stabilisatorstang voor de voorkant bij de Abarth.
Leasing
Exclusieve leasing aanbieding van null
Eenmalige kosten
- Aanbetaling
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- € 1.090,-
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- € 219,-
- detailpage.leasing.total
- € 1.309,-
Algemene gegevens
- Totaal leasebedrag
- € 4.296,-
- Contract type
- Kilometerleasing
- Kilometerstand p.a.
- 10.000 km
- Leasing Factor
- 0,39
Maandelijkse kosten
- Duratie
- 24 Monate
- Maandelijkse afbetaling
- € 179,-
Aanvullende informatie
- Meer km kosten
- € 0,1616
- Verminderde km vergoeding
- € 0,0447
TIP
detailpage.leasing.loanBrokerage PSA Bank Deutschland GmbH, Siemensstr. 10, 63263 Neu-Isenburg
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Verkoper
ParticulierContactpersoon
- BTW verrekenbaar
- Prijs voor handelaren
- Lijst gebaseerd op informatie aangegeven door de producent.
- Finale publieke prijs alle kosten en taksen inbegrepen.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.