Dit factuur is een voorbeeld - u kunt uw voorkeurstarief met de dealer bespreken en een individueel leaseaanbod afsluiten.
Kilometerstand
36.725 km
Transmissie
Manueel
Bouwjaar
11/2023
Brandstof
Benzine
Vermogen
59 kW (80 PK)
Verkoper
Particulier
Basisgegevens
- Carrosserietype
- Touring
- Categorie
- Tweedehands
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 36.725 km
- Bouwjaar
- 11/2023
- Laatste onderhoudsbeurt
- 03/2025
- Vorige eigenaren
- 1
Technische Gegevens
- Vermogen
- 59 kW (80 PK)
- Transmissie
- Manueel
- Cilinderinhoud
- 659 cm³
- Versnellingen
- 6
- Cilinders
- 2
- Gewicht
- 197 kg
Energieverbruik
- Emissieklasse
- Euro 5
- Brandstof
- Benzine
- Brandstofverbruik
5,0 l/100 km (comb.)
Uitrusting
- Comfort en gemak
- Crash bars
- Cruise Control
- Elektrische starter
- Kuipwerk
- Topcase
- Windscherm
- Entertainment en Media
- USB
- Veiligheid
- ABS
- Automatische Tractie Controle
- LED dagrijverlichting
- LED verlichting
- Extra
- Katalysator
Kleur en Bekleding
- Koetswerkkleur
- Zwart
Beschrijving
Veel te complete Tuareg te koop van de eerste eigenaar.
MY 2024 - Atreides black
Aanschaf was November 2023 er zit dus nog wat fabrieksgarantie op tot november dit jaar. km stand 36.725 (jamaar hoe dan? Ik heb geen auto dus dit zijn ook redelijk wat woon-werk kilometers). De motor komt via mijn lokale dealer bij NIWA vandaan
Beurtjes bijna altijd exact op de juiste km stand gehad for shits'n'giggles
- Quickshifter
- Bumot Defender kofferset (40L / 36L – breed 96 cm) + toolbox + Topkoffer (30L) + dekseltasje voor de topkoffer + topbox dividers (van the_top_box_divider_man_ )
- Bumot Soft Luggage plate die in de plaats van de topkoffer kan
- Outback motortek valbeugels
- AXP bashplate (originele bakplaat aanwezig)
- Garmin Zumo XT mount (Die laat ik zitten, werkt ook met de XT2 aldus Garmin)
- Ruitjes:
- Standaard ruit
- Puig Sport ruit
- WRS Touring ruit
- Bandjes:
- Staat momenteel op Mitas E07+
- heb nog een Mitas Trail XT+ voorband liggen, denk ongeveer 50%
- ongebruikt en in het plastic Mitas E10 achterband
- Setje bougies voor de 40k beurt, die krengen kosten een godsvermogen en zag ze afgelopen jaar met korting dus maar een setje gekocht.
- Barkbusters Storm & VPS (originele aanwezig)
- Bouten van het schakel- en rempedaal vervangen door een variant van Bulldozer com pl
- Tie-down hooks ook van Bulldozer ipv van de passagiers steunen (aanwezig)
- Unifilter foam luchtfilter + 3 pre-filters (dit zit er standaard op in Australië)
- Schoonmaak oliën
- Compressie vorkpoot shims gefixed met onderdelen van Evo Oregon (kootenai-rider op advrider forum)
- rem/koppeling hendels van Probrake
- Rottweiler mirror mounts (originele spiegels aanwezig)
- setje neopreen forkprotectors
- Eastbound wiel demontage setje
- Eastbound trailstand
- Tutoro oiler + nog wat olie
- Vervangende knoppendoos links, heb eens het cruisecontrol knopje afgebroken en hersteld met een klein schroefje. Dat werkt dusdanig prima dat ik nooit de tijd heb genomen dit te vervangen
Wellicht dat ik nog wat vergeet.
MY 2024 - Atreides black
Aanschaf was November 2023 er zit dus nog wat fabrieksgarantie op tot november dit jaar. km stand 36.725 (jamaar hoe dan? Ik heb geen auto dus dit zijn ook redelijk wat woon-werk kilometers). De motor komt via mijn lokale dealer bij NIWA vandaan
Beurtjes bijna altijd exact op de juiste km stand gehad for shits'n'giggles
- Quickshifter
- Bumot Defender kofferset (40L / 36L – breed 96 cm) + toolbox + Topkoffer (30L) + dekseltasje voor de topkoffer + topbox dividers (van the_top_box_divider_man_ )
- Bumot Soft Luggage plate die in de plaats van de topkoffer kan
- Outback motortek valbeugels
- AXP bashplate (originele bakplaat aanwezig)
- Garmin Zumo XT mount (Die laat ik zitten, werkt ook met de XT2 aldus Garmin)
- Ruitjes:
- Standaard ruit
- Puig Sport ruit
- WRS Touring ruit
- Bandjes:
- Staat momenteel op Mitas E07+
- heb nog een Mitas Trail XT+ voorband liggen, denk ongeveer 50%
- ongebruikt en in het plastic Mitas E10 achterband
- Setje bougies voor de 40k beurt, die krengen kosten een godsvermogen en zag ze afgelopen jaar met korting dus maar een setje gekocht.
- Barkbusters Storm & VPS (originele aanwezig)
- Bouten van het schakel- en rempedaal vervangen door een variant van Bulldozer com pl
- Tie-down hooks ook van Bulldozer ipv van de passagiers steunen (aanwezig)
- Unifilter foam luchtfilter + 3 pre-filters (dit zit er standaard op in Australië)
- Schoonmaak oliën
- Compressie vorkpoot shims gefixed met onderdelen van Evo Oregon (kootenai-rider op advrider forum)
- rem/koppeling hendels van Probrake
- Rottweiler mirror mounts (originele spiegels aanwezig)
- setje neopreen forkprotectors
- Eastbound wiel demontage setje
- Eastbound trailstand
- Tutoro oiler + nog wat olie
- Vervangende knoppendoos links, heb eens het cruisecontrol knopje afgebroken en hersteld met een klein schroefje. Dat werkt dusdanig prima dat ik nooit de tijd heb genomen dit te vervangen
Wellicht dat ik nog wat vergeet.
Leasing
Exclusieve leasing aanbieding van null
Eenmalige kosten
- Aanbetaling
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- € 1.190,-
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- € 199,-
- detailpage.leasing.total
- € 1.389,-
Algemene gegevens
- Totaal leasebedrag
- € 18.480,-
- Contract type
- Kilometerleasing
- Kilometerstand p.a.
- 10.000 km
- Leasing Factor
- 0,88
Maandelijkse kosten
- Duratie
- 48 Monate
- Maandelijkse afbetaling
- € 385,-
Aanvullende informatie
- Meer km kosten
- € 0,1083
- Verminderde km vergoeding
- € 0,0393
TIP
detailpage.leasing.loanBrokerage Škoda Bank / Škoda Leasing - Zweigniederlassung der Volkswagen Bank GmbH, Gifhorner Straße 57, 38112 Braunschweig
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Verkoper
Particulier- BTW verrekenbaar
- Prijs voor handelaren
- Lijst gebaseerd op informatie aangegeven door de producent.
- Finale publieke prijs alle kosten en taksen inbegrepen.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.